Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
    Enpä löytänyt keskustelua kyseisestä liikkeestä joten.......

Soittelin tarjouksia uusista pyöristä ja Kärkkäisellä oli jopa halvempi tarjous kuin kaikkien hehkuttamalla EE-speedillä!!

Lisäksi asiakaspalvelu oli parempaa eikä liike edes sijaitse syrjäisessä Etelä-suomessa
    kyllä ne sudet sen sieltä syö
    Eli liian hyvää ollakseen totta?
    Nooh, eipäs oo tuosta käristemakkarapuljusta mopo-ostokokemuksia, mutta voihan siellä ehkä homma toimiakin, ainakin jos ne mopotkin sattuis olemaan hintansa väärtejä yms.
    ostin oulun kärkkäiseltä k5 gigserin viime vuonna ja homma toimi ku junan vessa. ja nykyäänkin siellä asioidessa muistavat hyvällä palvelulla ei muuta ku käkkäräiselle mopo ostoksille
    No, omat kokemukseni Oulun Kärkkäisestä ovat että kun jotain olen sieltä koettanut ostaa niin ei ole myyjiä näkynyt puoleen tuntiin mailla ei halmeilla.
    If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
    Muutama vuosi sitten, kun ISO Kärkkäinen avattiin olin kattelemassa emännän kanssa mopo ja siellä oli myynnissä muistaakseni ZZR 1200 ja kysyin että työtäisivätkö rivistä mopon, niin voisin ottaa kylmätyypit. Vastaus oli: en työnnä - ei sitten. Ostin viikkoa myöhemmin uuden Ducatin.

Viikkoa myöhemmin mun mopo oli Kokkolan näyttelyssä esillä ja voi sitä myyjän mulkoilua kun pistettiin mopo pakun kyyntiin. No, viime syksynä etsittiin Rukkan ajopukua itelle ja emännälle. Kysyin myyjältä löytysikö emännälle n-kokoista pukua sovitettavaksi? "Siellä on hylly - kaivakaa itse...". Siltalalta Tuurista kaivettiin meidän puolesta molemmille sopivat ja ostettiin molemmille puvut, kengät, ...

Mukava kauppa mutta MP-puoli on perseestä - ei pienintäkään halua palvella ja loppuen lopuksi se on aika kallis kauppa.
    Lainaa (matrixz @ Tammi. 15 2006,22:34) kirjoitti
    Enpä löytänyt keskustelua kyseisestä liikkeestä joten.......

Soittelin tarjouksia uusista pyöristä ja Kärkkäisellä oli jopa halvempi tarjous kuin kaikkien hehkuttamalla EE-speedillä!!

Lisäksi asiakaspalvelu oli parempaa eikä liike edes sijaitse syrjäisessä Etelä-suomessa
    Mistäköhän pyörästä (merkki ja malli) oli kyse?
    GSXR 1000 K6
    kyllä ne sudet sen sieltä syö
    Lainaa (compact_d @ Tammi. 16 2006,14:25) kirjoitti
    Muutama vuosi sitten, kun ISO Kärkkäinen avattiin olin kattelemassa emännän kanssa mopo ja siellä oli myynnissä muistaakseni ZZR 1200 ja kysyin että työtäisivätkö rivistä mopon, niin voisin ottaa kylmätyypit. Vastaus oli: en työnnä - ei sitten. Ostin viikkoa myöhemmin uuden Ducatin.

Viikkoa myöhemmin mun mopo oli Kokkolan näyttelyssä esillä ja voi sitä myyjän mulkoilua kun pistettiin mopo pakun kyyntiin. No, viime syksynä etsittiin Rukkan ajopukua itelle ja emännälle. Kysyin myyjältä löytysikö emännälle n-kokoista pukua sovitettavaksi? "Siellä on hylly - kaivakaa itse...". Siltalalta Tuurista kaivettiin meidän puolesta molemmille sopivat ja ostettiin molemmille puvut, kengät, ...

