Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Nonni, tuli sitten vaihdettua FZR vähä tuoreempaan peliin.. Eli -00 R6:seen.. Kevät sais mun puolesta tulla.
    Nii, toi mallihan on vielä sillä tyhmällä yhellä takavalolla. Onko vaikea vaihto-operaatio laittaa sinne jotain tyylikkäämpää ledi-settiä? Ja nii, kilpitelikin olis kiva.. Kun tais olla sekin vakio.

KTM 390 adv
    Onnea *vaan, sporttiin vaihtaminen on aina virkistävää *

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Onnea...Yammun päivitys pitää suun korvissa pitkään... R6.nen on pirun muikee.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Onnittelut minultakin! On varmasti eto peli.
    Onnea! Hienon pelin olet hankkinut!

Ps. unohda perän vaihdot, sun muut hölönpöppöö-virittelyt. Keskity olennaiseen ja osta ohjausiskari, etujouset ja takaiskari. Siinä se
    Tervetuloa joukkoon!
    Jos ny välttämättä haluat jonkinlaista undertrayta, niin Wasa Auto Rapidissä on yksi seinällä. On ollu jo kauan, joten vois lähtee halvalla, niin ne ainakin mulle vihjaili. Se on sininen.

Tulis jo kesä!

Onnea onnea...meikäläinen osti samanlaisen pelin tossa kuukausi takaperin...kuume on täälläkin suunnalla kova *

Samaa kysymystä pyörittelin päässä, eli takavalon/rekisterikilpi hässäkän vaihtoa...

Onko Wasa Auto Rapidissä siis koko takahässäkkä?
    Meikäläisen pyörä on puna/valkoinen, mutta onneksi on maali keksitty *

Onnea hyvästä valinnasta!

Ite sain syksyllä R6 vm. 2000 alleni ja ehdin sillä tollasen 500km ottaan tuntumaa, kyllä nyt on vaikeet ajat edessä kun alkaa noita kuivia asfaltin läikkiä pilkistään aina joskus tuolta lumen keskeltä...

Mietin kans aluks että vois jotain pientä virittelyä touhuta tohon pyörääni, mutta kyllä pienen ajelun jälkeen ei paljo kiinnostanu enää, se on just hyvä tollasena. Niinkun Jyri tos aiemmin sanoi niin ohjausiskari ja tota alusta puolta vois ehkä jossain vaihees harkita, mut muuten en kyllä lähtis hötkyileen lelujen kanssa...

Ei muuta kun kesä kehiin kun ei tästä talvestakaan näytä mitään tulevan!
    Lainaa (Late626SpS @ Joulu. 15 2004,20:36) kirjoitti
    Jos ny välttämättä haluat jonkinlaista undertrayta, niin Wasa Auto Rapidissä on yksi seinällä. On ollu jo kauan, joten vois lähtee halvalla, niin ne ainakin mulle vihjaili.
    Jep. Rapidin palvelu vaan on sitä luokkaa, että lähes ihan mistä muualta vaan ostaa ennemmin.

Ai niin ja onnea vaan uudelle mopolle, siitähän tässä nyt kuitenkin alunperin oli puhe..

GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Kerrassaan loistava valinta!! Pari viikkoa sitten tuli itsekin sininen -02 hommattua

Kevätkuumetta sanoisinko... *
    Yamaha YZF-R1 vm. 2005
    Polttelee, polttelee - POLTTELEE ! ! !
    KTM 390 adv
    Lainaa (SampySladi @ Helmi. 14 2005,20:51) kirjoitti
    Lainaa (Late626SpS @ Joulu. 15 2004,20:36) kirjoitti
    Jos ny välttämättä haluat jonkinlaista undertrayta, niin Wasa Auto Rapidissä on yksi seinällä. On ollu jo kauan, joten vois lähtee halvalla, niin ne ainakin mulle vihjaili.
    Jep. Rapidin palvelu vaan on sitä luokkaa, että lähes ihan mistä muualta vaan ostaa ennemmin.
    Olen täysin samaa mieltä Wasa Auto Rapidista... Olisin ostanut siltä "omistajalta" 900 ninjan, mutta ei antanut koeajolle. Tuumasi vain että: "Sitten kun ostat sen niin voit ajaa koeajoja niin paljon kuin tahdot". Jäi ostamatta !!

Sitten ostin Yamahan ja katunu en ole. Onnittelut VCF:lle uudesta pyörästä.
    Jalkapatikassa toistaiseksi...
    Onneksi olkoon vcf hyvästä valinnasta! Onneksi ajokauteen on enää vajaa kuukausi jos hyvin käy!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  14.  
    26 päivää vielä ;)

Onnea myös minun puolesta!
    Kawasaki ZX-10R 2008.