Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 115:sta
  1. #61
    Käynti messuilla vahvisti käsitystä siitä että suzukin insinöörit eivät ole onnistuneet muotoilussa ihan täydellisesti tällä kertaa vaikka aikaisemmat mallit ovat TODELLA hienon näköisiä.
    05 suikan miinukset
    -Vilkut peileissä
    -Äänäri
    -Perä + vilkut
    -Etuvalot

    Plussana voisi mainita varmasti hurjat luvatut tehot.

    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  2. #62
    pääasia on se, että performance biken testissä testikuski valitsi näistä neljästä hirmusta silti sen zx10r:än omakseen jos joku pitää haarukoida. * (provo)
    katuhaukka
  3. #63
    parasta tossa on, että insinöörit on vielä heittänyt ton putken sivulle eikä penkin alle.
  4. #64
    Lainaa (bullet @ Helmi. 08 2005,13:12) kirjoitti
    pääasia on se, että performance biken testissä testikuski valitsi näistä neljästä hirmusta silti sen zx10r:än omakseen jos joku pitää haarukoida. (provo)
    Tähän provoon on pakko tarttua, eli missäs performance biken numerossa k5:sta ja 10R:ää on muka jo vertailtu??? Ihanko olivat saman aikaan radalla. PRKLE kun ei oo vielä löytänyt mistään edes tehtaan koeajoraporttia
    parempi pliisu väri kuin pliisu malli
  5. #65

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Tuli messuilla todettua että Kawa 10 R on todellinen täydellisyys verrattuna muihin tonnisiin.
  6. #66
    Lainaa (kava10 @ Helmi. 09 2005,12:51) kirjoitti
    Tuli messuilla todettua että Kawa 10 R on todellinen täydellisyys verrattuna muihin tonnisiin.
    Hmm.. toi lausahdus voi kostautua Odotellaas testejä ja katotaan olinko oikees
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  7. #67
    Mietinnässä oli pyörää vaihtaessa vaihtoehtona tuo uusi Gixeri. Päädyin kumminkin aikaisempaan (-03-04) malliin.

    Vertailuna uusi vs. vanha:
    + uusi pienempi, sirompi ja matalampi
    - uusi rumempi (perä ja putki, etuvalo)
    - uusi kalliimpi (tietty..)

    + vanha huomattavasti paremman näköinen
    - vanha korkeampi

    Vanhan eduksi homma ratkesi paremman hinta-laatu-suhteen ja omaan silmään istuvamman ulkomuodon vuoksi.

    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  8. #68
    Lainaa kirjoitti
    Tähän provoon on pakko tarttua, eli missäs performance biken numerossa k5:sta ja 10R:ää on muka jo vertailtu??? Ihanko olivat saman aikaan radalla. PRKLE kun ei oo vielä löytänyt mistään edes tehtaan koeajoraporttia
    lukasin lehtipisteessä uusimman PB:n jossa kaikki neljä tonnista oli syynissä - nyt kun tarkemmin ajattelen niin oliskohan se ollut 2004 gizzeri... ei kyl ollut - mut varaan virhemarginaalin välttyäkseni naurulta ja pilkalta. *

    ZX10R tuli siinä lehden testissä kolmoseksi. ja ainoa syy miksi se ei ollut ykkönen oli kuulemma ohjausiskarin puute joka muissa on vakiona. mutta silti testikuskin valinta. plah. *
    katuhaukka
  9. #69
    Lainaa (bullet @ Helmi. 10 2005,10:24) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tähän provoon on pakko tarttua, eli missäs performance biken numerossa k5:sta ja 10R:ää on muka jo vertailtu??? Ihanko olivat saman aikaan radalla. PRKLE kun ei oo vielä löytänyt mistään edes tehtaan koeajoraporttia
    lukasin lehtipisteessä uusimman PB:n jossa kaikki neljä tonnista oli syynissä - nyt kun tarkemmin ajattelen niin oliskohan se ollut 2004 gizzeri... ei kyl ollut - mut varaan virhemarginaalin välttyäkseni naurulta ja pilkalta.

