Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 71:sta
    Eli ihan vaan mieleenkiinnosta kysyisin pari pientä juttua kyseisen mp:n huolloista

Onko vm -99-02 vuosimalleissa sv650 ja sv650s jotain muita eroja, kun se että -s mallissa on se varttikate?
    Lähinnä se, että löysin netistä jonkunnäköisen huoltomanuaalin (enklanniksi) mutta siinä ei ollut kun naku-malli.

Onko supervessoissa todella 24 tkm venojen huoltoväli?
    Onko niissä palasääteiset vai ruuvisääteiset venat?

Yritin todella käyttää hakunappia, mutta ei nyt vaan tärpännyt. Tai sitten olen niin väsynyt ja silmät ristissä jo, ettei vaan näe mitään

Oletteko käyttäneet 95e vai 98e bensaa?
    Entäs öljypolitiikka?
    Onko ohjausiskari pakollinen, vai pärjääkö ilman kevyesti? Aika kevyt pyörähän on kyseessä, joten miten tankslapperin tai wobblauksen kanssa?

Onko toi nyt edes hyvä pyörä.

Aika noobie-kysymyksiä wanhalta konkarilta ( ) mutta pakkohan niitä on kysyä, jos vaikka joskus ostaisin sellaisen...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    S- mallissa on varttikate ja muutamia muita ulkonäöllisiä eroja. mm. mittarit, valot jne. tekniikka ja runko on sama kummassakin.

Venojen säätöväli on todellakin 24tkm. Muuten huoltoväli on 6 tkm. Öljyn ja filtterin vaihto on nopeeta kun ei ole katteita mitä purkaa...

Käytin aluksi 98 kun isot pojat suositteli, kunnes vielä isompi nauroi mulle ja siirryin 95. Hyvin pelas 95:lla, oli jopa halvempaa

Ainakaan oma ei ollut kovin nuuka öljyjen suhteen. Kerran koneessa oli jopa HONDAN öljyä.

Tuskin SV mitään ohjausiskaria kaipaa. Itse en ainakaan kertaakaan saanut minkäänlaista wobblausta tai tankslapperia aikaan. Mielummin kannattaa laittaa kunnon jouset eteen. WP tai Öhlins. Jousten hinta about 100-135 egee. Ajettavuus muuttu ihan eriksi. Alkuperäisellä etupäällä tulee äitiä ikävä.

Hinta laatusuhde SV:ssä on parhaiten kohdallaan. Yksin ajaessa pyörän tehot riittää hyvin normaalin mutkapätkä ajoon. Pitempäänkin matkaa tuolla tekee yksin ihan hyvin, jopa kaksinkin jos ei ole kiire.. Radallakin tuli viihdyttyä.
    hiekkapätkälläkin oli todella hauska leikkiä, tosin jos tajuaa lopettaa ajoissa... On muuten todella helppo katupyörä hiekalla ajettavaksi.

Summa summarum. Hyvä yleispyörä, pikku parannuksilla parempi. Tehoja sais olla pikkasen enemmän. Kaunis

Hyvät SV650 sivut
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 16 2004,00:05) kirjoitti
    Käytin aluksi 98 kun isot pojat suositteli, kunnes vielä isompi nauroi mulle ja siirryin 95. Hyvin pelas 95:lla, oli jopa halvempaa *

Tuskin SV mitään ohjausiskaria kaipaa. Itse en ainakaan kertaakaan saanut minkäänlaista wobblausta tai tankslapperia aikaan. Mielummin kannattaa laittaa kunnon jouset eteen. WP tai Öhlins. Jousten hinta about 100-135 egee. Ajettavuus muuttu ihan eriksi. Alkuperäisellä etupäällä tulee äitiä ikävä.

