Tuollaiseen törmäsin, jotenkin tuli vaan deja vu että olis suunnilleen vastaavaan laitteen joskus ennekin nähny *![]()
Olisihan tuo mukavaa nähdä Moto-Morinikin elvytettynä; merkin 70-luvun 350cc-twinit varsinkin jo kulttimaineessa. Mitenkähän olisi apdeitattu naku cafe-racer 650cc SV-koneella (tai oikeastaan paremminkin Duccen 620-pikkuruiskulla), niin olisi edeltäjän tapaan "isompiensa tappaja". Nyt tuommoinen 1200cc twini menee jo turhankin tavanomaiseksi.
Jos huomasit, siellä oli sellainen "pikkulohkokin" (998cc)! Jotenkin haiskahtaa sellainen varman päälle pelaaminen, ei tullut lähellekään samanlaista elämystä kun Benellin TNT:stä.(heikkil @ Joulu. 12 2004,13:06) kirjoitti
Juu, siinä mainitsevatkin, jotta tuo 9 1/2 *olisi "muinaisen" 350 cc 3 1/2:n manttelinperijä, mutta on paisunut turhan raskassarjalaiseksi.(750S @ Joulu. 12 2004,13:13) kirjoitti
Sitähän sitä pitää valmistaa, mikä markkinoilla menee kaupaksi, eikä alle puolilitrainen kaksipyttysportti valitettavasti nykyisellään olisi välttämättä "suuren yleisön" mieleen. Toisaalta 4 1/2 Moto-Morini Aprilian uudella 350/450 V2-koneella olisi jo jotakin!
Oikeastaan ihan sama minkä koneen laittavat, jos ei tuo muotoilu iske niin se ei iske..(heikkil @ Joulu. 12 2004,13:21) kirjoitti
Menee off-topiciksi, mutta onkos siitä Aprilian 450 raaseri / kuramopo hankkeesta kuulunu mitään muuta, kun Ducatin ostotarjous alkusyksystä?
Kyllä sitä jo supermotoradoilla on kisoissa nähty ja tehtaalla haaveena rakennella motin ympärille mallisto supermotoista allroadpyöriin (niin ja muisti jo temppuili; moottorikoot siis 450 ja 550 eikä 350 ja 450...).(750S @ Joulu. 12 2004,13:29) kirjoitti
Aprilian supermotohehkutusta vaikkapa | täällä | ja Maxmoton juttu | täällä |.