Eli tartteeko ruisku säätää jos laittaa tän vuotisee ja sitä uudempaa rykkösee sliparit? Mites, pystyykö Yamahan omaa boxia säätää vai tartteeko hommata Power Commander tms.?
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Ostin tuossa syksyllä uuden R1sen ja samalla KX-Centerissä yrittivät tuputtaa mulle slipareita sekä commanderia. Sanoivat, että jos tuubit vaihtaa pitää laittaa myös commander. En ottanut kumpaakaan, joten perehtyminen jäi vajavaiseksi. Ehkä sit ensi suvena!?!![]()
Onhan siinä jo vakiona ihan mukavat äänetMutta ei tietenkään niin hyvät etteikö paremmat vois olla...
Pain is just weakness leaving the body
Taisit tulla vain kuittailemaan...![]()
Jaa mää vai? Koskaan kuittaillu mistään...(eskimoxx @ Joulu. 17 2004,22:29) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Yamahan omaakin voi säätää.
PC 3 kyllä aina asioita parantaa, kun on monastipaljon enempi alueita. Edellyttäen, että osaa.. Eli maksaa.
-Vaan suotta niitä murehtimaan.
EE-Speed tekee hyvin.
Onkohan tietoa missä vois jammun omaa ruiskua säätää,jos sen säätö onnistuu ilman poksin vaihtoa?
Täällä keskisessä suomessa ainakaan ei ole yhtään pajaa
Itsellä löytyy R6-04 sliparilla ja kaikki pelottelevat että se käy liian laihalla *Se kyllä kun paikallaan huudattaa (n 8000) niin kun päästää kaasun niin lyö 30cm sinisen liekin?
Siis mitäs, onks toi putkessa palaminen merkki laihalla käymisestä vai? Luulis että jos löpöä riittää putkeen niin sitä olis tarpeeksi ite palotilassakin... *(jappa @ Tammi. 14 2005,06:57) kirjoitti
Minen tajua näistä MITÄÄN... *
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Niin minäkin luulin mutta nämä "ammattilaiset " ,väittivät että kun lyö putkesta sinistä liekkiä niin se kävis laihakka
Vai onko tämä vaan myynti miehien puheita että sais myytyä PC3
En kyllä ole nähnyt kellään pelkän sliparin vaihdon takia kone rikkoa?
Yleensä tuo kovilta kierroksilta kaasun löysätessä paukkuu putkessa se menee laihalle. Toinen mistä näkee selvästi, kaasu auki kiihdyttäessä ja siinä puolenvälin kierrosalueen jälkeen pitää alkaa putkesta tulemaan ihan kunnolla ruskeaa ensin ja sitten mustaa sauhua... Kovilla kierroksilla kone saa mennä hiukan rikkaalle joka vain auttaa konetta pysymään viileämpänä. Laihalla ollessaan kone saattaa käydä liian laihalla joka saattaa pidemmän päälle käydä venttiileille ja ehkä jopa todella huonolla tuurilla mäntien tuhoksi.