Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Elikkäs onchlema on tälläinen.

Tuli kiidettyä asfaltin pintaa kylkimyyryä tuossa loppusyksystä ja nyt on pyörän kylki ilkiästi ruvella, päätin sitten näin joulun alla nostattaa joulumieltä ja purin kaikki katteet pois (pyörä vfr 750f .-90) se olikin vaikeampi rasti mitä sitä oli ajatellut, mutta lähtihän ne, ei ehkä "juuri" siinä järjestyksessä kuin tarkoitus on, muttä lähti (ehjänä jopa) nyt ilmeisesti sitten seuraavana olisi edessä rupien paikkailu, mikä immeisissä toimii laastarilla (voi kun toimis pyörässäkin) mutta taitaapi olla edessä lasikuitu leikit .

Ja sitten itse kysymys, onko kulumien korjailu niin vaikeaa että sitä ei kannata itse lähteä yrittämään vaan jättää sen suosiolla asian osaavalle, vaiko kuinkako, itse olen käsittänyt että ei muuta kun lasikuitua pintaan ja hiotaan mallilleen...onko näin , ja ilmeisesti kuitenkin pittää jottai ihme nötköttejä laitetta siihe lasikuituun joustavuutta?!? lisäämään?, mutta senhän varmaan tietävät kaupansetät.

Oolsprait joten olis hienoa jos hieman kysesisen kylkimyyryn kokeneet ja pyörän ruvet paikanneet kertoisivat kokemuksia, ettei nyt käy joulunalla niin että tulloo haukattua liian suuri pala ja jouluu häntäkoipien välissä luikkimaan korjaamolle

//EDIT//

kyllä muuten teki mieli työnnellä pyörää tallissa vaikka olikin tilaa 1m eteen päin ja 1m taakse ei muutakun letku putken perään pärrä käyntiin, silmät kiinni ja kauniita mutkateitä ajamaan

pyörää vailla.
    Omistin taannoin -92 mallisen VFR:n jonka onnistuin parkissa kämmäämään nurin. Katteissa oli tosin ennestäänkin naarmuja joten ei sikäli harmittanut, nolotti vaan...

Korjasin nuo naarmut ja halkeamat itse. Lasikuidulla vahvistin katteiden takapuolelta haljenneita kohtia ja irronneita katteen osia korvasin abs-muovilla ja niittä liimailin paikoilleen hyvällä kaks-komponentti liimalla. Lopuks pakkelia pieniin naarmuihin ja paikattuihin kohtiin ja aivan perkeleesti hiontaa ja lopputulos oli omasta mielestäni vähintäänkin kohtuullinen! Ja mulla on peukalo aikas keskelle kämmentä jämähtäny eli ei se kauheen paha homma ole...

Sitä en tiedä oliko korjaustyylini "oikea", mutta katteet pysy nipussa korjauksien jälkeenkin, joten voidaan sanoa, että homma onnistui. Huolellisuutta, aikaa, kaljaa, tupakkia(jos palaa) ja hyvä maalari niin oot varmasti tyytyväinen lopputulokseen. Tai sitten pelaat varman päälle ja viet muovit muovikorjaamolle....Kaikkihan on sallittua, totta kai.

PS. Mulla on muuten VFR:ään sopivat ehjät, mutta vitun huonosti maalatut(itse yritin maalata ) peilit jotka saat jos tuut hakemaan. Ja Haynesin korj.opas kys. pyörään, mutta siitä pyydän jouluhinnan eli 15€...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Eli nuo jurmut vois pakkeilla korjata...hmm siitä nyt on jonkin moisia kokemuksia, zättäilin tässä yks päivä korjaamon sedän kanssa ja se suositteli ihan lasikuitumassaa nuihin jurmuihin, ne nimittäin on aika hirvittävän näköset mut joo noi halkeemat oli tarkotus mulla korjauttaa korjaamolla, mut jos se loppupeleistä ei kovin vaikea homma ole (tämän käsityksen sain vastauksesta) niin voishan sen itekki koittaa korjata, jos menee ketuille ni antaa sit korjaamon sedän tehdä homman uusiks

Peilit jäi miulla ehjiksia...lukuun ottamatta oikean puolen lasia mikä meni säröille mut muuten iha kunnossa, ei kulumia eikä mitään. Tuon Haynesin korj. oppaan olisin valmis ostamaan kyllä olen sitä tässä kalastellut...miltäs kuulostaisi jos tumppaan 20e tilillesi ja postitat sen miulle ?
    pyörää vailla.
  4.  
    morgon..
    Ite rakensin yamahan katteita kasaan asetonilla hitsaamalla, tulipa siinä tehtyä pari puuttuvaa murusta "ihonsiirtotaktiikalla" jätepaloista muotoilemalla. Tahna toimi myös kolojen täyttämiseen.
    Tällä tavalla kaikki "yhtä puuta", ei oo riskiä et kate lohkeilis.
    Hiontaväriä pariin kertaan, välihionnat, itse väritys ja kas hieno tuli *

mutta... katteita on valmistettu useammasta eri muovilaadusta, jossain tämä tapa toimii, toisissa ei.
    Helppo koittaa laittamalla pala katemuovia vaikka pullonkorkkiin ja asetonia päälle. 2..3 min ja pinta pehmiää.
    ->ampuu muuten aika hyvin sieraimeen kun erehtyy koktailia haistamaan.
    Kokeilemalla ja ite tekemällä säästää rahaa muttei hermoja, joten stemppiä projektiin ! !