Itse tilasin viimeksi mlollilta tavaraa, ja kesti jostakin syystä reilun kolme viikkoa tavaroiden toimitus... Mutta ei se sinänsä haitannut koska kaikki oli just sitä mitä piti. Ensimmäisellä kerralla tavarat tuli reilussa viikossa. Varmaan alkaa heilläkin olla kiireitä näin keväästä?(contest @ Huhti. 03 2006,23:06) kirjoitti
![]()
Excuse me while i kill myself...
Sama juttu mulla ~500eur MasterCard -tilaus, nyt ollut viimeisin yritys 10 arkipäivää (23.3 lähtenyt kuulema) tulossa heidän mukaan. Eivät vastaile posteihin kun olen seurantakoodia yrittänyt saada selville (mikähän maksaa, helpottaisi elämää kummasti). Jos ei kolmessa viikossa ala tulla pitänee alkaa luottokunnalta vinkumaan rahoja takaisin *(contest @ Huhti. 03 2006,23:06) kirjoitti
Kerrohan kuinka sulla homma etenee!
Onnistuuhan se palauttaminen/vaihtaminen tietysti mutta tuleehan se toki aika kalliiksi kun saa maksaa kolmet postikulut.(Kaltzu @ Maalis. 23 2006,22:24) kirjoitti
Ja ylläolevaan viestiini liittyen ei ole vieläkään tullu se uusi puku ja onhan tuota jo kolmisen viikkoa odoteltu. Sais kohta tulla kun pitäs ehkä reilun viikon päästä ajautua radalle.
Taidanpa itse tästä lähtien tukea Suomalaisten firmojen toimintaa niin hoituu asiat helpommin ja varmemmin...
Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
Veikkaan, että se luottokortin lisämaksu on luottokortti firman komissio - mikään kun ei ole kauppiaallekkaan ilmaista.
Tarjosin joskus aikanani isohkosta taksi ajelusta Dinerssiä, mutta kuski pyysi Visaa kun siinä on pienempi komissio.
Jos hinnoissa ei ole katetta niin velottavat asiakkaalta - tarkkoja noi germaanit.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
No tavarat olivat tulleetkin jo mulle. 3:ssa päivässä! Eli aika nopeasti ja olivat vielä lähettäneet ne perjantaina. Olivat sit reilut 2 viikkoa postissa lojumassa. Kun eivät vaivautuneet kertomaan että missäköhän se paketti lymyää! Sanovat että se on toimintatapa ulkomailta tilatuissa lähetyksissä. Järki vaan sanoo että voisi sitä ilmoittaa tavaran odottavan postissa vaikka se olisi ulkomailtakin tullut. Eli siis mlol:lta esimerkillistä toimintaa. Paitsi! Eivät enää lähetksen jälkeen vaivautuneet mitenkään selvittämään tai auttamaan kysymyksissäni. Mikä on musta outoa. Eli tyyli on tämä. Ollaan auttavaisia ja ystävällisiä niin kauan kunnes tilaa sieltä. Sen jälkeen ei enää olekaan niin hinku yhteydenpidossa(drooler @ Huhti. 06 2006,19:18) kirjoitti
Mutta kaikenkaikkiaan ihan ok tilaus oli. Yksi tuote vaan jäi pois kun se oli loppunut. Olisivat siitä voineet tietenkin ilmoittaa... Mutta kun edullisesti saa niin mikä jottei. Vaivaa on paljon enemmän tosissaan kun jos kävisi ostamassa jostain kunnon liikkeestä suomessa. Mutta muutaman sat euroa säästäneenä olen kuitenkin ihan tyytyväinen. Se on kallis maksaa se "palvelulisä" Suomessa. Homma hoidossa mun osalta. Postilaitos vaan ryssi sen.
xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
Mistäs sait selville että pakaasi oli Postissa makaamassa? Otitko itse postiin yhteyttä vai ottivatko sieltä lopulta yhteyttä?(contest @ Huhti. 06 2006,22:07) kirjoitti
Siis onhan Postin ilmotettava että paketti on noudettavissa tai sitten Posti ryssii toimituksensa!
RX-7 tilattu tuolta ja nyt ootellaan, että milloin tulee. Tehokkaasti vastaavat, mutta nyt ei ole tullut mitään viestiä että saivatko rahat.
Joo ei ne sellaiseen viitsi/vaivaudu vastaamaan. Itse olen tilannut kahteen eri otteeseen sieltä tavaraa. Viimeisin ilmoitus sieltä päin on ollut kun kiittävät tilauksesta. Kyllä tilaus siitä etenee. Paketti lähtee heiltä eteenpäin kunhan ovat todenneet suorituksen tililleen tulleen.(BlackShadow @ Huhti. 07 2006,21:21) kirjoitti
Nimimerkillä kokemusta on.
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
Kamat tuli lopulta! **Sain jopa DPD-seurantakoodin hiukan tiukkasävyisemmällä maililla.
Ilmottivat 23.3 että kamat ovat lähteneet, mutta DPD:n seurannassa ensimmäinen tapahtuma oli 31.3 joten ei ihme että tuntui kestävän tänne pohjolan perukoille tulo... *![]()
Myös minä joudun nyt hieman korjaamaan
aiempaa suhtautumistani...
Nykyinen palvelutaso ei ole enää yhtä
täsmällistä kuin ed. vuosina.
Syynä voi olla, että Hra Schmidbauer
ei itse enää täyspäiväisesti osallistu
näihin ulkomaantoimituksiin. Luulen.
Tilasin ja maksoin Shoein potan 11.4 ja
ilmoittivat lähettäneensä sen vasta 21.4.
Ei huva - ei ei ei !!!
Tilaus todellakin tuli aikaisempina vuosina 3-5 pvssä
perille Suomeen.
Taitavat nuo apulaistytöt hoidella
tavarantoimituksia hälläväliä-tyylillä.
Viesteihinkin vastataan kovin typistetysti
ja parilla sanalla...
Taidan jatkossa ajoittaa tilaukset keskelle
talvea tai käyttää muita tahoja.
Teinpä eilen kypärätilauksen kyseisestä puljusta. Sähköpostilla kysyin ensin tarjouksia, jokaiseen spostiin vastasivat lyhyesti ja asiallisesti. Perjantaina aikovat postittaa paketin ja arvioivat toimitusajaksi 7-10 päivää. Nyt sitten odotellaan että pitääkö toi arvio. COD kelpasi maksukeinoksi, tosin 10€ siitä huvista saa maksaa lisää.
Uus kypärä ihan paikallaan, nykyinen potta on varmaan 20 vuotta vanha Nolani.![]()
zx-10r -04
Tilataanko tavarat mlol:ta sähköpostilla vai onko siellä joku ostoskori? Tarvitsisin pikaisen vastauksen.
Ahdettu 1216
(suiza 1200 @ Huhti. 28 2006,10:01) kirjoitti
S-postilla laitat haluamasi tuotteet, niin he vastaavat miten toimit, riippuen maksutavasta.
-Nopeat elävät, ainakin talven yli-
Täytyy kanssa itse vähän antaa huonoa palautetta:
Tilasin n.1200€ arvosta tavaraa tuolta.
Ja kun paketti tuli niin puuttui housut, yksi pinlock, ja ylimääräinen visiiri oli ilman pinlock reikiä.
Noh, housuista ilmoittivat pakkauslistassa! että saatavilla ensikuun lopulla...
Laitoin mailia k.o lafkaan ongelmista niin kommentit olivat tasoa: no voithan käyttää sitä yhtä pinlokkia molemmissa visiireissä. Toisen visiirin pinlock reikien puuttumiseen kommentoitiin että Sininen peilivisiiri on ruma ja housuista ei puhuttu mitään ennen kuin tiukkasin toistamiseen.
Eli aivan uskomatonta toimintaa.
Henk.koht en aio tuolta tilata enään mitään. Sen verran kävi keittämään koko homma.
Kiitos ripeästä vastauksesta ja tilaus on nyt lähetetty.(jazzmaster @ Huhti. 28 2006,10:29) kirjoitti
Ahdettu 1216
Itse olen tilannut sieltä kolmeen eri otteeseen tavaroita. Aina on sitä tullut mitä on pitänytkin. Mulla on ilmeisesti ollut hyvä tuuri.(miksuvaittinen @ Huhti. 28 2006,10:55) kirjoitti
Myyjän vastausinto loppuu kuin seinään sen jälkeen kun he ovat lähettäneet "kiitokset tilauksesta" -viestin.
Toisaalta kyllähän ne kiinni saa puhelimitsekin, jos sellaiseen tarvetta on. Englannin kanssa pärjää kyllä.
Summa summarum: Mikäli tarvetta vielä tulee, niin en epäröi edelleenkään tilata mlollista tavaraa.
Moto Guzzi Norge
-Tove Jansson
Kypärä lähtee sieltä tiistaina tulemaan tänne päin ja maksutapana on cash on delivery. Tuleeko se postiin vai kotiovelle ja jos tulee suoraan kotiin niin pitääkö olla rahat käteisenä valmiina?
Ahdettu 1216
Kotia pitäisi tulla. Itse olin aina töissä kun olivat käyneet ovella. Joten kävin noutamassa paketin läheisestä postista. Rahat kyllä pitäisi olla valmiina, koska toi on codina tilattu.(suiza 1200 @ Huhti. 29 2006,12:31) kirjoitti
Excuse me while i kill myself...
Kiitos tiedosta ja ei ole vielä kypärää näkynyt, mutta laitoin heille sähköposti viestin, että laittaisivat sen paketin seuranta koodin.(vankkis @ Huhti. 30 2006,11:00) kirjoitti
Ahdettu 1216
Kun mä pari viikkoa takaperin tilasin tavaraa kyseisestä lafkasta cash on delivery tyylillä, niin tavarat tuli postiin noudettaviksi.(suiza 1200 @ Touko. 09 2006,11:09) kirjoitti
Seurantakoodin saamisen suhteen ei kannata liikoja odottaa. Ainakin minulle ilmoittivat, että kuljetusfirma ei niitä saksan ulkopuolisille toimituksille pysty antamaan. Kun kamoja ei kuulunu ja kysäisin vähän tiukemmin koodia, niin vetivät herneen nenään *![]()
Voi kakka mikä vastaus sieltä tuli:
(we got the helmet yesterday back with coment delivery adress
false..........please check it out.......rgds, mlol)
Osoitteeni, nimeni, yms., oli kaikki aivan oikein ja laitoin ne sinne äsken vielä uudestaan, mutta en tajua mikä siinä nyt mättää. No pitää odotella mitä ne laittaa vastaukseksi. On kyllä kova tarve saada se kypärä pian kotiin.
Ahdettu 1216
Kuuppa myyty keväthulinassa kahteen kertaan ja pelaileevat aikaa...(suiza 1200 @ Touko. 09 2006,17:47) kirjoitti
![]()
Kävi saman suuntaisia ajatuksia jo itsellänikin mielessä ja huomenna selvinnee tilaanko sen jostain muualta.(drooler @ Touko. 09 2006,18:32) kirjoitti
Ahdettu 1216
Mun kypärä tuli tänään. Tilauksen tein 26.4, aikoivat postittaa 28.4, ja niin olivat tehneetkin leimoista päätellen. Päivällä tuli lappu että voi postista noutaa paketin. Tavara oli sitä mitä pitikin ja tuli aikalailla luvatussa ajassa(7-10 pv), positiivinen maku jäi mulle. Seurantakoodia kyselin tilauksen yhteydessä mutta sitä ei tosiaan kuulemma saa Saksan ulkoopuolisille lähetyksille
Toivotaan että suizallekin kypärä saapuu pian!!
zx-10r -04
Paskapuhetta niiltä ettei seurantakoodia olisi olemassa 'Saksan ulkopuolisille lähetyksille' ainakin jos edelleen DPD:n kautta lähettävät (kuten webbisivulta löytyy Mlol DPD); itse tilasin ja maksoin luottokortilla, 3xkertaa vinguin koodia ja viimesellä kerralla laitoin ukaasia että jos koodia ei ala löytymään on luottokorttiyhtiö joka ottaa seuraavaksi yhteyttä. Jopa löytyi www.dpd.de -kuriirifirman koodi. Eroa siihen mitä väitetyssä lähetyspäivässä ja DPD:n ekassa kirjauksessa oli löytyy edempänä thredia. Em firmasta en kyllä tilaa mitään enää muuta kuin COD:nä ja sillonkin jos tavaraa ei löydy muualta samaan hintaan+'ei oo kiire, millon tulee'! *(niko80 @ Touko. 09 2006,23:14) kirjoitti
![]()
Jep, ihmettelin itsekin miksei muka seurantaakoodia saa. Ei luulis kovin iso vaiva olevan heiltä sitä antaa tilaajalle.kirjoitti
zx-10r -04
No seuraavan lainen vastaus sieltä tuli: (oh, i just saw that we delivered to 71050.............we ship asap gain to 70150) eli olivat laittaneet väärän postinumeron ja laittaavat nyt uudestaan oikealla postinumerolla, mutta toivottavasti eivät enää ryssi mitään muuta... Odottavan aika on pitkä ja kesähän on täällä lyhyt.
Ahdettu 1216
Onko kukaan kysellyt takuuasioihin liittyvistä jutuista Mlollilta?
Itse ostin alle vuosi sitten Alpinestarsin Supertechit ja nyt on sisäkengistä tikkaukset purkeutuneet ym. Sinällään ei mikään iso operaatio korjauttaa omaan laskuun, mutta ajattelinpa nyt lähettää postia ja kysellä mitä mieltä Mlol on takuiden suhteen.
Eipä ole tullut asiaa vielä takuuasioiden suhteen. Välitähän tietoa tänne sitten, kun olet asiaa selvittänyt.(joonass @ Touko. 10 2006,11:09) kirjoitti
Moto Guzzi Norge
-Tove Jansson
Tänään se pitkään odotettu shoei xr-1000 diabolig saapui ja hintaa sille kertyi 408€, mutta 10€ halvemmalla olisi sen saanut ilman postiennakkoa. Vielä kuva takaa
Ahdettu 1216