Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
  1. #1
    Kertokaa kokemuksia kawojen kuninkaasta Z 1300:sta

    Z 1300 oli aikansa super pyörä niin kooltaan, tekniikaltaan kuin tehoiltaan.
    Suora kutoskone on MOOTTORIPYÖRÄN moottori.
    Z 1300:n kaltaiselle pyörälle olisi varmasti kysyntää nykyäänkin.
    Millainen olisikaan uudistettu möhkö, jossa olisi suora kutonen nykytekniikalla maustettuna ja kuutioitakin voisi olla vaikkapa 2500
    Aika leveä pyörästä tulisi, mutta ei sitä tarvitsisi radalle raahata.

    Kawan parhaat -legendaarisimmat- mallit sijoittuvat ´70-luvulle.
    Z 900, H2 750 (500, 350) ja Z 1300:n jälkeen kawa ei ole esittänyt mitään mullistavaa
  2. #2
    Möhkön päivitetty versio löytyy kaverilta nimeltään Allen Millyard Englannista. Z 2300 V-12 ei jätä ketään kylmäksi.
    http://uk.zn1300.com/
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  3. #3
    Lainaa (Jim Goose @ Marras. 06 2004,19:45) kirjoitti
    Möhkön päivitetty versio löytyy kaverilta nimeltään Allen Millyard Englannista. Z 2300 V-12 ei jätä ketään kylmäksi.
    http://uk.zn1300.com/
    on muuten kyseinen pyörä viimeisen päälle hieno
    olen imuroinut tietoja netistä eripuolilta, ja niiden mukaan on ihan toimiva peli.

    on kaveri nähnyt melkoisesti vaivaa (ja aikaa) kun on tuollaisen rakentanut,ja vielä että pelittää
    koskahan joku meillä täällä pohjolassa rakentaa
    samallaisen.
  4. #4
    Lainaa (Jim Goose @ Marras. 06 2004,19:45) kirjoitti
    Möhkön päivitetty versio löytyy kaverilta nimeltään Allen Millyard Englannista. Z 2300 V-12 ei jätä ketään kylmäksi.
    http://uk.zn1300.com/
    Tuo ON hieno!! Olisi mukava kuulla äänet...
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  5. #5
    Lainaa (MotorArse @ Marras. 06 2004,18:20) kirjoitti
    Kertokaa kokemuksia kawojen kuninkaasta Z 1300:sta

    Kawan parhaat -legendaarisimmat- mallit sijoittuvat ´70-luvulle.
    Z 900, H2 750 (500, 350) ja Z 1300:n jälkeen kawa ei ole esittänyt mitään mullistavaa
    Eli tuohon ekaan:

    Z1300 on karismaattinen pyörä, hirveä ajaa ja vaatii taitavan kuskin ohjaksiin! Huh mikä laite...

    Toiseen:

    Oletko yhtään seurannut aikaasi, Kawan legendaarisia malleja tulee kyllä olemaan muitakin, kuin vanhat lintat. ZX-636R 2003-2004 on jo melkein legenda, sillä se on ollut erinomaisen suosittu, huipputehokas "Mean Green" 600-luokkaan.

    Lisäksi 90-luvun taitteet ZXR750:stä voidaan todellakin pitää jo todellisena legendana, muutamia mainitakseni...

    Eipä siinä mitään, onhan noi mainitsemasi kyllä todellisia aikansa legendoja
  6. #6
    Lainaa (Jyri @ Marras. 07 2004,23:19) kirjoitti
    Lainaa (MotorArse @ Marras. 06 2004,18:20) kirjoitti
    Kertokaa kokemuksia kawojen kuninkaasta Z 1300:sta

    Kawan parhaat -legendaarisimmat- mallit sijoittuvat ´70-luvulle.
    Z 900, H2 750 (500, 350) ja Z 1300:n jälkeen kawa ei ole esittänyt mitään mullistavaa
    Z1300 on karismaattinen pyörä, hirveä ajaa ja vaatii taitavan kuskin ohjaksiin! Huh mikä laite...
    On tullut kerran pyöriteltyä kyseistä laitetta leirintäalueen nurmikolla ja kyyditettävä oli n. 2 promillen seilissä...oli muuten hankalaa touhua

    Hieno pelihän tuo on...
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
  7. #7
    Lainaa (Jyri @ Marras. 07 2004,23:19) kirjoitti
    Oletko yhtään seurannut aikaasi, Kawan legendaarisia malleja tulee kyllä olemaan muitakin, kuin vanhat lintat. ZX-636R 2003-2004 on jo melkein legenda, sillä se on ollut erinomaisen suosittu, huipputehokas "Mean Green" 600-luokkaan.

