Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
  1. #1
    Lueskelin tuossa uutta Bike -lehteä ja vastaan iski Bimotan Tesi 2D. On muuten pirun maukkaan näköinen pyörä tai vähintäänkin erikoinen. Noita ilmeisesti valmistetaan vain 30 kappaletta. :F




    Ei nuo muutkaan Bimotat ole hullumman näköisiä.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  2. #2
    Hmm millaneha toi on ajaa kun toi keula on aika ovela
    - XT 660 R
  3. #3
    Kaikellaista sitä on nähty mopojen tiimoilta, mutta ensimmäistä kertaa koen krapulaisen painajaisen todella visualisoituneen fyysiseksi objektiksi. Kyseinen muototutkielma likipitäen loukkaa tervettä estetiikantajua ja saa herkän tarkastelijan voimaan pahoin sisäisten tuntemuksiensa johdosta. Jos mielessä pyörisi tuo kammotus, niin en välittäisi jäädä yksin omien ajatuksieni kanssa...

    "Vaikka erikoinen olisi, niin ruma ei tarvitse olla."



    Desmo Jugend
  4. #4
    Lainaa (verner @ Marras. 03 2004,01:05) kirjoitti
    Kaikellaista sitä on nähty mopojen tiimoilta, mutta ensimmäistä kertaa koen krapulaisen painajaisen todella visualisoituneen fyysiseksi objektiksi. Kyseinen muototutkielma likipitäen loukkaa tervettä estetiikantajua ja saa herkän tarkastelijan voimaan pahoin sisäisten tuntemuksiensa johdosta.
    No eihän toi nyt niin paha ole. Noihin vaan ei silmä totu samalla tavalla kuin miljoonasarjana tehtäviin hirvityksiin.

    En mä kyllä krapulassa ole mitään lentäviä elefantteja nähnytkään, etten sellaista varmasti tunnistaisi. Mutta silti.
  5. #5
    Eipähän tulisi joka päivä kadulla samanlaista vastaan. Omalla tavallaan todella maukas...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  6. #6
    Lainaa (verner @ Marras. 03 2004,01:05) kirjoitti
    Kaikellaista sitä on nähty mopojen tiimoilta, mutta ensimmäistä kertaa koen krapulaisen painajaisen todella visualisoituneen fyysiseksi objektiksi. Kyseinen muototutkielma likipitäen loukkaa tervettä estetiikantajua ja saa herkän tarkastelijan voimaan pahoin sisäisten tuntemuksiensa johdosta. Jos mielessä pyörisi tuo kammotus, niin en välittäisi jäädä yksin omien ajatuksieni kanssa...

    "Vaikka erikoinen olisi, niin ruma ei tarvitse olla."
    Aarggh! Krapulaoksennuksenikin näyttää herkummalta. 70-luvulla sci-fi leffoissa oli samannäköisä pahis-robotteja...
    No niin, no
  7. #7
    Kuvittelisin, että tuollaiseen jäisi helposti esimerkiksi lahkeestaan kiinni. Puunaajan painajainen...

    Sanoisin, että tekemällä tehty, jos ei jokainen markkinoitava mopo olisi.
    Desmo Jugend
  8. #8
    Niinnoh..maku se on huonokin maku.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  9. #9
    hmm. Aivan kuin kyykkypyörän päälle olisi tipahtanut taivaalta Mir-aseman hetekka..
    Oikean jalkaterän luusis ainakin tarkenevan.


    Muta onhan Bimota tehnyt kauniitakin prätkiä.
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  10. #10
    Makunsa kullakin, sanoi koira kun p******ä nuoli, mutta kyllä tuo edellisen sukupolven Tesi (kuvassa '93) _jotenkin_ näyttää sulavammalle...


    Edit: kuvatushässäkkä...



