Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
    Homma toimii Eurobikerissa.
    Kesällä ostin S2R-hanskat, joista toisesta suht pian alkoi nimettömän ja pikkurillin välinen sauma repsottaa n. sentin matkalta. Ajattelin käydä asiasta valittamassa, mutten saanut aikaiseksi ja ajelin sellaisenaan kauden loppuun, vika kun ei siitä näyttänyt enää pahenevan.
    Viikko sitten tuli vihdoin hanskojen kanssa liikkeessä piipahdettua. Myyjä otti hanskan mukisematta korjattavaksi ja kehoitti tulemaan viikon päästä takaisin.
    Tänään kävin uudestaan, ja sain kuulla, että eivät olleet viitsineet korjata hanskaa. Myyjä läväytti uudet hanskat tiskiin ja minä kiitin ja kumarsin.

Viisi tähteä Eurobikerille asian hoidosta.
  2.  
    Lainaa (NipaXX @ Joulu. 17 2004,19:02) kirjoitti
    Tilasin bantanit, kustannuksia 25 euroo ja pankin tilisiirto/palvelumaksu 2,50 euroo. Paketti kuitenkin painaa 10kg. Eli bantaneille jäi kuluinen 426,5€.

Huono puoli on kyl se että Visalla ei pysty tossa puljussa maksamaan joten katotaan kuin äijän käy. Periaatteessa EU:n sisällä ei pitäs suurta huolta olla.
    Tilausvahvistussähköpostissa oli pankkiyhteystiedot ja kävin pankissa maksamassa. Erillistä korvausta toiseen euroalueen maahan tehdystä tilisiirrosta ei saa enään periä.
    Jos ei ois ollu noin halvat, en ois ilman VISAa varmaan ostanu. Ehkä huolehdin suotta..
    Pistäpä päivitystä miten homma toimi? Olen itsekin katsonut Bantaneja ja kävin jopa kokeilemassa niitä messuilla.

Sovitin kokoja 52 ja 50, ja katsoin oikeaksi kooksi pienemmän eli 50 (itse olen 170/70). Nyt alkoi mietityttämään josko olisi pitänyt yrittää repiä päälle vielä se 48... ''Kun se kumminkin venyy ja sausassa muotoutuu''.

Laittakaahan Bantanin käyttäjät vinkkiä, tulisiko tilattua liian iso jos ottaisin 50:n?
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12