    ZX10R tuli siinä lehden testissä kolmoseksi. ja ainoa syy miksi se ei ollut ykkönen oli kuulemma ohjausiskarin puute joka muissa on vakiona. mutta silti testikuskin valinta. plah.
    Joo o ja sen testin voittaja oli r1?? No niin oot lueskellu sitten k4 vastaan muut 04:set. Toi oli kyllä aika asiantonta uudelleen lämmitystä, mutta varmaan aika moni osti lehden kun bongas että: "juma tonniset testissä".

    Jotain lisälämmmikettä uudesta kilosesta. Vaikuttais aika nopeelta testien perusteella ja kun joku sano että k4:nen on sirompi niin tosiaan ei kai Corser olis vanhalla osunu lokkeihin http://www.imoto.co.za/P.I-1.htm



    parempi pliisu väri kuin pliisu malli
  10. #70
    Ei mennyt vaihtoon, vaan vuoden Gixu tauon jälkee puras taas vauhtisokeus Ajattelin kuitenkin pitää ton supermoton kans, mut jos joku sitä kovasti haluaa KTM 525 exc `04 motohilppeillä+ crossit+nastat( kaikki renkaat omilla vanteilla ja jarru sekä hammasrattailla) niin privana kyselyt

    Et semmosta
  11. #71
  12. #72
    Kyllähän toi noiden tehojen puolesta olis aika herkku... jos vaan sais K4 lookilla! Kivat käppyrät kyllä...
  13. #73
    Uuden Gixxerin testi

    Kuka on kingi *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #74
    Lainaa kirjoitti
    Kuka on kingi
    rane!
    katuhaukka
  15. #75
    Lainaa (bullet @ Helmi. 18 2005,10:23) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kuka on kingi
    rane!
    Oikein
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  16. #76
    Odotan mielenkiinnolla, miten uusi kilo-Gixxer kulkee radalla eli tuleeko siitä Bladen tapaan haastajaa Ducateille WSBK:ssa.



    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  17. #77
    Lainaa (Bomber @ Helmi. 18 2005,11:24) kirjoitti
    Odotan mielenkiinnolla, miten uusi kilo-Gixxer kulkee radalla eli tuleeko siitä Bladen tapaan haastajaa Ducateille WSBK:ssa. *
    Kyllä ainakin alustavien testitulosten mukaan tulee näin käymään! Eikä se olis ihme, Suzukilla oli lähes vuosi aikaa tarkastella muiden suurten japsien vehkeitä ja kehitellä omasta parempi!

    Mikä tuossa miellyttää mua eniten, niin se että konetta ei ole tehty jengakoneeksi, vaan teho/vääntö on noussut koko kierrosalueella!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  18. #78
    Aattelin jospa oisin ostanna -04 uuden suzukin ja oon kingi,no -05 oonkin ennää prinssi... siis täähän on vaan katteellisen mietteitä.. *....yammulla ajelen,välissä taluttelen ja pakuun nostelen...
  19. #79
    Kyllä! Hyvä että Suzuki otti tyylikkäästi korkeimman korokkeen takaisin...
  20. #80
    No eihä suzukilla ollu oikee vastusta ees.
    Suzuki GSX-R 750 SRAD -96
  21. #81
    No odotellaan odotellaan... Pahasti on pelko nivusissa mitä Kwaakku inssit keksii 10R vuodelle -06. On vain sellainen tunne että siellä ollaan juuri nyt homman kanssa aika tosissaan.
    -03 tuli uusi kutonen. Vuoden perästä siitä kasvatettiin 10. Nyt jo kahden vuoden jälkeen täysin uusi kutonen. Jatkuuko kehitus kympissä yhtä radikaalina ja nopeana. Toivottavasti.
    Mutta vaikka pyörä, siis kybä olis ens vuonnakin sama, niin parhaan näköinen se ainakin on vieläkin...
    Ajelkaa ny niillä susnilla yks kesä kuin teillä olis jotain...
    -98 750 gixu --> -03 zx6r --> kymppikö
  22. #82
    Lainaa (J-Bee @ Helmi. 18 2005,19:38) kirjoitti
    No odotellaan odotellaan... Pahasti on pelko nivusissa mitä Kwaakku inssit keksii 10R vuodelle -06. On vain sellainen tunne että siellä ollaan juuri nyt homman kanssa aika tosissaan.
    -03 tuli uusi kutonen. Vuoden perästä siitä kasvatettiin 10. Nyt jo kahden vuoden jälkeen täysin uusi kutonen. Jatkuuko kehitus kympissä yhtä radikaalina ja nopeana. Toivottavasti.
    Mutta vaikka pyörä, siis kybä olis ens vuonnakin sama, niin parhaan näköinen se ainakin on vieläkin...
    Ajelkaa ny niillä susnilla yks kesä kuin teillä olis jotain...
    Ai että muka Kawan 10 muka parhaan näköinen, no ei todellakaan ole !

