Selailin tuossa Suzukin sivustoja ja silmään iski tällänen konsepti mopo(tosin ei vissiin mikään uus juttu, mut kuitenkin);
Aikas härskin näköinen, tosin tuo etuosa näyttää siltä, että joku on tuppannut kypäränsä siihen. Jossakin oli puhetta, että tuossa pitäs olla Hayabusan moottori, mut sit taas toisaalla puhuttiin, että siinä oiskin GSX-R 1000:n moottori.Eri asia sitte, että tuleeks tollanen joskus.
![]()
Kawasaki ZX-10R 2008.
Remmiahdettu Bussin kone 240 hv![]()
If you can't fix it,fuck it.
I know art when I see it,fart when I smell it.
Tämä heppuhan tekee jonkinmoisia replicoita(kin), jos ei malta tuotantoa odottaa. Ja halvalla menee...
![]()
Joo aika härskin näköinen vempain! Mulle tuli kans heti ekana mieleen toi kypärä juttu...![]()
-Muista Hanaa-
300hp mini speedster vois olla kans aika mielenkiintonen laite...Mutta noi pärrät oli pirun tyylikkäitä
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Bike -lehden mukaan, Suzuki on antanut ymmärtää että B-Kingin tuotantoversio esiteltäisiin ensi syksynä Milanon mp-messuilla ja että pyörä saataisiin tuotantoon vuodeksi 2006.![]()
Kawasaki ZX-10R 2008.
Putkiin on taidettu ottaa vaikutteet suoraan Katuhaukasta. Hyi Saatana. Muuten ihan tuhdin oloinen mörssäri...
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
motorrad -lehdessä oli sellainen huhu, jonka mukaan b-kingissä olisi bussin kone porattuna 1500 kuutioiseksi.![]()
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Aika namu siitä huolimatta et lamppu näyttää kyl kypärältä.
Miten mulle tulikaan tosta mieleen Galactica 2004:n cylon hävittäjät(joo ei tod. tarvi tietää mistä mä puhun
)
Jotenki tulee mieleen tehdasversio gr:n uudesta busasta.
There shall in that time be rumors of things going astray, and there shall be a great confusion as to where things really are, and nobody will really know where lieth those little things with the sort of raffia-work base, that has an attachment.
At that time, a friend shall lose his friend's hammer, and the young shall not know where lieth the things possessed by their fathers that their fathers put there only just the night before, about eight o'clock.
Hmm.. taitaapi olla silloin billet lohkolla, ihan sattumoisin satun tietään(Seeber @ Helmi. 25 2005,18:27) kirjoitti
![]()
![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Ne cylonit on pelottavia. Mut niin on toi vehekkin.(freq @ Helmi. 25 2005,18:34) kirjoitti
![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Aika paljon oli tuttua oli myös siinä Wild Star-versiossa vs. MT-01, varmaan jotain tekemistä keskenään jammulla ja tällä verstaalla..tai sitten ei.
Mutta Galacticahan oli ihan ykkösjuttu silloin joskus..(nostalgiapläjäys), ne Viper-hävittäjät oli kans aika pyssyjä..
FJerguson 1100 - monipuolinen maatalouskone
Oikeesti. En tiedä mitään moottoripyöristä enkä sitä mitenkään kommentoi. Aika häijyn näköinen mutta minä katsastelinkin sitä humalassa. Eli voin olla väärässä.
Aivan sama minulle. Voisin kuitenkin tuollaisen ottaa...
Tossa o nakun ulkonäkö kohdillaan![]()
![]()
![]()
Epävirallinen .ORG irckanava:
#moottoripyora @ IRCNet
Current:
Honda CBR1000RR -05
Ex:
Suzuki GSX1300R -05
Honda CBR600F -00
Suzuki GSR600 -06
Suzuki GSX-R1000 -02
Honda CBR600F -94
Löytyihän tuolta B-kingin sivuilta jotain hienoakin
Tälläinen
Desmo Jugend
On se hieno!!![]()
Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.
Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!
Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
Onhan se aika hmm.. kivan näkönen. En kyllä ehkä itse ostaisi.![]()
dazuissi.kuvat.fi
GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
henk.kohtaisesti voisin moisen kapistuksen ostaa(kin)...
sopivan erilainen...tosin mulla on kuumetta..joten kunhan tässä höpertelen...![]()
It only takes willpower.