Mukava kauppa mutta MP-puoli on perseestä - ei pienintäkään halua palvella ja loppuen lopuksi se on aika kallis kauppa.
    Kerrotko hieman tarkemmin vielä, että jätitteko ajoasun vaimolle Kärkkäiseltä ostamatta siksi, että myyjä sanoi "Siellä on hylly - kaivakaa itse..." vai vaikuttiko ostamatta jättämiseen kenties se, että tuote ei ollut sopiva tai sen sai kenties muualta edullisemmin? Eli siis kaivoitteko sen puvun itse kokeiltavaksi sieltä hyllystä vai lähdittekö suoraan liikkeestä ulos?

Ja mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tällä "Siellä on hylly - kaivakaa itse..." lauseella? Onko tuossa kolme pistettä lopussa siksi, että se lause jatkui vielä jotenkin vai kuvaatko sillä myyjän kommentin luonnetta? Eli että se sanottiin tylysti "minua ei voisi vähempää kiinnostaa teidän palvelemisenne" tyylisesti? Vai oliko painotus neutraali?

Näissä kritiikeissä olisi hyvä olla aina mahdollisimman tarkka. Itse alan pikkuhiljaa kyllästymään näihin ainaisiin "Minua ei palveltu heti kun astuin liikkeen puolelle joten ostin sitten pyörän/tavaran naapuriliikkeestä jossa minua palveltiin asianmukaisella tavalla. Kyllä siinä nyt varmasti sitä myyjää harmittaa!!"

Näistä kritiikki säikeistä saisi puolet vetää imo suoraan roskakoriin juuri näitten jeesustelujen takia. Tässä tapauksessa ei nyt välttämättä ole kyse siitä, mutta yleisesti tällaista on joka toisessa viestissä jos näitä säikeitä alkaa lukemaan.

.
    Lainaa (pr0gram @ Tammi. 16 2006,20:53) kirjoitti
    Lainaa (compact_d @ Tammi. 16 2006,14:25) kirjoitti

Kerrotko hieman tarkemmin vielä, että jätitteko ajoasun vaimolle Kärkkäiseltä ostamatta siksi, että myyjä sanoi "Siellä on hylly - kaivakaa itse..." vai vaikuttiko ostamatta jättämiseen kenties se, että tuote ei ollut sopiva tai sen sai kenties muualta edullisemmin? Eli siis kaivoitteko sen puvun itse kokeiltavaksi sieltä hyllystä vai lähdittekö suoraan liikkeestä ulos?
    Ensin kaivettiin eikä löydetty, joten pyysimme myyjältä apua. Myyjän kommentin jälkeen emme kaivaneet enään mitään vaan poistuimme liikkeestä "monttu" auki. Takki Siltalalta maksoi 200 € vähemmän ja myyjä jaksoi kaivaa takkeja sovitettavaksi tunnin verran. Emännälle ajopuku löytyi lähes laakista mutta minulle haluttu ajopukua kaivettiin ja kaivettii - ei löytynyt. Lopuksi se tilattiin Rukkan varastosta ja lähetettiin kotia sovitettavaksi.

Ja mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tällä "Siellä on hylly - kaivakaa itse..." lauseella? Onko tuossa kolme pistettä lopussa siksi, että se lause jatkui vielä jotenkin vai kuvaatko sillä myyjän kommentin luonnetta? Eli että se sanottiin tylysti "minua ei voisi vähempää kiinnostaa teidän palvelemisenne" tyylisesti? Vai oliko painotus neutraali?
    Lause ei jatkunut vaan kolme pistettä kuvastaa myyjän täysin välipitämätöntä "vittuilu" asenetta asiakasta kohtaa. Vittuilu tarkoittaa tapaa, jolla myyjä asiansa sanoi. Jos asiakas pyytää lähes 900 €:n takkia sovitettavaksi, niin mikä on oikea vastaus:

a. Siellä on hylly - kaivakaa itse...
    b. pieni hetki - katellaanpas tilannetta
    c. valitettavasti kokoa ei ole tai on
    d. Kanada

