Aika hyviä tarjouksia tulossa euro bikerilla.
Klik
Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
On kyllä aika kovat tarjoukset, mutta en löytänyt sivuilta
tarkempaa tietoa tarjoustuotteista. Ei mitään tietoja
tai kuvausta myytävästä tavarasta *
...tai en jaksanut taas kattoa kunnolla
Edit: näppäily härelöt
Ei voi sattua kun ei tule verta.
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa
Selibatia ei ole perinnöllistä.
Onko tietoa onko tarjoukset vain mechelininkadulla vai
myös esim. auto-bikessä?
Suzuki GSXR 600 L1
Täytyy näköjään mennä jouluostokselle...![]()
Noi tarjoukset on EuroBikerin omia tarjouksia, jotka ovat voimassa vain heiltä suoraan ostettaessa, eli käytännössä maahantuoja tyhjentää varastoaan ennen seuraavaa kautta, koska malliston muutoksia yms. on tulossa. Jälleenmyyjillä on sitten omat tarjoukset (jos on).(tomppa82 @ Joulu. 10 2004,11:09) kirjoitti
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Nonni, nyt on oma joululahja sitten hankittu.
Kyytiin tarttui Sweepin kaksiosainen nahkapuku. Muutamaa pukua tuli sovitettua ja tämä mukaan lähtenyt vaikuttaa aika passelilta. Hiukan tuntuu kyllä jäykältä näin uutuuttaan, mutta kaipa se siitä "veltostuu" hiukan käyttäessä. Taskutilaakaan ei ole liiaksi (kaksi pientä povitaskua) eli jatkossa vaan välttämättömimmät matskut (hima-avaimet, ajokortti ja luottokortti) mahtuu mukaan..
Tulevaa kautta ja rata-ajoja odotellessa.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Kouvolassa kävin Moto Bikessa katsomassa tuota samaa pukua.Oli alennettu 459 €, eli edullinen tuo kyllä oli sielläpäin.Täällä ei ollu kylläkään kun lasten kokoja..
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Kävin testaamassa mustaa Sweeppiä 2-osasta ja ei mahdu edes suurin kokoOnko mut tuomittu ajamaan Goret päällä vittu. No kengät ja hanskat ostin. Oli muuten hyvä palvelu että tekee mieli mennä uudestaankin
Tietääkö joku löytyykö jostain nahkapukua suurempaa kuin koko 60, niin ja vielä valmiina ettei tarvitse teettää?
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Joo, hinta aikalailla kohdallaan. Se helpotti ostopäätöstä kummasti...tulis nyt vaan se kevät että pääsis kokeilemaan ihan oikeassa ympäristössä.(Passe @ Joulu. 13 2004,19:38) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Hei eikös sitä vois tyypätä fillarin kaa tai stigan kaa pulkkamäessä.Ois ihmisilläkin jotain mitä kattoa...(AnDy @ Joulu. 13 2004,20:08) kirjoitti
![]()
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Itellä oli Sweepin koko 60 myös liian pieni. Tarkemmin sanottuna lyhyt.
Ostin kuitenkin Spa takki-housu -yhdistelmän. Tuntuu hyvältä ja näyttää hyvältä.
Riittää ainakin meikäläisen rata-ajoihin (kioskikäynneistä puhumattakaan *)
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
tilattua tuli yksiosainen. katsotaan mahtuuko 52![]()
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Mulla kans jännitystä keväällä jotta mahtuuko se tilattu Richan kokohaalari päälle. Takilla mitoitin sitä hiukan ja se meni just ja just päälle joten kait se haalarikin mahtuu...(Cterror1 @ Joulu. 14 2004,08:28) kirjoitti
![]()
Mä tyydyin tilaamaan vaan GP RAGE ajohanskat! Nyt vaan ootteleen josko matkahuolto tois paketin perille tällä viikolla![]()
Mahtaiskohan 180/95 mittaselle löytyä kokoja. MItenkä noissa Sweepissä nuo mitoitukset ylipäänsä menee? Siis ovatko esim. 54 koon puvut yhtään saman kokoisia kuin esim Dainesen vastaavan kokoiset. Olisi kiva hiukan tietää ennen kuin lähtee turhaan ajelemaan ja sovittamaan jos kerran isoja kokoja ei ole.(Ron Jeremy @ Joulu. 13 2004,19:59) kirjoitti
Mahtaiskohan 180/95 mittaselle löytyä kokoja. MItenkä noissa Sweepissä nuo mitoitukset ylipäänsä menee? Siis ovatko esim. 54 koon puvut yhtään saman kokoisia kuin esim Dainesen vastaavan kokoiset. Olisi kiva hiukan tietää ennen kuin lähtee turhaan ajelemaan ja sovittamaan jos kerran isoja kokoja ei ole.[/QUOTE](zetori @ Joulu. 14 2004,11:49) kirjoitti
Noi sweepin kokoluokitukset on melkoisen lähellä dainesea, jopa hiukan suuremmat, just toissa lauantaina soviteltiin eräälle s2r pukuja joka on vaihtamassa dainesesta sweeppiin, dainesessa koko 50, sweepissä 48.(toisaalta se dainese oli jo ostovaiheessa hieman löysä, ja toi sweep katsottiin tiukimman mukaan mitä päälle saa.)
Noista yläpään mitoituksista en osaa sanoa, mutta jos sopivaa ei löydy, kohtuuhintaan on saatavana mittatilausvermeet, ei ole ainakaan gore-texeihin sen takia ketään tuomittu.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Joo kysyin teetetyn hintaa. Kuulemma tonnin paikkeilla eli saa siihen hintaan jäädä. Kyllä mä luulen että 180/95mahtuu varmasti joku suuremmista koista. Itse oon sellainen 184/110.(Puuhis @ Joulu. 14 2004,13:17) kirjoitti
Siis 184kg ja 110cm pitkä![]()
Koko 60 ahdisti mahasta ja käsivarsista, mallia Arska
Oon jo katsonut Camo-coretexiä sillä silmällä. Jos tulee motarilla inspis, niin pyörä sivuun ja voi käydä metsässä tetsaamassa![]()
And the Road Warrior?
Käytiin tuolta tyttöystävän kanssa sitten hakemassa tämän joulun lahjat..Kypärää, takkia, hanskaa..
Oli ihan jees määrä kyllä ale-kamaa, vanhoja malleja, jotka ilmeisesti sitten jää repertuaarista pois. Ja kun nappasi kasan mukaan, niin sai vielä noilta ale-rekeiltä kasatuista tavaroista ihan ok alennukset.
Mulla tuo 2-osainen puku kokoa 52. Ite oon 170/70 eikä sinne kyllä hirveästi vaatetta väliin mahdu.(Cterror1 @ Joulu. 14 2004,08:28) kirjoitti
No on ihme koot kun toi 52 pitäs pituudeltaan(AnDy @ Joulu. 14 2004,23:26) kirjoitti
sopia n. 180 kaverille.
Suzuki GSXR 600 L1
ei mahtunut. vaihtoon tulee 54. dainesen puvuissa sama homma eli kyllä ne koot aika lähellä dainesea ovat.(AnDy @ Joulu. 14 2004,23:26) kirjoitti
koko on 173/82. vatsaakin löytyy
hartioista ja reisistä oli kaikkein tiukin.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHH!
Ei niitten pukujen kuulu mitään toppavaatteita olla, nahkapuku kaiken lisäksi muotoutuu melkoisen paljon käytössä. Ei mene kauaa, kun 170 cm pitkä kaveri huomaa 54 kokoisen puvun roikkuvan ihan sikana...
Dainesen yksiosainen ei mahdu, koska se on leikattu erittäin kyykkyyn asentoon. Puku on oikean kokoinen, jos sen kanssa ei kykene seisomaan suorassa, hihojen ja lahkeiden pituudet on ok ja väliin ei mene muuta kuin ohut sporttikerrasto. Tämä siis uudelle puvulle...
Vertailun vuoksi:
182/82 ja Dainesen puku on kokoa 52 (myös kaksi edellistä olivat)!![]()
Rasva puvun pintaan ja noin 60-70 asteiseen saunaan istumaan lauteille sellaseen sopivaan ajoasentoon... siellä se muotoutuu ja muokkautuu käyttäjälle sopivaksi...![]()
Äläkä unohda saunavastaa(JP_445 @ Joulu. 15 2004,15:29) kirjoitti
![]()
Huomenna käyn hakemmassa uuden ruukun, sikamakee mattamusta streetfighteri
![]()
And the Road Warrior?
Itse asiassa toi sauna homma toimii... Niin vaikeaa kuin se onkin uskoa... Rasva imeytyy paremmin lämpimässä ja puku muotoutuu paremmin kuskille...(Ron Jeremy @ Joulu. 15 2004,19:35) kirjoitti
Tai mitä jos vaan odottelis ajokautta?(JP_445 @ Joulu. 16 2004,02:19) kirjoitti
Kyllä se venyy ihan kerpeleesti, issellä pari kesää käytetty Kushitanin yksiosainen puku joka oli uutena niin tiukka, että olisin halunnut ostaa isomman, mutta onneksi asiantunteva myyjä ei isompaa suostunut myymään. No onneksi näin, sillä nyt tuo makkarankuori on venynyt juuri oikeaan kokoon ja muotoon kroppaani (ja ajoasentoon) nähden.
Eli ei kannata tosiaankaan ostaa mitään kasvunvaraa eikä verkkapukutilaa nahkapukuun.
br, Mikko
Ei todellakaan tarvi sopia vaatetta väliin.. eihän ne mitään Gore lakanoita ole!(tomppa82 @ Joulu. 15 2004,07:52) kirjoitti
miul on 52nen Cloverin 2-osanen ja alussa tuntu ettei sää sovi sitte niin millään, pakko oli ostaa ku halvalla käytetyin sain.. no kesällä alko jo tuntuu et se lepattaa päällä.. enkä oo ku 179/90+ tällä hetkellä ja toissailtana sopi iha helposti päälle
JOs vaan sopii päälle niin eka ajokerta sateessa tekee ihmeitä![]()
taikaviitta
IXS Nahkoja Saksasta:
Bantan 399,- (duellilla 785,-)
Firebird 599,- (duellilla 880,-)
Valiant 349,-
Uusien mallien alta...
biker-land.de
Katotaa mitä tulee... Kellään käyttökokemuksia Bantanista?
1000RR white
Voi veljet! Oon tässä jo pitemmän aikaa miettiny nahkojen ostoo.. nyt ajattelin kyllä lopettaa miettimisen ja tilailla tommosia tuolta saksanmaalta..
En oo koskaan mitään sieltä tilaillu, joten kysynkin;
Minkälaisia toimituskuluja tulee? Jos nahkapuvunkin tilaa niin mitä joutuu makseleen? Ja kauankohan kestää noin.. Ja mitäs jos ei ookka oikeen kokonen? Varmaan turha kuvitella vaihtavansa.. Missäs noita vois käydä testaan.. Vai pitääkö vaan arpoo..
Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia..![]()
KTM 390 adv
Tilasin bantanit, kustannuksia 25 euroo ja pankin tilisiirto/palvelumaksu 2,50 euroo. Paketti kuitenkin painaa 10kg. Eli bantaneille jäi kuluinen 426,5€.
Huono puoli on kyl se että Visalla ei pysty tossa puljussa maksamaan joten katotaan kuin äijän käy. Periaatteessa EU:n sisällä ei pitäs suurta huolta olla.
Tilausvahvistussähköpostissa oli pankkiyhteystiedot ja kävin pankissa maksamassa. Erillistä korvausta toiseen euroalueen maahan tehdystä tilisiirrosta ei saa enään periä.
Jos ei ois ollu noin halvat, en ois ilman VISAa varmaan ostanu. Ehkä huolehdin suotta..
1000RR white