    Lisäksi 90-luvun taitteet ZXR750:stä voidaan todellakin pitää jo todellisena legendana, muutamia mainitakseni...
    Ei taida tusinakyykyistä, edes Kawoista, tulla mitään legendoja. Susukin R-malleissa on jotakin ainesta ja niistäkin vain siksi, että käytännössä olivat luokkansa ekoja.

    Hondan CB 1100 R ja RC 30 ovat jo nyt arvossaan mutta eivät olleet aikanaan joka pojan laitteita.

    Möhkö oli möhkö ja kai niin korvaamaton ettei seuraaja ole vieläkään ilmestynyt. Tosin japsi ajattele kaiken vain ja ainoastaan kaupallisesti.

    Rocketissa on ainesta nyky-Möhköksi vaikkakin on vain 3-mukinen.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  8. #8
    Samaa mieltä r1150r:n kanssa. Se, että prätkästä tulisi Legenda vaatii sen, että on kilpailijoille Todellinen Potku Munille, kuten Möhkö, Z1 ja S- ja H- mallit olivat ja Tuutti niitä ennen. Ne olivat todella jotain Uutta ja Ihmeellistä.

    R-Suitsat ovat tainneet todellakin olla niitä viimeisiä markkinoita todella mullistavia Legendaprätkiä.
    Eihän niiden jälkeen mitään isompaa sensaatiota ole tullutkaan. Tehojen kasvu, radiaalit, rengasleveys ja pienet kikkailut eivät tee pyörästä ikuista Legendaa.

    Mistähän seuraava leuat tipauttava Sensaatio tuleekaan?
    Vai tuleeko enään sellasta lainkaan?


    Ok. Lisätään tuohon Suitsien lisäksi vielä VeeMaxi...



    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  9. #9
    eiköhän hondan wingi ole lisättävä tuohon joukkoon,
    olihan se bokseri koneellavarustettu 4-sylinterinen myös möhköpyörä,ja siitä kehitys on kulkenut 6-sylinteriiseen ja aina katseenvangitsian osassa missä vain koyörä
    onkin saase aina osakseen suurimman huomion,
    sitä silmäilee "kaikki" pyöräilijät vaikka olisivat kuinka merkki uskollisia,(tulikohan sanottua liian varmasti) tuo kommenti. nomoli miten oli wingi kuuluu tuohon joukkoon ehdottomasti.
  10. #10
    Kyllä mun mielestä(ja varmasti monen muunkin)ainakin ZZR1100:sta voi pitää legendana. Oli niin kauan maailman nopein ja muutenkin muodoiltaan melkosen pätevä!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  11. #11
    Lainaa (SenioRR @ Marras. 08 2004,12:16) kirjoitti
    Kyllä mun mielestä(ja varmasti monen muunkin)ainakin ZZR1100:sta voi pitää legendana. Oli niin kauan maailman nopein ja muutenkin muodoiltaan melkosen pätevä!
    ehdottomasti! listaan vois lisätä myös ensimmäisen Ninjan,eli gpz900r:än.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  12. #12
    Möhköhän on todellinen monikäyttöpyörä. Vuodesta -89 ollut käytössä. Hauskinta oli vetää Motoparkissa rataa ympäri, siinä takki kastuu. 400m menee myös, tuntuu vaan kovalta rääkiltä koneelle. Maaseudun hiekkateillä nappularenkailla, työt yleensä seisahtuivat pelloilla kun kuulivat äänet. Olipa sitten yhtenä talvena nastakumit alla, sainpa paljon hämmästyneitä katseita.
    Nyt on Möhkö ansaitulla eläkkeellä ja käyttöpyöränä on *
    -04 mallin ZX-12R
    katoppa tämä



    JackN
  13. #13
    Eikös klassikon ominaispiirteitä ole, että pyörän hinta pysyy suurempana kuin se uutena on ollut (siis hienot alkuperäisyksilöt) vielä kun peli on 15 vuotta vanha tai vanhempi. Taitavat olla silti japsipeleistä harvassa Z 1300 Kawan, Z1 Kawan, Tuutin Hondan ja *Jammun V-Maxin lisäksi.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  14. #14
    mulla oli hankaluus kuva linkin kanssa
    kuva uudestaan
    JackN
  15. #15
    Kaikki kawathan on legendoja...
    Kaikki paitsi purjehdus on turhaa...
    Liittyi: Elo. 25 2003,16:24
  16. #16
    kun tarpeeksi vanhaksi pääsee, niin hintahan nousee harvinaisuuden tai haluttavuuden mukaan vaikka kuinka korkealle. satavuotias prätkä saattaisi olla arvokas, melkein mallista riippumatta, jos se olisi vaikka ainoa säilynyt yksilö.

    eräät seikat jotka nostavat arvoja ovat; harrastettavuus, aktiivinen porukka, jälkituotantoina tehtävät alkuperäisosat jatai viriosat, kiintoisa malli, joka on ollut aikanaan jossain kohtaa edelläkävijä tai erikoinen, tehokas, nopea tai ihmeellisesti muotoiltu, tai siinä on kummalliset äänet, tai se on suht. helppo rakenneltava.

    kyllä mielestäni zzr1100:ssa on aineksia klassikoksi. samoin gpz900r on sellainen malli. tietysti wanhoista z1 tai z1000 kawoista puhumattakaan. möhkö on ilman muuta klassikkoainesta. ollenee v-maxikin. ihan uusista ehkä zx12r on aktiiviporukan, suuren tehon, sekä huippunopeuden ja erikoisten teknisten ratkaisujen vuoksi samaa kastia.

    hayabusa on tietysti laskettava osin samoista syistä tuohon porukkaan.

    amerikan- ja brittipyöriä koskevat myös em. jutut. niillä on omat aktiiviporukkansa ja vehkeet on suht helppoja rakennella, samankaltaisten moottoriteknologioidensa ansiosta, esim. eräs V2 kone joissakin malleissa. lisäksi jenkkivehkeillä on rakentelua vahvasti tukeva tehtaan imagonrakennuskampanja, se tosin osaltaan maksaa kalustojen hinnoissa, ei niinkään teknisissä edistysaskeleissa, vaan samaa tavaraa pukkaavat eri paketeissa ja osin samoissa paketeissa tuutista ulos. amerikkalaisomisteista duccea koskenee sama em. turina. mainokset, imago, hinta, samankaltainen tekniikka.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  17. #17
    Lainaa (jacknarhi @ Marras. 08 2004,18:30) kirjoitti
    Möhköhän on todellinen monikäyttöpyörä. Vuodesta -89 ollut käytössä. Hauskinta oli vetää Motoparkissa rataa ympäri, siinä takki kastuu. 400m menee myös, tuntuu vaan kovalta rääkiltä koneelle. Maaseudun hiekkateillä nappularenkailla, työt yleensä seisahtuivat pelloilla kun kuulivat äänet. Olipa sitten yhtenä talvena nastakumit alla, sainpa paljon hämmästyneitä katseita.
    Nyt on Möhkö ansaitulla eläkkeellä ja käyttöpyöränä on *
    -04 mallin ZX-12R
    katoppa tämä
    komeita olivat kuvat, sekä möhköstä, että zx12r kawasta. miten olet kokenut tärinät verrattuna 2004 12r ja möhkö? upea enska tollanen möhkäle. talvipelinä aika erikoinen varmasti.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  18. #18
    Lainaa (MotorArse @ Marras. 06 2004,18:20) kirjoitti
    Suora kutoskone on MOOTTORIPYÖRÄN moottori.

    --------------

    Kawan parhaat -legendaarisimmat- mallit sijoittuvat ´70-luvulle.
    Z 900, H2 750 (500, 350) ja Z 1300:n jälkeen kawa ei ole esittänyt mitään mullistavaa
    Niinhän onkin... toisaalta oli toinenkin kutoskone, Hondan F6 josta sentään revitään 100 heppaa vakiona. Varttimaili vedetään kympin pintaan ja kiihtyvyys on huima. Ja kyseessähän on customi.

    Ainahan verrataan vanhaan hyvään aikaan kaikkea. Kukaan ei enään tee autolegendoja kuten Challenger, GTO, ´Cuda vaikka yritettäiski. Jollain tavalla 80-luvun turbokawatkin on "räyhäkkäitä" pelejä, vaikka voimaa niissä ei ollut nimeksikään. Nykyään Hayabusassa turbokaan ei hetkauta erityisesti ihmisiä.

    Sitä paitsi, eikös 2-litranen V2 ole edes jollain tavalla mullistava esitelmä? Vai ollaanko nykyään niin turtuneita, ettei ole olemassa moottoria joka kääntäisi päitä. V10 Tomahawkissakaan ei edelleenkään hetkauttanut.

    Lainaa kirjoitti
    Rocketissa on ainesta nyky-Möhköksi vaikkakin on vain 3-mukinen.
    Kyllä, ehkä. SkiExpossa Helsingin messukeskuksessa nähty Raketti tosin todisti minulle, kuinka laaduton pyörä kaiken kaikkiaan on kyseessä (tai sitten pidetty huonosti). Penkissä oleva teksti "Älä istu, pyörä painaa 320 kg" nauratti...



    - "No! It's not a Harley" -
  19. #19
    "Kukaan ei enään tee autolegendoja kuten Challenger, GTO, ´Cuda vaikka yritettäiski. "

    Tuohon on yksinkertainen syy: USA:n päästönormit, jotka kiristyivät vuonna 1973 ja lopettivat monsterimoottoriset tykit samantien. (Repihän Chevykin henkilöautoon tehdystä LS-6 V8-koneesta 'bout 450 heppaa jo v. -69)

    Tosin kyllä yritystä on, monet yksityspajat tekevät päivitettyjä replikoita vanhoista tykeistä edelleen.

    Myös autotehtaista mm. Chrysler on kiitetävästi tehnyt "uusvanhoja" tykkejä kuten Viper ja klassikkomuotoja kuten PT-Cruiser. Uusi Mustangikin näyttää kivasti jo -69 mallilta, joten toivossa on hyvä elää.
    Samoin eräs Nissanin kanssa yhteistyötä tekevä firma on ostanut ison kasan vanhoja Z240 Datsuneita, kunnosaa ne täysin ja myyvät uutta vastaavina.

    Luulen että alati kasvavan ihastuksen noihin wanhanajan "aitoihin" laitteisiin tekee sekin, että niissä on konstailematon ja yksinkertainen tekniikka ilman elekroniikkahärpättimiä ja tietsikkaliittimiä. Niiden kanssa pärjää harrastaja maalaisjärjellä ja -työkaluillakin.

    Ja kyllä minulla vituttaa jo sekin, että Z750 ja Z1000 mallityypit otettiin uudelleen käyttöön Kawalla.
    Markkinamiesten kikka, kun ne alkuperäiset olivat niin hyviä..

    Kingit on Kingejä, forever.



    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  20. #20
    Lainaa (JIMJAK @ Marras. 18 2004,11:23) kirjoitti
    Ja kyllä minulla vituttaa jo sekin, että Z750 ja Z1000 mallityypit otettiin uudelleen käyttöön Kawalla.
    Markkinamiesten kikka, kun ne alkuperäiset olivat niin hyviä..

    Kingit on Kingejä, forever.
    Jep! samoilla linjoilla ollaan JimJakin kanssa. olisivat mieluummin laittaneet uusilla nimillä.ei niillä ole juuri mitään tekemistä vanhojen z750 ja z1000 kanssa.. oiskohan niin että mielikuvia tässä myydään.
  21. #21
    Mun mielestä eka Fireblade pitää laskea legendaksi. Siitä sai alkunsa nää tehokkaat ja ennenkaikkea kevyet/käsiteltävät kiloset..

    Oli meinaan -92 malliksi aika edistyksellinen vehje! Suunnittelu alkoi jo -89..

    Bladea ennen kiloset sporttipyörät oli aika kankeita ja painavia ajella..

    http://www.honda-fireblades.co.uk/History.htm
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  22. #22
    Lainaa (JIMJAK @ Marras. 18 2004,11:23) kirjoitti
    "Kukaan ei enään tee autolegendoja kuten Challenger, GTO, ´Cuda vaikka yritettäiski. "

    Tuohon on yksinkertainen syy: USA:n päästönormit, jotka kiristyivät vuonna 1973 ja lopettivat monsterimoottoriset tykit samantien. (Repihän Chevykin henkilöautoon tehdystä LS-6 V8-koneesta 'bout 450 heppaa jo v. -69)
    En nyt ensikädessä moottorin tehoja tarkoittanut muskelikauden päätyttyä...ainoastaan se fiilis mikä niistä huokuu... Mentäessä 70-luvun lopulle autot sen kuin rumentuivat ulkonäöllisesti, kun alettiin miettimään mahdollisimman edullista ja kannattavaa autojen valmistusta.

    Nykyäänkin jo euron säästö on suuri voitto. esim. lämmitysputkistossa nimenomaan suurtuotantomalleissa kuten VW Golf.
    - "No! It's not a Harley" -
  23. #23
    Lainaa (JIMJAK @ Marras. 18 2004,11:23) kirjoitti
    Tuohon on yksinkertainen syy: USA:n päästönormit, jotka kiristyivät vuonna 1973 ja lopettivat monsterimoottoriset tykit samantien. (Repihän Chevykin henkilöautoon tehdystä LS-6 V8-koneesta 'bout 450 heppaa jo v. -69)

    Tosin kyllä yritystä on, monet yksityspajat tekevät päivitettyjä replikoita vanhoista tykeistä edelleen.