Näissä kritiikeissä olisi hyvä olla aina mahdollisimman tarkka. Itse alan pikkuhiljaa kyllästymään näihin ainaisiin "Minua ei palveltu heti kun astuin liikkeen puolelle joten ostin sitten pyörän/tavaran naapuriliikkeestä jossa minua palveltiin asianmukaisella tavalla. Kyllä siinä nyt varmasti sitä myyjää harmittaa!!"
    Ööh - onko jeesustelua se että asiakasta on asiakkaan mielestä kohdeltu kaltoin? Se on aivan sama miten se sanotaan - pää asia on että se sanotaa.
    Itte ostin just tänään wingrackin telineen ja asennussarjan 1000 f cebariin ja sain sen käkkäräiseltä reilusti halvemmalla kuin muualta tästä lähialueelta. Kyllä pojat tulee hinnoissa vastaan kun jaksaa (kehtaa) tingata, sain telineen ja asennussarjan 50 e halvemmalla kuin muista lähialueen liikkeistä. (180e) Hyvä hyvä.
    Itse olen asioinut Ylivieskan Kärkkäisellä ja pelkästään positiivista sanottavaa Kärkkäisen mopo-osastosta.
    Palvelu pelaa hienosti
    .ORG -kanava IRC:ssa - #moottoripyora @ IRCnet
    Listahintojen mukaan ee-speed on halvempi kun kärkkäinen...Jos 1510 euroa saa tingittyä Kärkkäisen hinnoista, niin ollaan samalla tasolla kun EE-Speedin listahinnat. Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle

Näistä kritiikki säikeistä saisi puolet vetää imo suoraan roskakoriin juuri näitten jeesustelujen takia. Tässä tapauksessa ei nyt välttämättä ole kyse siitä, mutta yleisesti tällaista on joka toisessa viestissä jos näitä säikeitä alkaa lukemaan.
    Niin... pakkohan näitä ei ole lukea, jos ärsyttää. Kun aiheena kumminkin on "risut ja ruusut mopokaupoista" niin huonosta palvelusta kirjoittaminen kyllä kuuluu asiaan siinä missä esmes halvin tai kallein hintakin.

Kaupankäyntiin kuuluu asiakaspalvelu. Jos asiakas ei halua palvelua, ei sitten, se on asiakkaan oma asia. Mutta jos myyjää ei kiinnosta palvella - no tarkkaan ottaen sekin tietysti on myyjän oma päätös mutta ei se ainakaan kaupantekoa lisää eikä siten levennä myyjän leipää.

Ja palvelun laadun ei pitäisi olla kiinni edes ostosten loppusummasta. Tyytyväinen asiakas palaa liikkeeseen, tyytymätön kantaa euronsa naapuriin. Minua kyllä kiinnostaa tietää, millä palvelu pelaa ja missä ei.

Ja jotta topicciin päästäisiin: mitä Kärkkäiseen tulee, olen minäkin riittävän monesti Oulun Kärkkäisen mp-osastolla pällistellyt vaan myyjillä näkyy olevan aina tärkeämpää jutusteltavaa keskenään. Olipa ostettavana sitten pikkusälää tai uusi pyörä, omat mopoeuroni kannan nykyisin naapurikauppaan tai naapurikaupungin mopokauppaan.
    Lainaa (safar @ Tammi. 30 2006,18:14) kirjoitti

Niin... pakkohan näitä ei ole lukea, jos ärsyttää. Kun aiheena kumminkin on "risut ja ruusut mopokaupoista" niin huonosta palvelusta kirjoittaminen kyllä kuuluu asiaan siinä missä esmes halvin tai kallein hintakin.

Kaupankäyntiin kuuluu asiakaspalvelu. Jos asiakas ei halua palvelua, ei sitten, se on asiakkaan oma asia. Mutta jos myyjää ei kiinnosta palvella - no tarkkaan ottaen sekin tietysti on myyjän oma päätös mutta ei se ainakaan kaupantekoa lisää eikä siten levennä myyjän leipää.

