Pikkusta bugia buggas tossa uutta aihetta avatessa. ??? No koitetaan uudestaan. :p
Eli tuollaisilla mitoilla olisi tarkoitus alkaa rakentamaan.
Olisiko kommentteja noihin mittoihin (kaupallisista tai omista tuotoksista) ?
Lähinnä kiinnostaa tuo kulma ja korkeus
Tarkoitus olisi istuttaa Z750 (2004) tuohon
Huoltopukki sivusta
Huoltopukki takaa
Mulla on juuri sama käynyt mielessä nimittäin omistan juuri kuvan huotopukin ja sitä jo vähä tossa oon mittaillut *
Siis jos noilla orginelli mitoilla rakennat niin nou problem toi pukki toimii ihan kybällä, ehkä se voisi olla vähän pitenpi sillä joskus noilla "universaali lärpäkeillä" on pukin tapana valua swinkiä alaspäin jolloin toi pukki jumii rengaan ja ton U-kohdan kanssa...toivottavasti joku ymmärtää mitän tarkoitan
Eli toi mitta 600 voisi olla vähän pitenpi..
- XT 660 R
Niin noi mitat on hatusta repästy. Ihan puhtaita arvioita
Jos onnistuu niin kertokaa omistamienne pukkien mittoja, itse en kehdannu liikkeessä alkaa mittaamaan....![]()
Katoppas tuo linkki, ite aattelin värkätä tommosen. Säädettävä korkeus ja vähän liianki helppo tehdä. Ei muutako lattarautaa ja kierretankoa.
http://www.unilifter.com/index1.htm
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
Ei tuo nyt niin millinpäälle ole noiden mittojen kanssa. Mutta luulisin kyllä että tuossa ostomallissakin tuo kallistuskulma voisi vaikka olla hieman jyrkempikin, ei ainakaan sitten keikahda niin helposti mopedi alas.(--=laiz=-- @ Joulu. 22 2004,09:41) kirjoitti
Ei muuta kun putkea mutkalle![]()
Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.