    Myös autotehtaista mm. Chrysler on kiitetävästi tehnyt "uusvanhoja" tykkejä kuten Viper ja klassikkomuotoja kuten PT-Cruiser. Uusi Mustangikin näyttää kivasti jo -69 mallilta, joten toivossa on hyvä elää.
    No joo, kyllä noi nykyset autot alkaa olemaan jo yhtä tehokkaita ja tehokkaampia tykkejä kuin oli silloin.. Ja isojakin koneita tehdään aika paljon, esim Moparin V10 kuten mainitsitkin...

    Hirveitä tehoja saadaan nykyisin vaikka ne menee päästöistäkin läpi. Lisäks sillon mitattiin hepat ilman apulaitteita yms koneessa, eli "nykyheppoina" ne oli aika paljon vähemmän..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  24. #24
    "Hirveitä tehoja saadaan nykyisin vaikka ne menee päästöistäkin läpi. Lisäks sillon mitattiin hepat ilman apulaitteita yms koneessa, eli "nykyheppoina" ne oli aika paljon vähemmän.. "

    Aivan, kyllä nykytekniikalla pystytään tekemään vaikka millaisia myllyjä, F1-koneet ovat hyvä esimerkki elekroniikan riemuvoitoista. Voimaa saadaan pienestäkin padasta.

    Noi monsterikoneet olivat aikoinaan ihan perustyöta, huolellisesti suunniteltuja ja tehtyjä ja ne perkeleet vielä kestivätkin sen aikaisilla öljyillä ja bensoilla! Nykyään LS-6 tai 426 Hemikoneen hinnalla saa jo kokoneisen turbokinnerin.

    Mitä tulee hp-määriin, niin ne miltei poikkeuksetta ilmoitettiin jenkeissä alakanttiin, vakuutusmaksujen vuoksi.
    Varttimailin 12-13 sek kellotukset kertoivat jotain muuta, varsinkin kun ne tehtiin 60/70-luvun renkailla jotka suti viivalta viivalle..


    Mutta hyvä näin. Fiilistä ja raakaa voimaa löytyy toki monesta nykypelistäkin. Tai ainakin sitä voimaa..




    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  25. #25
    Lainaa (JIMJAK @ Marras. 18 2004,14:54) kirjoitti
    "Hirveitä tehoja saadaan nykyisin vaikka ne menee päästöistäkin läpi. Lisäks sillon mitattiin hepat ilman apulaitteita yms koneessa, eli "nykyheppoina" ne oli aika paljon vähemmän.. "

    Aivan, kyllä nykytekniikalla pystytään tekemään vaikka millaisia myllyjä, F1-koneet ovat hyvä esimerkki elekroniikan riemuvoitoista. Voimaa saadaan pienestäkin padasta.

    Noi monsterikoneet olivat aikoinaan ihan perustyöta, huolellisesti suunniteltuja ja tehtyjä ja ne perkeleet vielä kestivätkin sen aikaisilla öljyillä ja bensoilla! Nykyään LS-6 tai 426 Hemikoneen hinnalla saa jo kokoneisen turbokinnerin.

    Mitä tulee hp-määriin, niin ne miltei poikkeuksetta ilmoitettiin jenkeissä alakanttiin, vakuutusmaksujen vuoksi.
    Varttimailin 12-13 sek kellotukset kertoivat jotain muuta, varsinkin kun ne tehtiin 60/70-luvun renkailla jotka suti viivalta viivalle..


    Mutta hyvä näin. Fiilistä ja raakaa voimaa löytyy toki monesta nykypelistäkin. Tai ainakin sitä voimaa..
    Samaa mieltä.. Tiedän että osa niistä kovimmista muskelikoneista ilmoitettiin alakanttiin, mutta niitä ei ollut kovin montaa...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  26. #26
    Kawabata kyselit tärinöistä 12r ja Möhkön välillä. Möhkö nyt ei paljoo täristele,paitsi jos jalkatappi raapii asfalttia, siirtosarjatapit ei ole taittuvaa mallia . *12r väristää himpan n.3000r/min kohdalla mutta ei häiritsevästi, on muuten hienoo ajella pyörällä jonka tekniikka on yli 20v uudempaa.
    JackN
  27.  
  28. #27
    H2 750 2-t paukutin on aika legenda, etenkin jos tehot suhteutetaan ajo-ominaisuuksiin --> pelottavan kivaa!
    Z1300 --> norsu mikä norsu, siinä tarpeeksi perustelua.
    Z1000R --> Menköön vaikka Lawsonin kunniaksi Replicakin listalle, ikiliikuja se on, ja pirun nätti semmoinen (sitä sini-puna-valkoista ei lasketa)