Ja palvelun laadun ei pitäisi olla kiinni edes ostosten loppusummasta. Tyytyväinen asiakas palaa liikkeeseen, tyytymätön kantaa euronsa naapuriin. Minua kyllä kiinnostaa tietää, millä palvelu pelaa ja missä ei.

Ja jotta topicciin päästäisiin: mitä Kärkkäiseen tulee, olen minäkin riittävän monesti Oulun Kärkkäisen mp-osastolla pällistellyt vaan myyjillä näkyy olevan aina tärkeämpää jutusteltavaa keskenään. Olipa ostettavana sitten pikkusälää tai uusi pyörä, omat mopoeuroni kannan nykyisin naapurikauppaan tai naapurikaupungin mopokauppaan.
    Lue lainauksesi hieman tarkemmin. Sanon siinä, että kritiikeissä olisi hyvä olla mahdollisimman tarkka.

Asiallisessa risupalautteessa mitään vikaa ole, päinvastoin, se on arvokasta tietoa. Sen sijaan sellaiset Lord of the motorcycle and life in general motoristien jaarittelut/ruikutukset ei palvele ketään.

Eli vaikka olisi itse pettynyt palveluun niin voi sen tilanteen silti kuvata tarkasti ilman kaikkea ylimääräistä voivottelua. No, onhan joukossa yleensä vastapainoksi suht järkevääkin risupalautetta.

"pakkohan näitä ei ole lukea jos ärsyttää" Niin, minä suunnistan paskanjauhantaosastolle jos haluan lukea joutavia hörinöitä. Se ryhmä on olemassa ihan tietystä syystä.

.
    Ylivieskan kärkkäisen mp osastolla minua on kerran palveltu siis pyytämättä.. se on keskimäärin paljon paremmin kun tällä seudulla yleensä.. Oulun kärkkäisellä sitä palvelua saa ehkä huonoiten.. oli emäntä ostamassa sieltä pukua ja ensin piti oottaa tovi että myyjä ilmesty näköpiiriin ja kun siltä yritti kysyä hintoja ja kokoja, se huikkas jotain hallin toisesta päästä.. saattoihan sillä olla kiire mutta kun se on aina tässä liikkeessä sama homma.. myyjät kiertelee seiniä jos asiakas tulee..
    ".. pringsteen neuvoi lähde kulkemaan, raudan kunnostin ja ajelin ympyrää.."ss
    Ylivieskan Kärkkäisellä sai huoltamon kavereilta iltamyöhään (klo 20-21) ilmaista apua pahasti kuivahtaneisiin ja löystyneisiin ketjuihin taannoisella hki-roi-hki pyrähdyksellä. Jotenka positiivinen mielikuva jäi visiitistä tässä puljussa.
    Ei puu miestä kaada, ellei mies puuta.
    --------------
    Tästä infosta innostuneena kävin kysymässä tarjousta Kärkkäiseltä. Mutta hinnat ovat näköjään pyörä kohtaisia, koska ainakin Suzuki GSX-R 750 2006 oli Kärkkäisellä monta sataa euroa kalliimpi kuin Kuhmon Laatukoneessa. http://www.kuhmonlaatukone.com/ <- Suosittelen lämpimästi.*Kaupan päälle saa erittäin hyvää palvelua!
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Näistä kritiikki säikeistä saisi puolet vetää imo suoraan roskakoriin juuri näitten jeesustelujen takia.

Nyt on pakko kysyä että mitä tämä "imo" tarkoittaa?
    Lainaa (hjerp13 @ Helmi. 11 2006,11:41) kirjoitti
    Näistä kritiikki säikeistä saisi puolet vetää imo suoraan roskakoriin juuri näitten jeesustelujen takia.

