Mistäs löytyisi edullisesti Alpinestar nahkahousuja? Hakusessa olisi Alpinestar Track housut. Jos jollain on tiedossa esim. Keski-Euroopassa liikettä joka niitä myy olisin kiinnostunut. (linkkejä kiitos *)
...kun tuntuu että paikalliset hinnat ovat aika älyttömiä *
Eli tällaisista olisi kyse :Alpinestar Track
Tietysti jos jollain olisi kyseisiä housuja myydä jos omistaa ylimääräiset niin voisin olla kiinnostunut ostamaan (koko 56)
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Oon kattellu jos jonkinmoisesta paikasta tuollaisia ja .ORG shopissa ne ei oo kyllä pahan hintaset, ainakaan jos vertaa Allrightin hintaan. Eli ei muuta kuin sivun ylälaidasta Shoppiin vaan.
www.mlol.de Sieltä löytyy kans aika halvalla, jos oot varma koostasi. Liike toimii Saksassa.
Kyllä silti tuo .ORG hintakin on aika kova, tosin mitään ei saa ilmaiseksi
Shoppihinta 345.63 ja Mlol 329.95 joten ei ole siinäkään paljon eroa... Pitää vielä katsella ja jos vaikka jossain törmäisi sopivaan alennusmyyntiin ....
Lisää linkkejä saa pistää!!!
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
...Niin sen verran vielä että kun täällä oli juttua Virolaisita MP-liikkeista niin olisiko hyviä linkkejä on ja onko kellään tietoa varusteiden hintatasosta?
-C9B5R4-
Mietelause:
Noista mlol.de nettisivujen hinnoista olen ainakin itse saanut aina tinkaistua aika paljon, joten kannattanee laittaa meiliä ja kysyä tarjousta. Muutenkin on pelkkiä hyviä kokemuksia koko puljusta.
Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
Täältäkin
näyttäis tommoset löytyvän...
** Hengitä vapaasti **
Kiitos, näyttää löytyvän, muuta pirun kalliita ovat...(Vante @ Marras. 21 2004,13:03) kirjoitti
Täytyypä vaan pitää silmät auki
-C9B5R4-
Mietelause:
Osta Richan bökät.. ne on aikalailla samaan kaavaan tehty ja edullisemmat.
Aluksi oli tarkoituskin mutta nyt tuli hommattua Alpinestar Stunt nahkarotsi joten mielellään otan siihen sopivat byysät että ainakin vetoketju sopii heittämällä...(peksu @ Marras. 22 2004,00:31) kirjoitti
-C9B5R4-
Mietelause:
Kannattais käydä kokeilemassa josko se vetoketju passais niihin Richan housuihin...
No joo... mutta olis silti mukava saada saman merkkiset takki&housut(JP_445 @ Marras. 22 2004,14:30) kirjoitti
-C9B5R4-
Mietelause:
Vetoketjun vaihtaminen lienee suhteellisen helppo ja halpa operaatio suutariliikkeessä. Ja varmaankin jommassa kummassa osassa on jo sopiva vetoketjun vastapuolisko olemassa?
Juu mulla on takissa olemassa vastakappalekin, mutta kyllä mä etsin samaa sarjaa joten kiitos kuitenkin ideasta(mocadam @ Marras. 22 2004,14:47) kirjoitti
-C9B5R4-
Mietelause:
Älä nyt turhaan märehdi kauaa tommosen pikkurahan asian takia, osta shopista jos kerran tommoset tarvitset...(-C9B5R4- @ Marras. 20 2004,22:34) kirjoitti
No täytyy vielä tovi "märehtiä" sillä 100 EUR säästää helposti tässä leikissä ja sehän on melkein tunnin palkka(Köpi @ Marras. 22 2004,15:19) kirjoitti
Ja saa nyt katsoa josko vaikka tulisi uusi malli joka sopii myös Stunt takkiin....
-C9B5R4-
Mietelause:
Onko kenelläkään muuten tietoa meneekö jonkun toisen valmistajan byysat tohon Alpinestarin Stunt takkiin kiinni ikäänkuin "heittämällä"? Tokihan niitä vetoketjuja voi vaihtaa, mutta voisi sitten samantien käydä jossain kattomassa jotain muitakin housuja, jos vaikka tietäisi että tuolta vaivalta säästyisi.
Noi on varmaan pirun hyvät pöksyt, mutta on ne kyllä ihan penteleen arvokkaatkin.
Voitko vähän tarkemmin speksata tuon länsirannikon...(reflex @ Marras. 24 2004,19:42) kirjoitti
Allrifghtin sivuilta voi katsoa jälleenmyyjät ja sitä kautta kannattaa kysellä onko liikkeessä mallikappaleita...
-C9B5R4-
Mietelause:
Mulla on on Alpinestarsin stunt-takki ja Richan housut. Vetoketju ei sovi heittämällä, mutta ei ole iso homma laittaa sopimaan. Kamoista on kesän kokemus ja tyytyväinen olen ollut. Tosin lippoja en ole vetänyt noilla kamoilla, joten kestävyydestä ei ole kokemusta. Kummatkin merkit tuntuvat ihan laadukkailta, vaikkakin Richat saa puoleen hintaan verrattuna Astariin.
-Timo
Tossa olis ainakin yks : http://www.ramo.ee/prices.php?brand=1(-C9B5R4- @ Marras. 20 2004,22:43) kirjoitti
Ei vaan näytä olevan trackeja.Mutta tilaavat, jos haluaa.Hintataso vaan taitaa olla Suomen tasoa....
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Tällänen!!!
http://www.harpersraceshop.co.uk/item202.htm
eli n. 287€.
Eli jos kiinnostaa, niin kannattaa kysyä sähköpostilla ppkulujen hintaa Suomeen.Ton halvemmalla ei taida saada.......
P.S Suomen koko 58 on niiden 48, mutta varmista sekin.
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Kiitos kovasti, pitää kysellä lisää...(Passe @ Joulu. 13 2004,22:29) kirjoitti
-C9B5R4-
Mietelause:
Erittäin hyvä huomio. Saattaa hieman vituttaa kun tulee väärän kokosta varustetta ja vaihtaminenkin saattaa olla hankalaa.(Passe @ Joulu. 13 2004,22:29) kirjoitti
![]()
Nii unohdin tän vielä laittaa: http://www.harpersraceshop.co.uk/item438.htm
Meikän turpokwaak