Hinta laatusuhde SV:ssä on parhaiten kohdallaan. Yksin ajaessa pyörän tehot riittää hyvin normaalin mutkapätkä ajoon. Pitempäänkin matkaa tuolla tekee yksin ihan hyvin, jopa kaksinkin jos ei ole kiire.. * Radallakin tuli viihdyttyä.
    hiekkapätkälläkin oli todella hauska leikkiä, tosin jos tajuaa lopettaa ajoissa... On muuten todella helppo katupyörä hiekalla ajettavaksi.

Summa summarum. Hyvä yleispyörä, pikku parannuksilla parempi. Tehoja sais olla pikkasen enemmän. Kaunis. *AAMEN!*

Hyvät SV650 sivut
    Itse ainakin omassa "ei SV" käytän ysikasia. Yammun Rykkönen ainakin naksutti oikein helevetisti vähemmän, kun oli vähän suurempaa oktaania. "Ison pikkupojan huomio"

Kyllä SV:ssä nyt voimaa on ihan tarpeeksi tuollaisen pyörän ostajalle; en usko, että kukaan tehoista välittävä edes harkitsee pikkuviriviri Ceebbarin ja supervessan välillä.

.....sitäpaitsi kuulin joskus, että siinä on tehoja hiekkatiellä vähän liikaakiin......etenkin jos tiellä on sellaisia nyppylöitä ja risteyksen tapaisia. *viheltelee*

Ex hippi!
    Hyvä peli. Venttiilien säätö on paloilla. Mut kuulemma aniharvoin tarvii säädellä tuossa 24 tkm kohdalla, ainakaan itsellä ei tarvinnut. Laitoin etupäähän jäykemmät öljyt (Motul SAE 20) ja tuntuma muuttu ihan erilaiseksi. Ohjausiskari oli mulla kiinni ja täytyy sanoa, että kyllä muuttui todella paljon vakaammaksi. Huomattava ero. Ainoa mikä oli huonoa, oli aavistuksen tunnoton etujarru. Vääntöä kyllä piisaa kokoluokassaan. Radalla käydessä ei ongelmia mutkissa isompien (tehokkaampien) pyörien seassa. Mutta kun suora aukeni niin jalkoihin sitä jäätiin. Huomioiden, että SV:ssä on n. 75 hv ja ohi paineli GSX-R 1000:set ja 10 R:t yli 160 hevosellaan. Sen voin tyytyväisenä sanoa, että suoralla SV meni heittämällä ohi Ducatin 620 Monsterista. Se jos mikä jäi jalkoihin...
    Radallakin tuli viihdyttyä.
    Sitä minua tässä vähän pelottaakin, että kaikki, melkein kaikki ainakin, SV:t minkä olen nähnyt, ja ketkä tunnen jolla on ollut niitä, on pistänyt niitä lunariin

Ainakaan oma ei ollut kovin nuuka öljyjen suhteen. Kerran koneessa oli jopa HONDAN öljyä.
    Elä helevetissä!?!?! H*ndan öljyt, ja silti muka toimi

Täytyy nyt tässä sitten miettiä joku tunti, että miten tässä tekisi...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 16 2004,23:59) kirjoitti
    Elä helevetissä!?!?! * H*ndan öljyt, ja silti muka toimi *
    Onse ainakin "pomminvarma" sitten..
    KTM 690SM

Täytyy nyt tässä sitten miettiä joku tunti, että miten tässä tekisi...
    Älä mieti - toimi. Osta pois. Nyt kun on aika kesäiset ilmat ainakin täällä Turussa, niin käy ruinaamassa jostain liikkeestä koeajoon. Parhaiten asia selviää ajamalla.

