Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
    (poistettu tili)
    Modausta

Jotku jaksaa modailla kilofasua, mutta onko paras työkalu Photoshop?
    Muutama aika hieno rakennelma! Lisää tämmösiä kaduille!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Luulin ensin että kaks eri pyörää, mut ei sittenkään vaan sama pärrä kahdessa eri värissä.

Joka tapauksessa punanen hyvä, sateenkaari kamala...

Olis jättäny maalaamatta!!

joo hienoja tekeleitä!jäis itseltä tekemättä tai no mielenkiinto puuttuu !
    jassoo
    No huhhuh, sillähän on nitro tuossa vehkeessä.
    Päätti sitten tehdä nakupyörästä muoviluodin *
    Oikeaan suuntaan ainakin mennyt *

*sarcasm*

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (Manix @ Joulu. 11 2004,20:31) kirjoitti
    No huhhuh, sillähän on nitro tuossa vehkeessä.
    Ai että oikeen nitrokäyttöinen katupyörä? Jep jep, pakko olla.
    1835
    vai nitro? Minusta näytti naurukaasu tsydeemiltä!?!?
    elä ja anna muiden roudata
    Lainaa (ande @ Joulu. 12 2004,11:09) kirjoitti
    vai nitro? Minusta näytti naurukaasu tsydeemiltä!?!?
    nitro=nitrous oxide=N2O=ilokaasu=laughing gas=dinitrogen monoxide.

Rakkaalla lapsella monta nimea..
    Tuoltahan saa ideoita kyllä...Mut miks pilata pyörä ja lyödä muovia kyljet täyteen???
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 12 2004,14:27) kirjoitti
    Tuoltahan saa ideoita kyllä...Mut miks pilata pyörä ja lyödä muovia kyljet täyteen???
    Samaa mieltä ton muovituksen suhteen, mutta muuten ei kyllä lämmitä pätkääkään!!! Lamppujen punainen väri oli ihan jees
    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
    (poistettu tili)
    Minusta tuon sivun kuvat on kaikki aika kehnoja, ei niistä oikein edes selvitä mitä näillä modauksilla on haettu. Paitsi erilaisuutta.
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 12 2004,14:27) kirjoitti
    Tuoltahan saa ideoita kyllä...Mut miks pilata pyörä ja lyödä muovia kyljet täyteen??? *
    Halusi suojautua tuulelta ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 12 2004,14:59) kirjoitti
    Minusta tuon sivun kuvat on kaikki aika kehnoja, ei niistä oikein edes selvitä mitä näillä modauksilla on haettu. Paitsi erilaisuutta.
    Eikös se oo aika hyvä syy modauksiin...?
    -Hannibal-

(poistettu tili)
    Lainaa (SenioRR @ Joulu. 12 2004,15:03) kirjoitti
    No onhan se hyvä syy. Ja varmaan noi on tekijän mielestä hyvännäköisiä ja sehän riittää. Mä en myöskään näe mitä ideaa on laittaa nakuun muovia ja poistaa kyykystä muovit.

Nakusta pitäs tehdä "killeri" tai tosi fighteri.
    Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 12 2004,15:09) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Joulu. 12 2004,15:03) kirjoitti
    No onhan se hyvä syy. Ja varmaan noi on tekijän mielestä hyvännäköisiä ja sehän riittää. Mä en myöskään näe mitä ideaa on laittaa nakuun muovia ja poistaa kyykystä muovit.

Aivan samaa mielta asiasta !
    Nakut on sellaisenaan ihan hienoja mutta noi muovihärpäkkeet ei niihin sovi. *

Muoviluodit sitten taas oma asiansa ja katteet osana sitä.

Joopa joo. Eipä nuo ala-ja keski-katteet tosiaankaan mitään komistuksia ole munkaan mielestä.

Mutta niinku eräs kaveri tuolla ZRXOA:n sivuille totes tyypille, joka ihmetteli, että onko "järkevää" poistaa pyörästä matkustajan kahvat: "Because its mine and I can do what I like with it..." Tai jotain sinne päin...

Rakentaahan moni fighterin muoviluodista sen tähen että katteet on paskana lippojen seurauksesta. Katteiden korjaus kun on yleensä joko kallista tai helvetin työlästä. Tai sitten siksi että usein näissä kyykkypyörissä (esim. gsxr1100) on tehoa perkeleesti jo valmiiksi ja voi keskittyä enemmän siihen monsteri ulkonäköön...

