Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Pikkusta bugia buggas tossa uutta aihetta avatessa. ??? No koitetaan uudestaan. :p

Eli tuollaisilla mitoilla olisi tarkoitus alkaa rakentamaan.

Olisiko kommentteja noihin mittoihin (kaupallisista tai omista tuotoksista) ?
    Lähinnä kiinnostaa tuo kulma ja korkeus

Tarkoitus olisi istuttaa Z750 (2004) tuohon

Huoltopukki sivusta
    Huoltopukki takaa
    Mulla on juuri sama käynyt mielessä nimittäin omistan juuri kuvan huotopukin ja sitä jo vähä tossa oon mittaillut *
    Siis jos noilla orginelli mitoilla rakennat niin nou problem toi pukki toimii ihan kybällä, ehkä se voisi olla vähän pitenpi sillä joskus noilla "universaali lärpäkeillä" on pukin tapana valua swinkiä alaspäin jolloin toi pukki jumii rengaan ja ton U-kohdan kanssa...toivottavasti joku ymmärtää mitän tarkoitan
    Eli toi mitta 600 voisi olla vähän pitenpi..
    - XT 660 R
    Niin noi mitat on hatusta repästy. Ihan puhtaita arvioita

Jos onnistuu niin kertokaa omistamienne pukkien mittoja, itse en kehdannu liikkeessä alkaa mittaamaan....
    Katoppas tuo linkki, ite aattelin värkätä tommosen. Säädettävä korkeus ja vähän liianki helppo tehdä. Ei muutako lattarautaa ja kierretankoa.
    http://www.unilifter.com/index1.htm
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
    Kukaan ei vissiin noita mittoja pysty varmistamaan ?!
  6.  
    Lainaa (--=laiz=-- @ Joulu. 22 2004,09:41) kirjoitti
    Kukaan ei vissiin noita mittoja pysty varmistamaan ?!
    Ei tuo nyt niin millinpäälle ole noiden mittojen kanssa. Mutta luulisin kyllä että tuossa ostomallissakin tuo kallistuskulma voisi vaikka olla hieman jyrkempikin, ei ainakaan sitten keikahda niin helposti mopedi alas.

Ei muuta kun putkea mutkalle
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.