Mites olisi? Saa nimittäin alennusta kun tilaa isomman köntin tavaraa, postikulutkin tulisi jaettua samalla.
Toimitusehdot
Alennuksia tippuu kun ehdoissa mainitut rajat täyttyvät. 1000 nyt luulisi porukalla tulevan äkkiä täyteen. Listahinnat taitavat muuten olla alv 0%.
Edit: Pistän joka tapauksessa tilauksen menemään joten jos joku on jotain ostamassa niin mukaan vaan.
Voi hitsin hitsi!Tilasin jo 21 päivä ja paketti ois ollu himas 24 mut en ollu paikalla joten kävin ite hakee seuraavana päivänä DHL:ltä. 20% alv:tä päälle + 40€postitus kulua.
Yamaha XS2 650 1972.Red/White.
Tarvetta olisi Arrow:lle, mutta rahaa ei.
Täytyy kattoo. Koska meinasin tilata?
Minä olisin aika varmasti tilaamassa tuolta kans, mutta tilaukseni menee varmaan yli joulun.. Nyt joulun alla kun ei ole aikaa värkätä pyörää. Milloin olet tilaamassa?
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
Ei mulla mikään hätä ole, kun fillarikaan ei ole kotona. Toimitusaikakin on n. kuukausi. Josko vaikka vuodenvaihteen tienoilla pistäisi tilauksen niin kamppeet olisivat täällä helmikuun alussa. Sitten ehtii vielä hyvin askartelemaan.
Mäkin oon ollu tilaamassa tuolta jo hetken aikaa noi G&G:n pöntöt tohon Ducatoon, joten ilmotelkaa sitten kun ootte laittamassa tilausta sinne niin tuun mukaan.
Jos joku on tosissaan lähdössä mukaan niin pistäkää privaviestinä tiedot tilattavasta tavarasta (tuote, koodi ja hinta)
Tämä ei siis ole mikään sitova tilaus, vaan lähinnä infoa meikäläiselle että ketä kiinnostaa. En ole liikkeellä ansaitsemistarkoituksessa, tarkoitus on vain pienentää kuluja.
Laitan tilauksen menemään tammikuun alussa, jolloin tavaran pitäisi olla perillä helmikuun alussa.