En tiiä oliko se Hondan öljy niin hyvää, että toimi Suzukissa. Vai Suzukin kone niin hyvä että toimii Hondan öljyillä

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    edellisiin kommenteihin lisäisin,että jos ja kun päädyt sv:hen,vaihda eturengas 70-sarjalaiseen,saat ohjaukseen tuntoa rutkasti lisää,ja tietty myös kallistuksiin enemmän pitävää pintaa

edit:ja eroja pyörissä on sen verran että-01-> etujousien esijännitys on säädettävissä,nakussa on sentin pidempi akseliväli..(eli nakussa 110 lenkkinen ketju,s-versiossa 108)

sv ihan kiva peli.. s ja n mallien erot? S.ssä se kate, clip onit ja piikin pienempi takaratas.. eli vähän pidempi välitys... jalkatapit myös S.ssä hieman taaempana..
    venasäädöt tai siis tarkistukset 24 tkm välein.. itsellä ei tarvinnut 24 tkm säätää.. joo säätö on paloilla.. 95 bensa käy...
    ootko jo ostanut? osta multa vm 2000 naku, 31 tkm ajettu.. huolettu hyvin.. 7 000 euroa..

http://www.mp-foorumi.com/gallery....138.jpg

nadja tätiä et saa kaupan päälle..
    Lainaa (Calypso @ Joulu. 17 2004,00:09) kirjoitti
    Onse ainakin "pomminvarma" sitten..
    Joo, mut "pomminvarma" ja "Bononvarma" on kaks eri asiaa.....
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Osta samantien tonninen, ni ei tarvii miettii turhia...
    mainio linttahan tuo on, itsellä ollut uudesta asti ´01-nen ässä, enkä ole tosissani vielä harkinnut vaihtoa (ei tosin riitä budjetti isompaankaan). vääntöä riittää ja putken vaihdon jälkeen ääniäkin. puhti riittää hieman rivakampaankin menoon, jos nyt ei mitään tonnisia lähde haastamaan.
    itse olen tankannut välillä ysivitosta ja välillä ysikasia, en tiedä kuvittelenko, mutta vitosella kyllä ehkä aavistuksen rumemmin käy... keula tosiaan on huono, jousia en ole vaihtanut. venoissa ei ollut mitään säätämistä 24 tkm:n kohdalla.
    kaksi vikaa (mielestäni ehkä enemmänkin ominaisuutta...) on ollut uudesta asti: sateessa ja pestessä ykkössylinterin tulppa jää lillumaan veteen ja kipinä sekoilee, haulla saat tuosta lisätietoa. paineilmapistooli on kova sana! toinen probleema on vähäinen öljyn tihkuminen kytkinkopan välistä, takuisiin menneen tiivisteen vaihdon jälkeenkin *, falskaa just sen verran, että pieni valuma näkyy aina lohkon kyljessä, ei siis merkkaile reviiriä

ainiin, oikeestaan pyörä on ylivuotinen ´00, jossa on ainoana mustat vanteet *

edit: kävin tarkistaan noi vanteet, niin huomasin että tossa on musta runkokin, aika hieno!: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=21424

A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 17 2004,00:43) kirjoitti
    En tiiä oliko se Hondan öljy niin hyvää, että toimi Suzukissa. Vai Suzukin kone niin hyvä että toimii Hondan öljyillä *
    Niinhän sen on pakko olla, että Suzuki on niin hyvä että toimii Hondan öljyllä * Pakko olla, kun tuo McRider kehui että Hondan merkkiöljy oli halvempi kuin tarvikeöljy, ja senhän tietää, että halvalla ei saa hyvää *

Lainaa (svheebo @ Joulu. 17 2004,11:51) kirjoitti

edit:ja eroja pyörissä on sen verran että-01-> etujousien esijännitys on säädettävissä,nakussa on sentin pidempi akseliväli..(eli nakussa 110 lenkkinen ketju,s-versiossa 108)
    Hmmm...tuo mitä olen katsonut on -01, mutta siinä ei kuulemma ole mitään esisäätöä ole * S-versio se on.

