Eli pistin tilaukseen RS:ään sopivat "union flag" keskikupit ja
Rekisterikilven telineen.Saapi nähdä millainen "projekti" rekkaritelineen asennuksesta tulee,kun vanha pitää rääpiä poikki.....ja jos se vaikka olisi kivan näköinenkin.Mikäköhän mahtanee olla toimitusaika ko.puljulta tänne kotosuomeen?![]()
It only takes willpower.
Jos niillä on tavaraa ollu hyllyssä niin 3pv - vko on tullu. Riippuu myös tilauksen koosta ja arvosta, tuleeko postilla vai kuriirilla.
Itte oon myös ajatellu sahata sen takalokarin pois, tulis p*rse linjakkaammaks.
Ducati Diavel Dark
Mä yritin kysellä Duellilta (maahantuoja) Ermaxin undertraytä ja huggeria tuohon Fouriin. Tuo huggeri kiinnnostaisi kun on valmiiksi "korin värinen" eikä musta tai "hiilikuitu". Eivätpä ole vaivautuneet vastaamaan. Täytyy varmaan tilata suoraan tuolta Englannista sekin.
Omalla asialla jo vuodesta 1978
Todellinen projekti on tiedossa taatelineen asennuksen suhteen(jyrhen @ Syys. 02 2004,20:12) kirjoitti
Se on siellä eika järeästi kiinni...
Trumpan oma teline on todella toimiva ja fiksun näköinen, mutta enemmän se tekee perän muodoille, kuin mikää rekisterilaatanteline.
Desmo Jugend
Öh..no niin.Makuasioista ei voi kiistellä sano kissa kun....teline on tosiaan hiukan harhaanjohtava...olkoon se tästä lähtien rekkarihärpäke....ja juu-u,kyllä siitä tulee paremman näköinen kun ei roiskesuojaa ole takana,siis siinä kilven alla(verner @ Syys. 03 2004,17:56) kirjoitti
No täähän meni nyt kuiteski "väittelyksi"
![]()
It only takes willpower.
"Olen idiootti", missään ei sitten puhuttu takatelineestä, paitsi allekirjoittaneen päässä. Mun moka, sori.
Perjantaiseksi![]()
Desmo Jugend
Sama vika rahikaisella...ja eikun lisää koneistoon ja vielä saunan kautta.
![]()
It only takes willpower.
Menepä Wandemiin Espoon Koskeloon tai heitä sinne meiliä niin sieltä onnistui ainakin mulla edelliseen fasuun alkukesästä tuo ermaxin korinvärisen undertrayn hommaaminen. Ja tinkiäkin sai. Fasussakin oli aika iso homma sahailla orkkislokaria ja laittaa se paikalleen joten teetin duuninkin heillä. Vastaavat aktiivisesti myös sähköpostiin.(SpeedFour @ Syys. 03 2004,13:50) kirjoitti
edit kirovihreitä
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
pikkuisen rupeaa huolestuttamaan tuo tilaus.Jos oikein ymmärsin,Lilleyn pojjaat vahvistavat paluuviestillä tilauksen?
Lilleyltä tilanneet hoi!!!Miten se homma nyt sitten ihan käytännössä toimii?Tuleeko sieltä vahvistus vaiko noup?
Epätietoisuus on epämiellyttävää...
It only takes willpower.
Mä tilasin myös Jack Lilleyltä tavaraa ja sieltä tulleen sähköpostiviestin jos ymmärsin oikein, niin sanoivat laittavansa tilauksen tulemaan ensitilassa. Itselläkin tuli mieleen, että tarviiko ne jonkun vahvistus viestin tilauksen varmistamiseksi...seurataan tilannetta.
Kyllä mulle on aina tullu generoitu tilausvahvistus kun olen sitä nettilomaketta käyttänyt tilaamiseen. Edellyttää vissiin rekisteröitymisen..
Maili on tullu otsikolla "JL OnLine Shop Order" jossa on sitten ollu lueteltuna tilatut tavarat sekä toimitusosoite lisänä vielä teksti että tekevät kaikkensa että saavat tavarat lähetettyä nopeasti..
Ducati Diavel Dark
Jep jep.Vastaava viesti saapui tänä aamuna...eli kaikki on toivottavasti O.K... *![]()
It only takes willpower.
Eikä vieläkään ole Lilleyltä tullut nippelin nippeliä....rupee menee hermot....ajokausikin rupeaa kohtapuolin olee ehtoopuolella...![]()
It only takes willpower.
Mulla toimitus kesti 9 vrk. Tilatut tavarat tuli, niinkuin pitikin.
Tavarat tulee näköjään suoraan postilaatikkoon. Hyvää tuurii oli kun postinjakaja tuli laatikolle samaan aikaan. Tavara ei olis mahtunut laatikkoon (olis kuulemma lähtenyt metsästämään taloa jostain suunnasta) joten jakaja antoi paketin suoraan kouraan...![]()
Mopotin seissyt jo tovin...mutta Lilleyn osat saapuivat eilen.
Kohtalainen toimitusaika........Kilpitelineen mukana ei ohjeita tullut.Luottamus Trumppakuskin käden taitoihin taitaapi olla aika vahva tuolla sumujen saarella.Täytyypi ruveta viikonloppuna taiteilemaan härpäkettä paikalleen *
![]()
It only takes willpower.
Jos tuo kilpiteline on se Skyking versio niin:(jyrhen @ Marras. 25 2004,08:43) kirjoitti
http://www.skykingracing.com/skyking...em_023/sprint/
Ducati Diavel Dark
Sama teline.Lämmin kiitos ohjeistuksesta.Nyt hommeli voi jopa onnistua kerralla..siis sillä ensimmäisellä. *![]()
It only takes willpower.