Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Morjes,

ei haku tuottanut tulosta. Pitäis tilata enduroa/crossia harrastavalle kummipojalle (12v) hyvä lehti joululahjaksi. Voisiko joku suositella, mieluiten suomenkielinen mutta englantikin taittunee ja hyvät kuvat + tekniikkatietopuoli voisivat korvata tekstiä siinä tapauksessa. Jotain tietysti googlella löytyy, mutta kun ei ole itse lukenut niin on hakuammuntaa. Pistäisitkö kokemuksiasi jos tunnet näitä lehtiä, kiitokset!
    Kotimainen uudehko lehti on "Offroad"... kts.</a>tästä

"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
    Kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli kohtuuhintainen ja hyvälaatuinen lehti ja siinä samalla neljännen kotimaisen kielen opiskelua kivuttomasti: Dirt Rider Magazine. Vuosikerta (12 numeroa) Suomeen kannettuna 27 EUR, joten ei edes kallista hupia.
    Kiitokset kumpaisellekin! Täältähän se apu taas löytyi. Pistin tuon suomenkielisen tilaukseen niin saa poika kaiken irti.

Lainaa (HarriS @ Joulu. 08 2004,15:55) kirjoitti
    Pitäis tilata enduroa/crossia harrastavalle kummipojalle (12v) hyvä lehti joululahjaksi.
    Aku Ankka?
    Desmo Jugend
  6.  
    Vittu, huomasin aiheen liian myöhään...

Edellämainitut lehdet on tosiaan hyviä ostoksia molemmat, mutta jos kiinnostus kohdistuu enempi Motocrossiin ja FMX:ään, on TransworldMX ihan hyvä vaihtoehto. Itse olen lehden tilaaja ja hyviin puoliin kuuluu ehdottomasti kuvien laatu, ja tekijöiden hyvä huumorintaju. Endurosta ei kyllä tässä lehdessä sitten mainita oikeastaan ollenkaan...

Edit: Niin ja jos kummipoika ei ole niitä mieleisimpiä sukulaisia, voit tilata myös vaikkapa kotilieden...