Enpä mä mitään tiedä, taidan olla aika kännissä taas, satan.
    -Hannibal-

Se on tuo rakentelu vähän semmonen alue johon ei muilla ku pyörän omistajalla ole mitään nokan koputtamista. Kyllä tuolla netissä surffatessaan poimii ideoita millon mistäkin "hirvityksestä" ja ideoi niitä omaansa jne. Vielä kun olis sitä rahaa tehdä unelmista totta. + kunnon tilat väsäillä talvisin (omakotitalo autotallilla). Huoh...
    (poistettu tili)
    Tää mopoilu on siitä hienoo, että tästä riittää rakentelijoille, retkeilijöille, snobbareille, vauhtikuskeille ja vaikka mille kansanosalle. Ja osa meistä voi olla noita kaikkea vähäsen.

Ja malleja on vaikka kuinka paljon ja jos ei käy, niin eiku muuttelemaan.

Jos modauksen laittaa nettiin nähtäväksi, se on siellä ikäänkuin arvosteltavana, miksei myös matkittavana. Siksi siitä saa vapaasti pitää tai olla pitämättä. Tavallaan tuo muuttelu on taidetta, saahan sitäkin arvostella.
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 12 2004,15:51) kirjoitti
    Se on tuo rakentelu vähän semmonen alue johon ei muilla ku pyörän omistajalla ole mitään nokan koputtamista. *
    Näin on!

Ja oikeassa on myös R2-D2. Kyllä arvostella voi. Ja välillä pitääkin.

Mua on välillä (tässäkin foorumissa) vituttanut, suoraan sanoen, kun oon väsännyt pyörääni...no mitä mihinkin ja milloinkin, niin tulee joku neropatti kyselemään: "Mitä JÄRKEÄ tossa on kun oot sen noin tehny??" Pitääkö kaikessa aina olla jotain järkeä?! Välillä tuntuu siltä, että tuommosesta Breesneviläisyydestä ei oo vieläkään päästy eroon! Kaikilla pitäs olla samanlaiset vaatteet, autot, talot, prätkät ja muut ja jos poikkeat linjasta oot typerä ääliö...

No joo. En nyt tarkottanu tätä threadia tällä avautumisella, vaan noin niinku yleisesti.
    -Hannibal-

Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 12 2004,15:09) kirjoitti
    Mä en myöskään näe mitä ideaa on laittaa nakuun muovia ja poistaa kyykystä muovit.

Olin samaa mieltä, kunnes näin tämän.

Kawasaki ZX-10R 2008.
    Lainaa (SenioRR @ Joulu. 12 2004,16:36) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 12 2004,15:51) kirjoitti
    Se on tuo rakentelu vähän semmonen alue johon ei muilla ku pyörän omistajalla ole mitään nokan koputtamista.
    Näin on!

Ja oikeassa on myös R2-D2. Kyllä arvostella voi. Ja välillä pitääkin.

Mua on välillä (tässäkin foorumissa) vituttanut, suoraan sanoen, kun oon väsännyt pyörääni...no mitä mihinkin ja milloinkin, niin tulee joku neropatti kyselemään: "Mitä JÄRKEÄ tossa on kun oot sen noin tehny??" Pitääkö kaikessa aina olla jotain järkeä?!
    Voikohan tuota paremmin sanoa?!? Sitten vielä tosta nakusta XX.stä, makee on mun mielestä. Pyörä paranee kun siitä karsitaan muovit pois, tämä siitäkin huolimatta että omaani Bellybanin lisäsin... Mut sen saa pois kun kyllästyy... Pyörästä pitääkin tehdä omistajansa näköinen.
    (poistettu tili)
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 12 2004,22:02) kirjoitti
    Pyörästä pitääkin tehdä omistajansa näköinen.
    Niin pitääkin.
    Tuplakupla on, Slipari on.
    Kun vain saisin ne oikean mittaiset koiranluut, jotta perä nousis pari senttii. Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.

Ja se rotisko, jossa rekisterikilpi on kiinni, on alkanu ärstyttää. Mitäs sille tehdään, vaihdetaan undertray ja minivilkut, kun -v- aikoinaan vai mitä?

Ja tupakinsytytin kännykälle, ja radiopuhelimelle ja ties vaikka hankkis GPS:n.

Ja syylarille Fazer -suojus olisi kiva. Ja voisihan ohjaustankoakin laskea parilla sentillä, ellei sitte vaihtaa kokonaan.

