Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Onko kukaan asentanut / asennuttanut nestekytkintä Tripleen tai Daytonaan?
    Alkuperäinen vaijerikäyttöinen on melkoisen vittumainen käyttää varsinkin ruuhkaisessa kaupunkiajossa, siinä kun saa roikkua kokoajan ellei ole valoissa ensimmäisenä.
    Maguralla on joku valmis paketti Tripleen, eikä hintakaan ole paha (170 egeä). Ongelmana tuossa taitaa kuitenkin olla peilin kiinnitys sekä sähkötyöt, mikäli haluaa jatkossakin pyörän käynnistyvän vain kytkin pohjassa. Thunderbirdeissä on trumpan oma viritys ja se saattaisi olla hyvä. Hinnasta ei ole tietoa ainakaan toistaiseksi mutta kuvittelisin sen olevan aika rasvainen täkäläisiin liikkeisiin tilattuna.
  2. #2
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Outrage @ Marras. 15 2004,14:17) kirjoitti
    Onko kukaan asentanut / asennuttanut nestekytkintä Tripleen tai Daytonaan?
    Alkuperäinen vaijerikäyttöinen on melkoisen vittumainen käyttää varsinkin ruuhkaisessa kaupunkiajossa, siinä kun saa roikkua kokoajan ellei ole valoissa ensimmäisenä.
    Nyt en kyllä ymmärrä mistä puhut?

    Takelteleeko kytkin? Luistaako? Ei luista? Liian jäykkä? Ei irroita?Tyhjäkäyntipiiri ei toimi kunnolla?

    Itellä ei oo triplessä ollu kyllä mitään ongelmia kytkimen kanssa... Kevyt nosto valoissa, käytännössä tyhjäkäynnillä lähtee liikkeelle ja pohjaan laitto kävelyvauhdissa. Vapaakin löytyy kuin itsetään...

    Toisin olen tottunut jumppaamaan vanhan 50-lukuisen brittiraaserini kanssa, jossa on sen verran modattu kytkin, että suunnilleen kaikki em. ominaisuudet siitä löytyvät. Joten en varmaankaan vaan ymmärrä hyvän päälle?!
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  3. #3
    ok. Tarkoitin juuri tuota takeltelua, jäykkää olemusta ja ajatusta siitä kun vaijeri kesälomareissulla pamahtaa tienposkeen.
    Siis: käyttömukavuutta. Vanhalla pärjää toki, mutta...
  4. #4
    Ei ole mullakaan triples ollu mitään kytkimen takertelua. Köykäsesti on toiminut. Tosin huomasin tossa joku aikaa sitten ku koe sovitin hussen crossi stongaa niin kytkin vaijeri joutu semmoseen kulmaan et se kyl takertelee kun on leveempi stonga eli onko siin sun pyöräs stonga vaihdettu??? Ehkä joutuu vaihtaa pitempi vaijeri tai sit se nestekytkin jos siltä tuntuu.
    Yamaha XS2 650 1972.Red/White.
  5.  
  6. #5
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Outrage @ Marras. 16 2004,15:57) kirjoitti
    ok. Tarkoitin juuri tuota takeltelua, jäykkää olemusta ja ajatusta siitä kun vaijeri kesälomareissulla pamahtaa tienposkeen.
    Siis: käyttömukavuutta. Vanhalla pärjää toki, mutta...
    Ootkos koittanu voidella vaijeria? Nykyään vaijerit taitaa olla "kestovoideltuja" jollain vaseliinilla, mutta kun valuttaa ohutta öljyä kahvan päästä vaijerin sisään, niin voipi olla että rupee pelaan paremmin... Siis jotain ompelukone- tai yleisöljyä. Toki vaijeria voisi myös yrittää linjata/reitittää paremmin.

    Kyselin vaijereiden kestävyydestä yhdeltä tutulta prätkämekaanikolta, joka kertoi katkeamisten olevan nykypyörissä tuiki harvinaisia...
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha