Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tuolta orgshopista alusasua etsin, mutta Rukkaa ainakaan en löytänyt.
    Onko muista merkeistä kokemuksia??
    Rukan windstopper kypärähuppu on valmiiksi, joka on loistava.
    Kevääksi nahkojen alle pitäisi saada lämmikettä...
    Onhan shopissa ainakin bikerssin windstopper alusasut ja huput kerrassaan mainioita vermeitä.
    Lainaa (1111 @ Marras. 28 2004,21:13) kirjoitti
    Onhan shopissa ainakin bikerssin windstopper alusasut ja huput kerrassaan mainioita vermeitä.
    Syksyllä itsekin shopissa noissa merkeissä asioineena yhdyn täysin tuohon lausuntoon.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Lainaa (jim_rocketmow @ Marras. 28 2004,18:47) kirjoitti
    Tuolta orgshopista alusasua etsin, mutta Rukkaa ainakaan en löytänyt.
    Onko muista merkeistä kokemuksia??
    Rukan windstopper kypärähuppu on valmiiksi, joka on loistava.
    Kevääksi nahkojen alle pitäisi saada lämmikettä...
    Mulla on Rukan Windstopper-kerrastosta kokemusta, pitää kyllä tuulen mutta kesto on uskomattoman huono, saumoista ratkeillu jo useammasta kohtaa vaikka ollu aika vähällä käytöllä. Saman valmistajan kypärähuppu on taas aivan loistava myös kestoltaan.

Taidan hankkia noi Bikerssit seuraavaks..
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Mulla taas kestosta aivan päinvastaista kokemusta. Jo 3-4 vuotta ympärivuotisessa käytössä, talvella lähes päivittäin rinteessä. Haju tosin alkaa jo herättää pahennusta kotona
    Kävin paikallisessa MP-kaupassa ja siellä Rukan housut + paita yht. 86e. Ei paha. En ole halvemmalla missään nähnytkään...
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Bikerssin windstopper-kaulurista ainakin mulla alkoi ratkeamaan sauma jo 3 kk:n käytön jälkeen...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  8.  
    Itse ostin vastaavan alusasun täältä. Paketti on pukinkontissa. keväällä pääsee kokeileen miten toimii Lisätietoa puvusta Oxford ChillOut