Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kylhän tää aihe varmaan löytyis jos jaksais haeskella...mut,kysytään nyt kumminkin suoraan..
    Eli,paljos tota villaa pitäs tonne itse tehtyyn vapaa virtaus vaimentimeen laittaa..?? niin et karvat tursuaa pihalle ja osa lentää skouden tuulilasiin kun avaa kahvaa *

Kokemuksesta voin sanoa, että tiukkaan. Itse olen käyttänyt kivi- eli vuorivillaa. Vaimentaa hyvin ja lähes ilmaista. Huilu/verkko kannattaa olla todella pienisilmäistä. Muuten lentää sinne skouden lasiin kaikki....
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
    Kannattaa kietasta kierros tai kaksi siihen reikähuilun päälle kudottua lasikuitumattoa, ei hakkaannu/ pala niin helposti se vaimenninvilla pois sieltä...
    Lainaa (KMSwallower @ Joulu. 09 2004,17:31) kirjoitti
    Kokemuksesta voin sanoa, että tiukkaan. Itse olen käyttänyt kivi- eli vuorivillaa. Vaimentaa hyvin ja lähes ilmaista. Huilu/verkko kannattaa olla todella pienisilmäistä. Muuten lentää sinne skouden lasiin kaikki....
    Juu, mullakin oli (siis OLI) zetorissa prototyyppivaimentimessa vuorivillaa. Aika nopeesti oli ylimääräiset lennelleet sieltä pihalle.

Taisi sen sitten loppukesästä metelistäkin kuulla
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    Mitä pitempi kuituista niin sen pitempään se kestää. "uunivilla" on tosi hyvää, mitä se oikeasti onkaan. Keltainen raksa villa on "höttöä" pakenee nopeasti pöntöstä.
    Hardcore-ratkaisu on pistää hienoa teräsvillaa huilun ympärille, (sido rautalangalla kiinni) ja tavan villaa loput
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
    Vuorivilla rulaa. Ja sitä löytyy mun duunipaikalta paljon. Vuorivillatehtaalta.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
  7.  
    Tilasin villat tosta duellilta..villat oli sellasen kudotun verkon sisällä,et ne tuskin pääsee putkesta pois..ja se sisähuilu on suunnilleen yhtä pienillä reillä kun kaverin akran pöntössä...
    ja jos ne lentää sinivuokon lasiin,niin ainakin kerkee vaihtaa maisemaa sillon...