Nyt on pakko kysyä että mitä tämä "imo" tarkoittaa?
    in my opinion = minun mielestäni
    "We need a plan - Let's play dead"
    Aika huonoa palvelua olen saanut Kärkkäiseltä kun olen pari kertaa käynyt ko. liikkeessä. Oikeastaan en minkäänlaista, sillä myyjät ovat olleet ihan omissa maailmoissaan...

Taitaa olla koko Kärkkäisen menestys ja myynti lähinnä oman uskontopiirin ansiota... Oma jengi palvellaan ja oma piiri ostaa periaatteen vuoksi vain sieltä...
    En ole itse koskaan Kärkkäisellä käynyt mutta olen ymmärtänyt, että kyseessä on tavaratalo tyyppinen viritys, onko tämä oikea käsitys?

Kyllä kai noissa tavarataloissakin on osastovastaavat mutta itselläni on hieman sellainen mielikuva, että yleisesti ottaen tavaratalossa on turha odottaakaan samantasoista palvelua kuin erikoisliikeissä. Ainakaan itse en sellaista odota saavani. Mukavaahan se on tietenkin aina jos palvelu on hyvää, ei siinä mitään.

Mutta kuten sanottu, en tunne Kärkkäista sen paremmin joten tämä vain yleisenä kommenttina.
    .
    täältä myös pisteet kuhmon laatukoneelle,ostin uuden kawan viime kesänä ja usein pyörää vaihtavana olen aina saanut etelän kaupoista paremman tarjouksen.kaikista lisävarusteista hyvät alennukset ja asennus kaupanpäälle,samoin pyörän kotiin tuonti.pyörä ostettiin käteisellä joten tilanne olisi voinut olla toinen jos olisi ollut vaihtopyörä.täällä kajaanissa pyöräkaupan teko loppuu siihen kun kauppias kuulee että olisi vaihtopyörä.hyvityshinnaksi tarjotaan kesänajetusta uudestapyörästä n.40-50 % pyörän ovh:ta.aikamoinen arvonalennus!!
    Lainaa kirjoitti
    En ole itse koskaan Kärkkäisellä käynyt mutta olen ymmärtänyt, että kyseessä on tavaratalo tyyppinen viritys, onko tämä oikea käsitys?
    Nykymuodin mukainen tavarataloa hieman ulkoisesti muistuttava halpahalli. Ylivieskan tapauksessa halpahalli steroideilla, eli pinta-alaa löytyy lähes tavanomaisen supermarketin verran.
    On siellä oma moottori-osastonsa myyjineen, mutta eipä tuota oikeaksi mopokaupaksi oikein voi laskea.
    Käytetyt tuntuu käkkäräisen puulaakissa olevan aivan tähtitieteellisissä hinnoissa.
    Juu itse tilasin viime viikolla Ylivieskan Kärkkäiseltä zx-10r -06,pari sataa kalliimpi oli kuin ee-speediltä. SUZUKI GSXR 1000 K6 ois jopa saanu vähä edullisemmin kuin ee-speediltä. Palvelu oli asiallista sai istua mopottimien päällä että sais vähä tuntumaa ku oli -05, -06 zx-10r ja GSXR 1000 k6 mietinnässä...

26.  

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (zx-10r @ Helmi. 28 2006,19:23) kirjoitti
    Juu itse tilasin viime viikolla Ylivieskan Kärkkäiseltä zx-10r -06,pari sataa kalliimpi oli kuin ee-speediltä. SUZUKI GSXR 1000 K6 ois jopa saanu vähä edullisemmin kuin ee-speediltä. Palvelu oli asiallista sai istua mopottimien päällä että sais vähä tuntumaa ku oli -05, -06 zx-10r ja GSXR 1000 k6 mietinnässä...
    Aivan upea pyörä. Mitään ei puutu. Onnitteluni valinnastasi.
    Kava10 on ajanut 2 vuotta tällä pärrällä. Se on aivan uskomattoman hyvä. Ja siinä on jotain, mitä kuskit, jotka ei oo sitä kokeneet, ovat menettäneet. Teit elämäsi kihlat! Haluan onnitella Sinua vielä kerran!!!!