Onko joku nähnyt fasussa tollaiset syylärin päätysuojat tai kenties jollakin omassa pyörässä......oisko hienot vai??kuvassa näyttää ainakin aika mukiin MENEVÄLTÄ!!!!!!
"oikeassa momentissa"
Ei oo näkynyt tuollaisia. Miksi vain päätysuojat? Itse tilasin kokosuojan:
S-Racingista
Tiedä sitte miltä oikeesti näyttää kun tulee. S-racing tavaraa myy MR-Power Suomessa samaan hintaan kuin ruotsalaiset, joten ei tule enää VATtia tms.
mitä tuo kokosuoja kustantaa....ja siis mistä tilasit
"oikeassa momentissa"
Kokosuoja maksaa 895SEK eli 98 Euroa.
Kaikkia S-racingin kamoja myy Marko Reinikainen , MR-Power
Koska liike on Espoossa ja mä asun vain parin kilometrin päässä, en maksa mitään postikuluja. Toisin toimitusaika tuntuu olevan pitkä.
S-racing myy myös Powerbronzen tailguardia, mutta sitä saa Tokimotosta tosi halvalla, tosin tämä tieto ei mitenkään liity tähän asiaan.
Miten tuon S-racingin suojan kiinnitys. Kiinnitetäänkö ihan vanhoilla pulteilla vai tarviiko siihen uudet pidemmät?
Onko tuollaisella syylärin suojalla mitään vaikutusta koneen toimintaan? Siis negatiivista lähinnä.
-Scott
-Kilo Fazeria-
EI harmainta hajuakaan, mutta katsotaans kun suoja tulee.
tuo on kyllä kieltämätä hyvän näköinen * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"oikeassa momentissa"
Suoja tuli vihdoin, huomenna kiinni. Ohutta peltiä se on, entiset ruuvit kiinni vaan. Eiköhän toi käy helposti.
Vanhoilla ruuveilla meni kiinni.(Scott @ Helmi. 17 2005,11:00) kirjoitti
Enpä usko pellillä olevan paljoa vaikutusta, ellei lähde Saharaan tai muuhun todella kuumaan paikkaan. Tuskimpa Euroopassa niin kuumaa onkaan että tuosta oli haittaa.
Peltiä tekee METISSE, ja siellä hinta näkyy olevan 89€ (sis ALV), joten ei tuo mun maksama 98€ niin paha ollut, kun ei tarvitse postikuluja maksaa. Metisse laittaa jotain 10-30 lisämaksuja tuohon päälle.