Lainaa (blastmaster @ Joulu. 17 2004,13:31) kirjoitti
    sv ihan kiva peli.. s ja n mallien erot? S.ssä se kate, clip onit *ja piikin pienempi takaratas.. eli vähän pidempi välitys... jalkatapit myös *S.ssä hieman taaempana..
    venasäädöt tai siis tarkistukset *24 tkm välein.. itsellä ei tarvinnut 24 tkm säätää.. joo säätö on paloilla.. 95 bensa käy... *
    ootko jo ostanut? osta multa vm 2000 naku, 31 tkm ajettu.. huolettu hyvin.. 7 000 euroa..
    Mikä on clip on??? Kuullostaa tutulta, mutta ei nyt millään tule mieleen *
    Sorry, mutta se minkä olen katsonut on -01, 17 tkm ajettu, ja alle 7 kiloeuroa...ja firmalta, että on vähän paremmat takuut *

Lainaa (Ace @ Joulu. 17 2004,13:51) kirjoitti
    Joo, mut "pomminvarma" ja "Bononvarma" on kaks eri asiaa.....
    Niin...totta tuokin. Siksi ostankin vain kaksisylinterisen, missä on vähemmän osia jotka voivat hajoa. Ja siksi liikkeestä, että on ees pari kuukautta kuluttajansuojaa, kun se leviää *

Tonninenhan tekisi mieli, mutta kun en halua ottaa niin paljon rahoitusta. On jo muutenkin menoja * Sitäpaitsi emäntä tulee vissiin ajeleen tolla kanss, niin ajattelin että on halvempi korjata 650 kuin 1000 *

Ainakin jos laitoin 95 mun wanhaan äffään, niin se nakutti enemmän kun maan perkeleesti, ja veto oli muualla, mutta taas 98:lla kävi hyvin. Eikös noita oktaaneja jotenkin mitataan puristuksien mukaan? Jossain muistaakseni olikin joku lista mikä bensalaatu piti olla missäkin pyörässä, mutta en minä sitä listaa enää löydä.

Niin, ja tuli sitten tänään ostettua sitä pyörää, vaikka en olekaan sitä nähnyt vielä itse *

Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 17 2004,21:48) kirjoitti
    En tiiä oliko se Hondan öljy niin hyvää, että toimi Suzukissa. Vai Suzukin kone niin hyvä että toimii Hondan öljyillä
    Niinhän sen on pakko olla, että Suzuki on niin hyvä että toimii Hondan öljyllä Pakko olla, kun tuo McRider kehui että Hondan merkkiöljy oli halvempi kuin tarvikeöljy, ja senhän tietää, että halvalla ei saa hyvää
    Voihan sitä kehua, että "Mulla on Hontan öljyt koneessa!".

Lainaa kirjoitti
    Niin, ja tuli sitten tänään ostettua sitä pyörää, vaikka en olekaan sitä nähnyt vielä itse
    No niin! Ei muuta kun onnea! Toivotaan parasta ja pelätään pahinta Ei nyt sentään... On teillä nyt kyllä hyvä pyörä!
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
    ei superhuussi paha oo jos se tonninen on * paitsi et 170 km/h jälkeen potku loppuu * pienemmis vauhdeis luultawasti jo hetkee ennemmin perillä olis *

Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 17 2004,21:48) kirjoitti
    Mikä on clip on??? Kuullostaa tutulta, mutta ei nyt millään tule mieleen *
    Clip-on:it ovat kaksiosaiset ohjaustangon pätkät. Siis sellaiset, jotka tulevat kiinni teleskooppi putkiin, eikä teleskoopin yläkolmioon. Ja nämä erotuksena ns. perinteisistä ohjaustangoista, jotka ovat yhdestä putkesta tehtyjä esim. crossistongat.
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
    Lainaa kirjoitti
    En tiiä oliko se Hondan öljy niin hyvää, että toimi Suzukissa. Vai Suzukin kone niin hyvä että toimii Hondan öljyillä *
    Niinhän sen on pakko olla, että Suzuki on niin hyvä että toimii Hondan öljyllä * Pakko olla, kun tuo McRider kehui että Hondan merkkiöljy oli halvempi kuin tarvikeöljy, ja senhän tietää, että halvalla ei saa hyvää *
    Kerrankin sai halvalla hyvää. *

Lainaa kirjoitti
    Lainaa (svheebo @ Joulu. 17 2004,11:51) kirjoitti

Hmmm...tuo mitä olen katsonut on -01, mutta siinä ei kuulemma ole mitään esisäätöä ole * S-versio se on.
    Muistaakseni etujousien säätö tuli vasta 03 tai 02 vuosimalliin. En nyt ihan varma ole, kun nää vuodet vierii niin hirveetä vauhtia. *

Lainaa kirjoitti
    Niin, ja tuli sitten tänään ostettua sitä pyörää, vaikka en olekaan sitä nähnyt vielä itse *
    Siis ostitko jo? Vai hieroitko vasta kauppaa? *Tollasen 01 vm hinta on varmaan siellä 6000 - 6500 euron paikkeilla... Riippuu tietysti kunnosta.

Lainaa (suzukai @ Joulu. 18 2004,15:49) kirjoitti
    Siis ostitko jo? Vai hieroitko vasta kauppaa? *Tollasen 01 vm hinta on varmaan siellä 6000 - 6500 euron paikkeilla... Riippuu tietysti kunnosta.
    ööh...sun pitäisi varmasti käydä katsomassa missä hinnassa nuo liikkuu Tai sitten vakuutusyhtiö pani sinua aika halvalla Yllättävän hyvin nuo ovat hintansa pitäneet... Mutta, jos haluaa tommosen, niin on pakko maksaa sen minkä pyytävät, ja hintaan olen loppujen lopuks suht tyytyväinen, kun katsoo paljonko niitä markkinoilta löytyy, ja yllättävän vähän. Olen seurannut kaiken mahdollisia myyntipalstoja ja pörssejä, ja yllättävän vähän niitä on myytävänä. Ja hintapyyntö on aika kova.

Oma -02 tuli hommattua Saksasta ja on kyllä tosi hyvässä kunnossa, vain 5000km ajettu. Kaikkine kuluineen tulee varmaan n.6000e maksamaan. Osaisko kukaan sanoa miten nuo on kuristettu?
    Juu yllättävän vähän tuntuu SV:itä olevan kaupan vaikka kaikki niitä tuntuu kehuvan ja aika halpoja ovat uutenakin hankkia. Syksyllä päätin ostaa SV:n mikä olisi alle 30tkm ajettu,yksi olikin jo sitä vaille että menisi koeajamaan (ja ostamaan) niin myyjä ilmoittikin että myykin pyörän vasta keväällä!
    No kun olin pyörän päättänyt hankkia niin ostin sitten tän CBR:än kun ei SV:n myyjälle raha kelvannut!Sitten kun olin CBR:n ostanut,tuli viikon päästä myyntiin aika herkullinen SV,siinä oli tupla-titaani-yläputket ja öhlinsiä ym...Sen olisin kyllä hakenut jos olisi tullut viikon aikaisemmin myyntiin!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 18 2004,16:16) kirjoitti
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 18 2004,15:49) kirjoitti
    ööh...sun pitäisi varmasti käydä katsomassa missä hinnassa nuo liikkuu * Tai sitten vakuutusyhtiö pani sinua aika halvalla * Yllättävän hyvin nuo ovat hintansa pitäneet... Mutta, jos haluaa tommosen, niin on pakko maksaa sen minkä pyytävät, ja hintaan olen loppujen lopuks suht tyytyväinen, kun katsoo paljonko niitä markkinoilta löytyy, ja yllättävän vähän. Olen seurannut kaiken mahdollisia myyntipalstoja ja pörssejä, ja yllättävän vähän niitä on myytävänä. Ja hintapyyntö on aika kova.
    Kävin kattomassa motopalstaa just äsken. Eihän ne ole tippuneet yhtään keväästä Sain kyllä ihan hyvin vakuutusyhtiöltä. Tuskin tässä kumpikaaan pani halvalla. Paneminen on helvetin halpaa verrattuna moottoripyöräilyyn

En kyllä ymmärrä miks pitää väkipakolla Suomesta hommata se mopo 1000e kalliimmalla, vielä vanhempi ja 10 kertaa enemmän ajettu.
    Lainaa (Nakki @ Joulu. 18 2004,20:12) kirjoitti
    En kyllä ymmärrä miks pitää väkipakolla Suomesta hommata se mopo 1000e kalliimmalla, vielä vanhempi ja 10 kertaa enemmän ajettu.
    Eiköhän ikä on niissä samaa , ja sakemannin mittarihan pyörii tunnetusti hitaammin
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
    Lainaa (McRider @ Joulu. 19 2004,00:51) kirjoitti
    Eiköhän ikä on niissä samaa * , ja sakemannin mittarihan pyörii tunnetusti hitaammin *
    ja sitten on se takuu/vastuukysymys Ja pikkasenkö on helpompi hakea suomesta, kun aloittaa se penteleen paperisota taas suomen katsastusasemien kanssa Ja mitä olen katsonut ja laskenut, niin vaikka hakisikin saksasta tai muualta SV:n, niin se ei niin paljon halvemmaksi tulisi, että jaksaisin ruveta värkkäämään sen kanssa. Olen vertaillut tullin ilmoittamia veroja, ja pyöriä saksasta ja belgiasta, roudaaminen, papereiden hankkiminen ym kulut, ja tullut siihen tulokseen, että jätän pari baarikierrosta väliin, ja se on siinä. Ja jos saat -01 ajettu noin 17 tkm viidellä tonnilla, ja vielä onnistut saaman toimivan ja "rehellisen" pyörän, niin aika hyvät diilit olet tehnyt.
    Paitsi, etten minäkään vielä tiedä minkälaiset diilit minä olen tehnyt, kun en ole vielä edes nähnyt koko pyörää

Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 19 2004,07:53) kirjoitti
    Lainaa (McRider @ Joulu. 19 2004,00:51) kirjoitti
    Eiköhän ikä on niissä samaa * , ja sakemannin mittarihan pyörii tunnetusti hitaammin *
    ja sitten on se takuu/vastuukysymys * Ja pikkasenkö on helpompi hakea suomesta, kun aloittaa se penteleen paperisota taas suomen katsastusasemien kanssa * Ja mitä olen katsonut ja laskenut, niin vaikka hakisikin saksasta tai muualta SV:n, niin se ei niin paljon halvemmaksi tulisi, että jaksaisin ruveta värkkäämään sen kanssa. Olen vertaillut tullin ilmoittamia veroja, ja pyöriä saksasta ja belgiasta, roudaaminen, papereiden hankkiminen ym kulut, ja tullut siihen tulokseen, että jätän pari baarikierrosta väliin, ja se on siinä. Ja jos saat -01 ajettu noin 17 tkm viidellä tonnilla, ja vielä onnistut saaman toimivan ja "rehellisen" pyörän, niin aika hyvät diilit olet tehnyt.
    Paitsi, etten minäkään vielä tiedä minkälaiset diilit minä olen tehnyt, kun en ole vielä edes nähnyt koko pyörää *
    Sama juttu, ei siinä ny niin hirveesti nettoa että viittisin pyytää/palkata jonkun lähtemään saksaan ettimään kyseistä mopoa ja sitten ne paperisotkut vielä * ei kiitos. Samalla lailla tuli vertailtua tullin päätöksiä ja kotimaan hintoja. Kerran sopiva yksilö löytyi vähällä vaivalla ja suht sopivasti suomenmaasta niin miksei? Mutta ei sitä valinnanvaraa kyllä kauheasti ollut ja hintahaitari oli aika vaihteleva.
    Nyt sitten odottelee kevättä tallissa -99 sv.