    Mikä tahansa Suzna peittoaa minkä tahansa Kawan ulkonäössä...
  23. #83
    sanoisinpa että

    Ehkä kawaakku olis hiano jos siihen laittas ton kilogixun putken...
    -98 750 gixu --> -03 zx6r --> kymppikö
  24. #84
    Lainaa (Nightwolf78 @ Helmi. 08 2005,11:23) kirjoitti
    Käynti messuilla vahvisti käsitystä siitä että suzukin insinöörit eivät ole onnistuneet muotoilussa ihan täydellisesti tällä kertaa vaikka aikaisemmat mallit ovat TODELLA hienon näköisiä.
    05 suikan miinukset
    -Vilkut peileissä
    -Äänäri
    -Perä + vilkut
    -Etuvalot

    Plussana voisi mainita varmasti hurjat luvatut tehot.

    Voi vee mitä p@skaa, noihan on just se minkä takia se on siisti+se että äänenvaimennin on alhaalla, oisko siistii jos
    sama malli pidettäs 10 vuotta?
    No parhaimpana on kumminkin noi moottorin vääntö ja tehokäyrät, pienentyneet mitat, varsinkin penkin ja stongan väli ja että se ei tuntunu enää kuin ois junassa istunu.
    Vaihdenäyttö on myös hyvä,niinkuin radiaali jarru pääsylinteri ja luistokytkin, mitä muuta voi enää vaatia, no ehkä jousitus osat ja supercorsat
    tos pöydällä on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siitä!
  25. #85
    Tehoiltaan ja varusteiltaanhan tuo uusi Susna vaikuttaa varsin houkuttelevalta mutta mutta...
    Ulkonäöltään pyörä on korni. Putki väärässä paikassa, vilkut sekä edessä että takana väärässä paikassa ja edestä se näyttää hmmm.... "ei niin hienolta".
    Sitä paitsi se on liian pieni, kesällä omapaino tuppaa nousemaan ja lihava setä pienen moottoripyörän selässä näyttää koomiselta enkä minä halua näyttää koomiselta vaan coolilta.
    Pyörä valitaan samoilla perusteilla kuin nainen, ei auta vaikka tietää saavansa elämänsä kyydit jos ulkonäkö ei silmää miellytä.
  26. #86
    Lainaa (Dekke @ Helmi. 19 2005,00:22) kirjoitti
    Tehoiltaan ja varusteiltaanhan tuo uusi Susna vaikuttaa varsin houkuttelevalta mutta mutta...
    Ulkonäöltään pyörä on korni. Putki väärässä paikassa, vilkut sekä edessä että takana väärässä paikassa ja edestä se näyttää hmmm.... "ei niin hienolta".
    Sitä paitsi se on liian pieni, kesällä omapaino tuppaa nousemaan ja lihava setä pienen moottoripyörän selässä näyttää koomiselta enkä minä halua näyttää koomiselta vaan coolilta.
    Pyörä valitaan samoilla perusteilla kuin nainen, ei auta vaikka tietää saavansa elämänsä kyydit jos ulkonäkö ei silmää miellytä.
    Uusi tonninen on myöskin minun mielestä liian pieni, mutta muuten olen kanssasi eri mieltä ulkonäöstä:

    Putki on siinä juuri oikeassa paikassa, sillä kyllä se ahteri kuumenee kesällä ilman putkeakin aivan tarpeeksi ja ulkonäkökin on parempi, kuin penkin alla olevassa putkessa. Vilkut on paljon paremmat integroituina, kuin "vanhanmallisina" varren päässä olevina rumiluksina, eikä niiden sijoituskaan nyt aivan metsässä ole ja noihin valoihinkin on jo tottunut... Ja mikä parasta (turvallisinta), niin tuolla etuvalolla voi jopa nähdäkin jotain pimeässä !
  27. #87
    Lainaa (Jusa.L @ Helmi. 19 2005,11:07) kirjoitti
    Lainaa (Dekke @ Helmi. 19 2005,00:22) kirjoitti
    Tehoiltaan ja varusteiltaanhan tuo uusi Susna vaikuttaa varsin houkuttelevalta mutta mutta...
    Ulkonäöltään pyörä on korni. Putki väärässä paikassa, vilkut sekä edessä että takana väärässä paikassa ja edestä se näyttää hmmm.... "ei niin hienolta".
    Sitä paitsi se on liian pieni, kesällä omapaino tuppaa nousemaan ja lihava setä pienen moottoripyörän selässä näyttää koomiselta enkä minä halua näyttää koomiselta vaan coolilta.
    Pyörä valitaan samoilla perusteilla kuin nainen, ei auta vaikka tietää saavansa elämänsä kyydit jos ulkonäkö ei silmää miellytä.
    Uusi tonninen on myöskin minun mielestä liian pieni, mutta muuten olen kanssasi eri mieltä ulkonäöstä:

    Putki on siinä juuri oikeassa paikassa, sillä kyllä se ahteri kuumenee kesällä ilman putkeakin aivan tarpeeksi ja ulkonäkökin on parempi, kuin penkin alla olevassa putkessa. Vilkut on paljon paremmat integroituina, kuin "vanhanmallisina" varren päässä olevina rumiluksina, eikä niiden sijoituskaan nyt aivan metsässä ole ja noihin valoihinkin on jo tottunut... Ja mikä parasta (turvallisinta), niin tuolla etuvalolla voi jopa nähdäkin jotain pimeässä !
    Suzuki on jo kauan tehnyt moottoripyöriä jotka "puhuttavat" ja ovat ns. erilaisia, ja joillekkin heidän käsitys muotoilusta on loistavaa ja toisille taas ei.
    Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään joka ei arvosta uutta desingiä sitten ollenkaan mutta suzukille täytyy antaa kyllä pisteet markkinastrategiasta jolla he pitävät hevosvoimakilpailun ykkössijaa vuodesta toiseen hallussaan.

    Olkoon tuo jälkimmäinen sitten virtuaalimunan kasvattamista tai ei, itse pidän hevosvoimista vaikka toisille se on aivan samantekevää paljon pyörällä on ratsuja tallissa, mutta olkoon se heidän mielipiteensä.

    Ehdottomasti haluaisin kyllä päästä kokeilemaan uutta kilogixeriä ja nähdä onko se moottori yhtä laajakäyttöinen kun aikaisempi malli.

    Jep, mielipiteitä monia...tässä yksi lisää
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  28. #88
    onkos uutta tonnista pistetty jo tilauseen ,jos on niin mihin väriin päädyitte
  29. #89
    Lainaa (nikke 1122 @ Helmi. 20 2005,18:46) kirjoitti
    onkos uutta tonnista pistetty jo tilauseen ,jos on niin mihin väriin päädyitte
    On ---> Klik
    kiloGixxerillä alinopeutta!
  30.  
  31. #90
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen