Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
    Lainaa (Suzuki GSX-F 600 @ Helmi. 25 2006,19:49) kirjoitti
    Mikä on Reborn Babies?
    Katoppa tuolta
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Lainaa (rambuster @ Joulu. 10 2004,10:56) kirjoitti
    Kyseinen ketju on kuulemma tehnyt sopimuksia tukkureiden ja maahantuojien kanssa periaatteella että seudun muihin liikkeisiin ette sitten myy. Kauan kyseisiä tuotteita jo myyneet ovat nyt sitten jääneet nuolemaan näppejään kun pojat ovat uhanneet toimittajia, eivät kuulemma ota sitten mihinkään liikkeeseen myyntiin teidän tavaraa.
    Mä kun ymmärsin alun perin et heidän tarkoituksena olisi laskea hintoja alalla. EIKÄ PERUSTAA MITÄÄN KARTELLIA SUOMEEN, joka nyt onkin sitten toteutumassa vai onko?
    Kuulin asiasta luotettavalta myyjältä jostain päin Suomea.
    Ei ole kovin asian mukaista toimintaa mielestäni kyseiseltä yritykseltä. Mutta tsemppiä ja yritystä kaikille yrittäjille kartellia vastaan taistelussa.
    Senhän tietää ku on tää Lappeen ukko mukana, siitä ei voi seurata mitään hyvää
    Tulee aika jolloin p.....t tervataan! Ja niin tosiaan, asiantuntijalausuntoja aiheesta riippumatta. Takuu!

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Uskoisin niin, että Reborn babies-niminen ketju pyrkii nimenomaan saamaan alennuksia ostohinnoissaan, jotta pystyy sitten tarjoamaan kilpailukykyisiin hintoihin asiakkailleen mp-alan tuotteita.

Olisi todellakin toivottavaa, että meillä jatkossakin olisi kotimainen mp-alan yrittäjäverkosto, joka tarjoaa henkilökohtaista, läheistä palvelua suomalaisille motoristeille heidän omassa kotimaassaan.

Eikä vain kasvotonta nettipalvelua.

Sitäpaitsi, minulle ainakin on tärkeää, että saan kaikissa ongelmatilanteissakin läheistä palvelua face to face. Jos vien kavani liikeen pihalle, saan hyvää hoitoa sille ilman välikäsiä tai jotain kaukaista nettiohjeistusta. Siitä voi jonkun rovon maksaakin. Vai oletko itse sitä mieltä, että jos annat palvelua jollekin, niin hyvä on, ettet saa siitä korvausta, niin että voit elää.

Suomalaiset huutavat kohta itsensä pihalle ostamalla kaiken muualta, ne eurotkin nimittäin menevät sitten muualle.

Toivon todella, että tämä Reborn babies-ketjuidea kantaa, ja jaksaa jatkossakin.
    Lainaa (kava10 @ Helmi. 25 2006,21:25) kirjoitti
    Uskoisin niin, että Reborn babies-niminen ketju pyrkii nimenomaan saamaan alennuksia ostohinnoissaan, jotta pystyy sitten tarjoamaan kilpailukykyisiin hintoihin asiakkailleen mp-alan tuotteita.

Olisi todellakin toivottavaa, että meillä jatkossakin olisi kotimainen mp-alan yrittäjäverkosto, joka tarjoaa henkilökohtaista, läheistä palvelua suomalaisille motoristeille heidän omassa kotimaassaan.

Eikä vain kasvotonta nettipalvelua.

Sitäpaitsi, minulle ainakin on tärkeää, että saan kaikissa ongelmatilanteissakin läheistä palvelua face to face. Jos vien kavani liikeen pihalle, saan hyvää hoitoa sille ilman välikäsiä tai jotain kaukaista nettiohjeistusta. Siitä voi jonkun rovon maksaakin. Vai oletko itse sitä mieltä, että jos annat palvelua jollekin, niin hyvä on, ettet saa siitä korvausta, niin että voit elää.

Suomalaiset huutavat kohta itsensä pihalle ostamalla kaiken muualta, ne eurotkin nimittäin menevät sitten muualle. *

Toivon todella, että tämä Reborn babies-ketjuidea kantaa, ja jaksaa jatkossakin.
    Ootko testannu Lappeessa....
    Tulee aika jolloin p.....t tervataan! Ja niin tosiaan, asiantuntijalausuntoja aiheesta riippumatta. Takuu!
    Tässä ihan kokonainen osio tavaran tilaamisesta ulkomailta. Sieltä löytyy myös nettiosoitteita...
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  7.  
    Lainaa (kawajack @ Helmi. 25 2006,23:14) kirjoitti
    Tässä ihan kokonainen osio tavaran tilaamisesta ulkomailta. Sieltä löytyy myös nettiosoitteita...
    Mites tää liittyy aiheeseen?
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12