uusimmassa PB:ssä oli varmaan kaikkia kawa-miehiä kiinnostavaa luettavaa,"Kawasaki issue" eli testissä oli 7 uudempaa kawaa+useita vanhempia klassikoita,mm.gpz900r,h2 750,zxr,yms. no joo tää oli vaan tällanen ilmoitusluontoinen juttu..![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Oho! No eikun kiskan kautta kotio, kiitti ilmosta.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Cool.. Eikun kauppaan. Kiitokset infosta![]()
I used to rock and roll all night and party every day.
Then it was every other day.
Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
-- Homer J. Simpson
joo, tuohan on nähtävä, luettava, ostettava...
tänksiö kun ilmosit.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Ostin kyseisen lehden ja hyvä on!Näittekös ihmiset muuten testin jossa oli "group testissä" uudemmat Kawat? Eli Z1000, Z750, 10R, ZZR1200, Mean Streak ja oliko 6R:kin ja ZRX1200. Mikäs voittikaan???
Hauskaa tekstiä(niinku yleensäki tossa lehdessä)! ZRX:stä todettiin mm., että "Uncool kuskikin näyttää sen selässä coolilta!". Eli sopii mulle ku klyyvari naamaan!
![]()
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Jutut on melko kieli poskessa tyylillä tehtyjä. Mikä on ihan viihdyttävää kyllä. Voi-voi kun meitin suomi-bike (vai ruotsi-bike?) olis edes puoliks tota tasoa.
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
niinpä,suomen(tai ruotsin)bike on kyllä äärimmäisen tylsä lehti...tuntuu et jututkin huononee vaan koko ajan *(wekkuli @ Marras. 14 2004,08:51) kirjoitti
edit. ZXR oli toisena top 10 klassikko kawoissa!
![]()
Kawasaki ZX7R -01
enkunkielinen,löytyy hyvinvarustetuista lehtipisteistä.omani ostin R-kioskilta.(900rA1 @ Marras. 17 2004,01:03) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
Lähin myyntipiste löytyy täältä(900rA1 @ Marras. 17 2004,01:03) kirjoitti
Olipas hyvä numero tää, kaikille Kawanisteille lähes pakko-ostos. *![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Nyt ostettu ja luettu,mahtava numero ja parasta oli se että minulla tallissa sama pyörä kun julisteessa.
Minä onnellinen.![]()
Mulle on tullu toi PB jo pari vuotta, hyvä lehti, paljon parempi kuin Bike! *![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
itekki oon muutaman vuoden ostellu noita irtonumeroita.harmi kun Ronnie Smith kuoli,sen jutut oli hauskaa luettavaa/katseltavaa...paljonko muuten maksaa tilattuna/vuosi?(KenuXX @ Marras. 17 2004,17:58) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
Tän päivän kurssilla suoraan pääkallonpaikalta tilattuna olis about 81,35e/12kk. www.greatmagazines.co.uk(jukepoksi @ Marras. 18 2004,00:43) kirjoitti
Tuolta tuli omanikin tilattua pari vuotta sitten.
(Kannattaako tilata suoraan Englannista? Suomalainen kirjakauppa 126e/12kk)![]()
<span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
onko uudessa pb:ssä mitään 9r:ään liittyvää??![]()
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Tuolta Englannista oon minäkin lehden suoraan tilannut.
Aika järkyttävä toi Suomalaisen kirjakaupan hinta! *![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"