Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Mulla olis tarkoitus upottaa vilkut ens talven aikana katteisiin ja en oo vielä päättäny minkälaiset ja mihin kohtaan. Eli jos joku olis tehny upotuksia, niin olisiko mahdollista lähettää kuvia mulle?
    Etukatteisiin siihen alkuperäisten paikalle, teet vain taustalevyt ja laittelet paikalleen. Takavilkut niihin ilmanotto/poistoaukkoihin... tai siis niihin jäljitelmiin...
    Mulla olikin tarkoitus laittaa etuset alkuperäisiin reikiin just levyjen kanssa ja oon katellut noita V40 Volvon kylkivilkkuja kirkkaina siihen.
    Taakse meinasin upottaa takavalojen molemmin puolin sivukatteisiin Ford Focuksen kirkkaat kolmionmalliset kylkivilkut.
    Ajattelin vaan, jos joku olis laitellut Acen takapäähän upotettuja vilkkuja, niin mielenkiinnosta katselis kuvia eri variaatioista...
    Oon nähny niitä ilmanottoaukkoihin upotettuja, mut ne minusta näytä hyvältä.
    -Elkku-
    Itellä odottelee Corsan sivuvilkut sanvunharmana asennusta etuvilkkujen tilalle. Tosiaan jonkinlainen taustajevyhässäkkä pitänee tuohon vain ensin kehitellä...
    Mikä kalustossa hävitään - otetaan asenteessa takaisin
    Mulla on kirkkaat ovaalin muotoset vilkut edessä ja takana.
    Vilkut on jotkut yleismalli muistaakseni AD varaosaliikkeestä.
    Pohjan vaihdoin minivilkuista koska tossa oli 5W polttimot.
    Etuvilkut on alkuperäisillä paikoilla silikonilla kiinni ja takavilkut
    "ilmanottoaukoissa" johon tein vilkuille kiinnikkeet.
    Suzuki PV->Honda NSR->Suzuki GSF600S Bandit->Yamaha FZS600->Yamaha YZF1000R->KTM SMC660->KTM Superduke
  6.  
    Lainaa (Thunder @ Marras. 17 2004,11:16) kirjoitti
    Mulla on kirkkaat ovaalin muotoset vilkut edessä ja takana.
    Vilkut on jotkut yleismalli muistaakseni AD varaosaliikkeestä.
    Pohjan vaihdoin minivilkuista koska tossa oli 5W polttimot.
    Etuvilkut on alkuperäisillä paikoilla silikonilla kiinni ja takavilkut
    "ilmanottoaukoissa" johon tein vilkuille kiinnikkeet.
    Mihin muuten siirsit penkinlukon, jos laitoit vilkut "ilmanottoaukkoihin"?