Onnea uuden pyörän johdosta *

edit: Ainiin, parasta oli että sai vanhan pyörän menemään vaihdossa ja kun sanon vanhan niin meinaan kanssa sitä

Turha kai siitä on tapella sitten, kukin hommaa mistä tykkää. Suomen tarjonta vaan ei mua miellyttäny ja sattu tuttu jobbarikin olemaan. Ainut vika mitä huomasin heti oli äänet ja 02 sv odotteleekin tallissa putkistoa Saksasta. Oli kyllä tosiaan priima kunnossa, kulutus osien hyvästä kunnosta voi kyllä päätellä tuon 5000km pitävän paikkansa.
    Lainaa (Nakki @ Joulu. 20 2004,15:03) kirjoitti
    Turha kai siitä on tapella sitten, kukin hommaa mistä tykkää. Suomen tarjonta vaan ei mua miellyttäny ja sattu tuttu jobbarikin olemaan. Ainut vika mitä huomasin heti oli äänet ja 02 sv odotteleekin tallissa putkistoa Saksasta. Oli kyllä tosiaan priima kunnossa, kulutus osien hyvästä kunnosta voi kyllä päätellä tuon 5000km pitävän paikkansa.
    Hih Turhaa sitä on tapella, niin totta. Ja olen ymmärtänytkin että ääniin on vaan yksinkertaisesti pakko puuttua Mutta se minua sitten mietityttää, että pitääkö myös vaihtaa neulat sitten, vai onnistuuko vakioneuloilla säätäminen sen verran rikkaaksi ettei rupea paukkumaan putkessa siis, ettei mee liian laihaksi. Onko kenelläkään kokemusta tästä, ja onko tietoa, että vaikuttaakko eri putket eri tavalla, eli jollain putkistolla pärjää alkuperäisillä neuloilla, ja jollain on pakko vaihtaa?

Vai saksasta menit tilaamaan röörit??? Tilasitko niitä itse, vai sen tutun jobbarin kautta?

http://www.geocities.com/catpoopman/Johns_bike.htm

Tuolla näyttäis olevan hyvät ohjeet suuttimiin ja neulojen shimmauksiin.

Ebaysta huusin kun joku liike sitä siellä kauppas. Huikeat 400e BOSin kokoputkistosta.

Mulla oli pikku svessa se wileycon kuuluisa paskaränni... ei ollut hyvä.. mutta kiinni laitoin micronin sliparin joka HENGITTI ei sen säädöt perssiilleen mennyt, ei paukutellut ei mitään. HUOM tämä oli säädön jälkeen
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  30.  
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 20 2004,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Nakki @ Joulu. 20 2004,15:03) kirjoitti
    Hih Turhaa sitä on tapella, niin totta. Ja olen ymmärtänytkin että ääniin on vaan yksinkertaisesti pakko puuttua Mutta se minua sitten mietityttää, että pitääkö myös vaihtaa neulat sitten, vai onnistuuko vakioneuloilla säätäminen sen verran rikkaaksi ettei rupea paukkumaan putkessa siis, ettei mee liian laihaksi. Onko kenelläkään kokemusta tästä, ja onko tietoa, että vaikuttaakko eri putket eri tavalla, eli jollain putkistolla pärjää alkuperäisillä neuloilla, ja jollain on pakko vaihtaa?

Vai saksasta menit tilaamaan röörit??? Tilasitko niitä itse, vai sen tutun jobbarin kautta?
    Sama Pyörä kun Suzuki SV 650 ainoo että on enemmän tehoo ja paljon halvempi 650 mun mielestä ei huono vaihto ehto saa vielä 2 vuoden takuun ja jos haluut testi tuloksia katso uusin Bomber-lehti....
    Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen