No heips kaikki ystäväni... eräs tuttavani käväisi Helsingin poliisin varikolla ja havaitsi siellä kalustettavana olevan 3 kpl Yamahan R1 malleja. Muistaakseeni 2 puna/harmaata ja 1 sini/harmaa. Kaikki vermeet taitavasti piiloon ja baanalle. No ei mulla muuta.
Phew, onneks sentään olivat Yamahat...Perkele jos siellä oli GSX1000R:iä ollu, sitte vasta oltais oltu kuseessa![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Pitäähän poliiseillakin pyörät olla millä pääsee keulimaan![]()
Maybe it was just a dream
Sometimes things ain´t what they seem
Better not fool with things you don´t understand
Varmaan on poliisejakin alkanut kyrsimään, kun ei Bemareilla enää pysynny perässä. Noilla peleillä alkaa jo pysymään. No, rauhallisesti kun ajelee, niin ei noista pitäis olla vaaraa. Sit kerrankii kun innostuu vähän lisäämään kaasua, niin eiköhän ne sit ole Jammuilla peesissä.
Kiitos tiedoista, JP_445. Tähän asti ei ole tarvinnut "pelätä" kytillä olevan sivari-R1:iä, mutta sitten sekin pieni ilo on loppu.![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
EIköhän kyseisellä puljulla ala olemaan jo vaikka mitä siviilipyörinä.. löytyy thunderacee ja 9r jne.. eipä niitäkään ihan helpolla jätätä...
Messuilla joku puheli kolmesta punaisesta.. tiedä sitten
Voi, miten helppoa mulla on kun ajaa (enimmäkseen) rajoitusten mukaan.
Eipä noilla väliä, kun en minä kuitenkaan niitä bemareitakaan pääsisi karkuun. Eipä silti, hyvä tietää.
Nimimerkillä "sakkoja viimeksi v. 1993". Ja koputtaa puuta...
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Ehkäpä niillä koneilla saadaan noukittua muutama autoileva sekopääkin pois baanalta rokkaamasta...
Desmo Jugend
voihan kettu...meidän vero-ja sakkorahoilla ostellaan vaan uusia/hyviä pyöriä![]()
![]()
saisivat ajella jawoilla ja ladoilla![]()
pitäis kyllä riittää kytille ihan hyvin
Luotettava tietolähde poikkesi tosiaan siellä ja teki tuon havainnon...(Eetu @ Helmi. 13 2005,15:16) kirjoitti
no ovatkohan konstaapeli vaatteet päällä......
vai normaalit motoristi kamppeet..
![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Ainakin täällä Oulun seudulla tupla äksällä liikuvalla on ihan normiaalit ajokamppeet... (sellanen viininpunainen tupla äx).(betonki @ Helmi. 13 2005,18:22) kirjoitti
Kaakonkulmilla pyöri viimekesänä sininen uus ZZR1100, porukassa ihmeteltiin et onko kyttä ku ei morjestele ja kyylää pitkään ku ajaa ohi. Ja lopulta selvis että Kissalan poikiahan se.
Ainakin vielä viime kesänä oli Ace Turun seudulla. Ohjasi mut kiltisti orikedon shellin pihaan. Ei kyl sakkoja tullu.(Jyri @ Helmi. 13 2005,18:26) kirjoitti
Mistäs sellasen pätkän löytäisi missä vedetään tuota man-saarta oikeen kunnolla? Ei oo oikeen osunu netis eteen sellasta.![]()
Jälleen suzukisti
tai sitten ne on pompperipoliiseja eikä oo vaatteita ollenkaan!(betonki @ Helmi. 13 2005,18:22) kirjoitti
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
Korjataan sen verran, että eikös ollu sininen XX tuo?(YRT @ Helmi. 13 2005,18:51) kirjoitti
![]()
Yöllä syöminen on kai yhtä harmitonta kuin unissakäveleminen?
Reissunainen & SV1000S
Tuo on se hyvä pointti, joka monelta unohtuu kokonaan näissä keväisissä kiihkeissä keskusteluissa.(wekkuli @ Helmi. 13 2005,16:26) kirjoitti
![]()
* Arctic Ranger *
Olen hieman katteellinen poliiseille.Yamaha R1 työmopoksi,ehkä joskus tavataan...Itse kyllä joskus ajan tietoisesti LUJAA jne(on se kumma kun ajelen autolla mennään nätisti jonossa,ajellaan rajoitusten mukkaan,prätkällä taas ei) *(rico @ Helmi. 14 2005,09:50) kirjoitti
ja jos käry käy,niin eipä tuu ensimmäiseksi mielen lähtee ajaa pakoon jos saan pollarit perään,olivat joko XX:llä tai mondeolla,tietoinen riski ja siittä maksat,turha ruikuttaa,
*onhan hienoja jippojakin näköjään tehty,kilpitelineen saa piiloon,jottain sprayta kilpeen ettei saa kuvaa ja mitähän viellä...Muutenkin nykyään lissääntynyt toi "munattomus" ei vastata teoista,niistähän saa kuulla tiedoitusvälineiden kautta...mutta vielä prätkähemmotkin....NIIIIN täähän on vaan mun mielipide,jokkainen ajakoon tavallaan,niin miekin...ei tarvitse ottaan mitenkään henkilökohtaisesti..
![]()
Joo, eipä meikäläisestä moni uskoisi....(Diipadaapa @ Helmi. 13 2005,19:22) kirjoitti
Ja Turussakin kävin, keväällä.
Sori, pää jumissa viikonlopusta enkä voinut vastustaa kiusausta kun näytti aihe muutenkin livenneen...
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Mun tuttu on tekemisissä työn puolesta poliisien kanssa ja kertoi kanssa noista kolmesta R1:stä ja lisäsi vielä että melkein järjestäen MP-poliisit omaavat vahvan rata-ajotaustan ennenkuin pääsevät hommaan.
Mun käy sääliksi R1-poliisien hanuria kun on penkinlämmitin aina päällä kun pyörä käynnissä![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
No eiks se o kummiskin hyvä että net ei aja ohi...tiä vaikka kiilaisivat. Muistini mukaan siellä takana vilkuttelivat, kun niillä oli jotain tähdellistä (muka) asiaa, tosin olin silloon katiskalla liikkeellä.
Juu ja sitten se miksi ne ei morojesta, on varmaan että työsopimuksessa lukee että ei saa valtion vehkeillä rikoksia tehtailla, nimittäin siinähän taitaa jossain lukea että "molemmat kädet on pidettävä ajon aikana ohjaustangolla (vai ohjaustangossa)". Tai en tiijä oliko se polkupyörän ajo-ohjeissa tai -ohjeilla sitten...sama se.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Pilkun viilausta. Aina tarttis olla täysin yksiselitteinen ettei kukaan irvileuka pääsisi kuittaamaan.(Ace @ Helmi. 14 2005,16:24) kirjoitti
Oli kyllä jo aikakin että poliisin pyöräkanta vähän uudistuu. Tosin suurin osa partiopyöristä tulee vielä kauan olemaan niitä bemarin raatoja? Vai?![]()
Jälleen suzukisti
Rykkösiä
.
Mä ajan iiiihan kiltisti!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Onkohan jonnekin kerätty listaa poliisin siviilipyöristä?
Kyllä ne taitaa melko pitkälti olla jo noita FJR1300 Jammuja. Kohtuu kulkija, mutta silti matkalehmä.(Diipadaapa @ Helmi. 14 2005,20:32) kirjoitti
Sillä ei saa oikeanlaista rispektiä. Tosimies nyt keulii jotain kyttärykköstä tai fjärrää karkuun vaikka pumppuresiinalla.(rico @ Helmi. 14 2005,08:50) kirjoitti
Varikolta vaiko katsomosta?(Ron Jeremy @ Helmi. 14 2005,17:42) kirjoitti
Mitäpä muuta ne sanois?
Meteant, dum obient
Mulle on yksi lysti millä ajavat, olen niin surkea kuski että saisivat mut kiinni vaikka jawalla. Siinä teille runo pe****e.
Tukka putkella pitkin baanaa,
kyllä vauhti korjaa virheet.
Katteletteko te oikeasti vastaantulevia tms. pyöriä siinä pelossa että se on poliisi?
No, samapa se mulle millä ajelevat. Ei ole ollut heikäläisillä kiinnostusta vaikka joskus olis ollut ehkä syytäkin. Olis ainakin jäänyt pyörä tienposkeen ilman kilpiä.
![]()
No yleensä kaikkea vastaantulevaa liikennettä on hyvä seurata jo oman turvallisuutensa tähden....(teemu @ Helmi. 15 2005,18:48) kirjoitti
![]()
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums