Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Kumpikas suuntinsatsi olisi parempi Dynojetti/Factory, ei nyt missään saa oikein vastausta suuuntaan tai toiseen. Tulis 600 pc25 cbr:ään. Vaimentimen ja putsarin kera. Minkäs kokoisilla suuttimilla kannattais aloittaa kokeilu? Kiinni tulee siis Laserin prodor ja K&N/BMC. Eikös näissä kumminkin tule paria eri kokoluokkaa. Ei hjuvittas purkaa monesti jos sais kerralla suht lähelle ja penkissä loput. Tietysti yksilö eroja mutta...
    Vaikka mä elän kuin viimeistä päivää, kiellän sen olevan viimeinen. Kaikki me kuolemme pian. *"Jarkko Martikainen"
    KN dynojet sarjassa tulee ainakin suositustaulukko mukana
    mulla tais mennä sisemmät 140 ja ulommat 142 vai olikohan just toistepäin.
    Kitissä tuli suuttimet pariinkin koko versioon ja tietty neulat ja terä porailua varten.
    Laaduissa Dynojet/Factory tuskin maalikko huomaa eroa edes mittareilla ovat hyviä molemmat. Dynojet kittiä taitaa vaan valmistaa useampi firma. joten hinta on kukkarolle sopivampi.

Niin mulla on edellä mainitut suuttimet, KN filtteri ja Micronin slipari.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Suosittelen, että menet viripajalle, jossa lykkivät sun pyörän dynoon ja säätävät ihan hyllytavarana löytyvillä suuttimilla kohilleen. Sama raha (tai vähän enemmän) menee kuin suutinsatsin ostoon ja itse räpeltämiseen.
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
    Ei sitä opi jos ei yritä, 92€ oli mun mopediin Kitti n.2kk sitten.
    On se ilo huomata, kun itse tekee miten kaikki vaikuttaa kaikkeen.
    Reilusti vaan itse tekemään talvikin menee mukavasti.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Itse kun aikoinaan XX:ään suuttimia hankin, annoin itselleni kertoa että Factoryn neulat ovat liian kovaa materiaalia ja ajan myötä tärinän vaikutuksesta 'syövät' ympäröivää materiaalia. On tuo niin tai näin mutta Moto-keitaan korjaamopäällikkö suositteli Factorya niin sellaiset laitettiin ja olen erittäin tyytyväinen. Dynojeteistä ei mitään kokemuksia.
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Lainaa (motometu @ Joulu. 14 2004,17:04) kirjoitti
    Itse kun aikoinaan XX:ään suuttimia hankin, annoin itselleni kertoa että Factoryn neulat ovat liian kovaa materiaalia ja ajan myötä tärinän vaikutuksesta 'syövät' ympäröivää materiaalia. On tuo niin tai näin mutta Moto-keitaan korjaamopäällikkö suositteli Factorya niin sellaiset laitettiin ja olen erittäin tyytyväinen. Dynojeteistä ei mitään kokemuksia.
    Tuskinpa se neulojen kovuus mitään haittaa mutta itse ainakin olen nähnyt Suzukin kaasuttimet joista Factoryn neulat olivat syöneet neulaputket soikeiksi. Neulat olivat tosi karheat ja niissä näkyi sorvin tms. työstökoneen jättämät urat.

oo tosiaan vinkkiä mitä tuon Dynojetin asennuksen kanssa pitää tehdä?
    http://www.dynojet.com/jetkits/motorcycle/honda.php <-- tuolla on ohjeet 600 f2 cbr:än säätöön vaan ku ei enklanti taivu.
    -Joku reikä ilmeisesti tukkia?
    -Neulat toiseen ylhäältä päin?
    -126 Pääsuuttimet?
    -Säätöjä 1 -1/2 kierrosta auki?

Oikeinko, uuppuuko jotain?
    Vaikka mä elän kuin viimeistä päivää, kiellän sen olevan viimeinen. Kaikki me kuolemme pian. *"Jarkko Martikainen"
    Lainaa (Jäbä @ Tammi. 04 2005,23:09) kirjoitti
    oo tosiaan vinkkiä mitä tuon Dynojetin asennuksen kanssa pitää tehdä?
    http://www.dynojet.com/jetkits/motorcycle/honda.php <-- tuolla on ohjeet 600 f2 cbr:än säätöön vaan ku ei enklanti taivu.
    -Joku reikä ilmeisesti tukkia?
    -Neulat toiseen ylhäältä päin?
    -126 Pääsuuttimet?
    -Säätöjä 1 -1/2 kierrosta auki?

Oikeinko, uuppuuko jotain?
    F2 ohje

Itse tulkitsin että 128 suuttimet, 2 kierrosta auki. En kyllä tosta liimaamisesta saanut selkoa kuvan perusteella, täytyneen kääntä teksti.
    Tuo aikaisempi ohje koskee California malleja, mutta on siellä toiseen f2:seen ohjeet myös joita itse kattelin. Huippua olisi jos joku kääntäisi tuosta juuri nuo pääpiirteet mitä tehdä.

ps. miel ennen perjantaita jolloin kyseisen aktin olisi tarkoitus tapahtua. Kiitos
  10.  
    Ihan tässä vastaavan ongelman kanssa pohdiskelen.

Tämä sitten on vaan talven tuomaa ajamisen poltteen ikävää. Ja näpertelyn ideointia, jos siis jos laittaisin vakioneulojen alla prikat tai pari ja vaihtaisin aivan hylly tavara suuttimet, niin mikähän olisi hyvä koko mahdollisesti testata?
    Pyörähän on sama pc25 -vm93, kiinni slipari ja vakio suodatin. Suodatinta en jaksa ruveta vaihtamaan kun näky olevan ihan kunnossa syksyllä. Mutta jos vaihtaisin vain suuttimet?
    Joku kertoili varmaankin tällä foorumilla hornetin vastaavasta piristelystä ja suuttimien koon muuttamisesta mutta enää en sitä löydä.. Ja noihin kaasareihin taitaa saada niitä suuttimia verrattain edullisesti joten samalla rahalla vois sitten säädättää kun persdynolle kelpais. Huomatkaa tämä on vaan pohdiskelua pitkinä talvi iltoina.. Mutta olisikohan mitään realistisia mahdollisuuksia saada hommaa toimimaan?
    Japi vaan..