Ainoa tapa jolla keulan jouset saa vapaaksi on sellainen että hankitaan pukki, jossa se nosto "pala" tulee alakolmiopalan alle ja siitä nostetaan keula ilmaan. Sen jälkeen keula roikkuu nätisti vapaana.
Takapään normaalilla pukilla ei saada takajousta lepoon sitten millään. Ainoa millä takapää saadaan lepoon on se että nostetaan jalkatapeista (esim.) mopo ilmaan. Näin saadaan takapää ilmaan ja jousi lepoon. Toinen on tuo hässäkkä mikä oli jossain noissa yllä olevissa kuvissa, eli se tanko työnnetään sopivan kohdan läpi (rungossa) ja siihen laitetaan mopo roikkumaan.
Eiköhän se noilla roiku. Itse olen käyttänyt tuota mainitsemaani keulapukkia ja kun takapään iskari on ollut huollossa niin liinoilla kattoon kiikkumaan koko keksintö. Nyt tosin tarttee rakennella sellaiset pukit, mitkä sujauttaa vaan suoraan jäykkiin jalkatappeihin.
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Ei niin(jb600 @ Marras. 10 2004,11:52) kirjoitti
Mutta oikeissa...
Desmo Jugend
Ai sä tarkoitit tietenkin mopoilla ihan oikeita MOPOja, etkä isoja mopoja niinkun mä tarkotin..(verner @ Marras. 10 2004,12:17) kirjoitti
Kyllä minulla on v.1977 Ducati 900SS:ssä keskiseisontatuki..ja on hyvä käyttöinen ...
Näin puritanistina en tiedä montaakaan sportimpaa Ducatia kun tämä omani ...uudet 900:set on "pullamössöpoikien" mopoja !!![]()
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"