Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Mistähän löytäis myynnissä sellaisia 1 hengen minitelttoja, jotka sais pakattua pieneen tilaan. Tai jos jollain olis kokemuksia ja kuvia tämmösistä hätäpaikan teltoista, niin viestä vaan.
    Moi, mulla olis myynnissä vähän käytetty - Yhden hengen teltta Jack Wolfskin Gossamer, paino vain 1,55 kiloa 50 eur. Teltta on Kaarinassa ja voin lähettää esim Matkahuollon kautta, lähetyskuluja vastaan tietty. Pistä privaviestiä jos olet kiinnostunut. Partioaitan tarjous näkyy olevan 89 euroo, mun teltta on uutta vastaava, käytetty max 10 yötä.

<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Intersport näyttää myyvän noita McKinley kamoja.
    Mulla pari vuotta pyörinyt tuollainen solo teltta varalla mukana, sopivan kokoinen. Pakattuna 33cm x 15cm 1,3kg, hyvin vedenpitävä. Tavarat saa kyllä jättää ulkopuolelle. teltta
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Täältä löytyy jotain. Itse ostin ko. liikeestä viime kesänä puhallettavat retkipatjat, mutta teltta tuli hankittua Partioaitasta.

Ai niin.. Vinkkinä vielä: Motonetistä löytyy kohtuuhintaan aikamoisen pieniä, mutta kesäkäyttöön sopivia makuupusseja, retkityynyjä yms. motoristillekin sopivaa retkikamaa.

S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  5.  
    Itsellä on "kokoontumisajomajoitteena" yksikaarinen Nordisk Carry Light (hankittu tuolta Globetrotterilta, jonne linkki osoittaa). Nopea pystyttää ja kyllä siellä yksinään pötköttelee. Ideaali juuri noille reissuille, joista ei tiedä tuleeko samana iltana takaisin vai jääkö kuorsailemaan jonnekin matkan varrelle yöksi tai pariksi. Totisempaan reissaukseen sitten tolkumpi teltta, mutta tilaa se sitten viekin enemmän.