Ei noissa mitään järkeä ole, mutta väliäkö hällä, pääasia että minusta niitä tarvitaan.
    Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 12 2004,22:58) kirjoitti
    Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.
    Suoraan sieltä "ohjauskolmioista" vaan, eli löysäsin niitä tukevia kuusiokoloruuveja jotka puristaa etuputkia...Olikos niitä nyt 2kpl yläkolmiolla ja 2 kpl alakolmiolla per putki... Pikkuhiljaa löysemmälle, kunnes putket liikkuu ylös/alas hienosti justiinsa sinne minne haluat.

Minäkin haaveilen matalammasta ohjaustangosta sekä siitä saamarin sliparista jota en vieläkään oo voinu hankkia. Minkälaiset mölinät tuosta lähtee ihan pelkällä sliparilla? Devilin hankin sit kun hankin ja alan niissäkin kallistua tuon Trophyn puoleen...
    (poistettu tili)
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 13 2004,12:34) kirjoitti
    Ja ymmärtäisin, mistä ruuveista sä oikein laskit etupäätä, niin laskisin sentin.
    Suoraan sieltä "ohjauskolmioista" vaan, eli löysäsin niitä tukevia kuusiokoloruuveja jotka puristaa etuputkia...Olikos niitä nyt 2kpl yläkolmiolla ja 2 kpl alakolmiolla per putki... Pikkuhiljaa löysemmälle, kunnes putket liikkuu ylös/alas hienosti justiinsa sinne minne haluat.
    No vot, johan tyhmempikin ymmärsi.

Akrapovicista lähtee sellainen hieman matalampi mörinä, ei mitään järkyttävää. Kyllä noi Devilin tuplat on todella hienot, äänistä ei mulla ole tietoa. Varmaan parhaat katu-uskottavuuden kannalta.
    Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 13 2004,12:41) kirjoitti
    No vot, johan tyhmempikin ymmärsi.

Akrapovicista lähtee sellainen hieman matalampi mörinä, ei mitään järkyttävää. Kyllä noi Devilin tuplat on todella hienot, äänistä ei mulla ole tietoa. Varmaan parhaat katu-uskottavuuden kannalta.
    Joo, himoitsen niitä tuplia mut järki sanoo että ihan normaali Devil Trophy. Sais sitten pitemmille matkoille naikkosen kanssa sivulaukutkin taakse nääs...(kunhan ne hankin) Tommosilla ylös vedettävillä tuplilla ei liene laukkujen laittoon mitään asiaa enää. Kattotaas nyt kumpa voittaa, järki vaiko järki...

Tsaatana ku tekis mieli melkeen ottaa pankkilaina tähän modaushommaan, liian hitaasti saa kaiken haluamansa. Vielä sitten olis se Ermaxin undertray, hiilikuitu huggeri, minivilkut ja kenties vielä hiilari etulokasuoja... Sitte ku noista pääsee niin kokoputkistoa ja ties mitä hilavitkutinta... Eipähän tartte myydä pärrää heti pois ku ei valmistukkaan vielä vuosiin.

Niin joo ja "piparkakkujarrulevyt" vielä tohon listaan...Huhhuh...

27.  
    Minäkin haaveilen matalammasta ohjaustangosta sekä siitä saamarin sliparista jota en vieläkään oo voinu hankkia. Minkälaiset mölinät tuosta lähtee ihan pelkällä sliparilla? Devilin hankin sit kun hankin ja alan niissäkin kallistua tuon Trophyn puoleen... *
    Oon kanssa suunnitellu matalamman tangon hankkimista pyörään ja todennäkösesti sen kevääks laitankin. Naurattaa vaan itteään koska vaihdoin 11Zetorista tähän nykyiseen, osittain syystä, että ajoasento häiritsi mua...Nyt olen menossa samaan suuntaan nykyisen mopon ajoasennon suhteen. Samoin yks osasyy oli, että en kokenut tarvitsevani ZZR:n huimaa tehoa. Ja nyt sitä yritetään houkutella nykyisestä enemmän...

Mulla on Devil Trophy carbon ZRX:ssä ja oon siihen tyytyväinen. Tuo irrotettava "db-killer" tuo paikallaan ollessaan äänet alkuperäiselle tasolle, mutta matalampana mörinänä. Ilman sitä äänet ovat sitten todella maukkaat ja kierroksilla melekosen kovat... Killer oli niitattu putken päähän joten se oli helppo irrottaa ja jos haluan sen paikoilleen ruuvaan sen siihen peltiruuvilla. Ainoo miinus siitä, että putki on aika pitkä, mutta siihen kyllä tottuu. Ehkä sopii paremmin Fasuun.
    -Hannibal-