  11. #11
    hemmetin makeen näkönen toi tesi.
    ottaisin kyllä jos sais
  12. #12
    Vois olla veikee ajeltava...ja kun niitä valmistetaan vain se 30, niin ei tartte teidänkään rapuloissaan liian usein oksennella ;)
    Mulle kyllä kelpais...
  13. #13
    Kiva käänellä parkkipaikalla. Koeajajan mukaan Volvo asuntovaunun kanssa kääntyy mukavammin kuin tuo... siis kääntyminen u-käänöksen muodossa tai parkkipaikalla
  14. #14
    Lainaa (JP_445 @ Marras. 16 2004,21:18) kirjoitti
    Kiva käänellä parkkipaikalla. Koeajajan mukaan Volvo asuntovaunun kanssa kääntyy mukavammin kuin tuo... siis kääntyminen u-käänöksen muodossa tai parkkipaikalla
    Niimpä, mutta ilmeisesti mutkapätkällä toi on unelma.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  15. #15
    Hassun näköinen kyhäelmä!!!Hintaakin on kertynyt muistaakseni hiukan yli 40t euria!!!

    edit: Suzukin ingenjöörit vois ottaa mallia, miten tehdään rekkarikilven/vilkkujen kannake härpäkkä!!!



    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
  16. #16
    Buu, nuo kolmekymmentäkin on liikaa
  17. #17
    Kyllä mulle kelpaisi
    Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
  18. #18
    Lainaa (MarkuSV @ Joulu. 09 2004,15:08) kirjoitti
    Hassun näköinen kyhäelmä!!!Hintaakin on kertynyt muistaakseni hiukan yli 40t euria!!!!
    kuka maksaa tota hintaa nykypäivänä alitehoisesta ns."tonnisesta"....
    pelkästä omituisesta ulkonäöstä en itte kyl maksas.

    edit:ei se paljo auta näyttää hintalappua kiskan kulmilla,ku pojat ja tytöt tulee molemmin puolin kusiaisilla ohi



    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  19. #19
    Lainaa (ace73 @ Joulu. 09 2004,16:43) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Joulu. 09 2004,15:08) kirjoitti
    Hassun näköinen kyhäelmä!!!Hintaakin on kertynyt muistaakseni hiukan yli 40t euria!!!!
    kuka maksaa tota hintaa nykypäivänä alitehoisesta ns."tonnisesta"....
    pelkästä omituisesta ulkonäöstä en itte kyl maksas.

    edit:ei se paljo auta näyttää hintalappua kiskan kulmilla,ku pojat ja tytöt tulee molemmin puolin kusiaisilla ohi
    Kyllähän sitä corollastakin autopuolella ahtimella revitään vaikka 500hp, ja mennään ohi vaikka Ferrarista.



    Kallista? Elämä on...
  20. #20
    Ei oikein istu meikäläisen silmään. Kyllä vanhemmat Bimotat kuten esim. SB6 on paremman näköisiä. Tosin tässä asiassahan olen puolueellinen, kun on ns."oma lehmä ojassa"

    On se vaan kumma, kun meinaa Bimota-tehdas perustaa tulevan tuotantonsa yksinomaan Ducatin koneiden varaan. Eihän lopputuloksena oikein voi olla mitään muuta kuin hieman kalliimpi Ducatin korvike.

    Näyttää kuitenkin Bimotan historiassa olevan ne japsikoneella varustetut mallit eniten valmistettuja ja kaupallisesti parhaiten menestyneitä.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  21. #21
    Lainaa (Ekku @ Joulu. 09 2004,21:40) kirjoitti
    Ei oikein istu meikäläisen silmään. Kyllä vanhemmat Bimotat kuten esim. SB6 on paremman näköisiä. Tosin tässä asiassahan olen puolueellinen, kun on ns."oma lehmä ojassa"

    On se vaan kumma, kun meinaa Bimota-tehdas perustaa tulevan tuotantonsa yksinomaan Ducatin koneiden varaan. Eihän lopputuloksena oikein voi olla mitään muuta kuin hieman kalliimpi Ducatin korvike.

    Näyttää kuitenkin Bimotan historiassa olevan ne japsikoneella varustetut mallit eniten valmistettuja ja kaupallisesti parhaiten menestyneitä.
    Bimotan tarkoituksena ei olekaan tehdä enää mitään SB6:n kaltaista "myyntimenestystä", vaan keskittyä pieniin eriin noita erikoisia pyöriä. Ducatin koneissa ei sinänsä ole mitään vikaa (oma lehmä ojassa..), mutta olis kai tuohoin voinu istuttaa vaikka 999 Testastretta koneen!
  22. #22
    En muista mistä luin, mutta hintaa verottomana n. 40 000 e.
    85 heppaa. Ottaisin, jos ilmaiseksi saisin tai olisi täysin ylimääräinen 40 000 e.
  23. #23
    Lainaa (750S @ Joulu. 12 2004,12:49) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Joulu. 09 2004,21:40) kirjoitti
    Ei oikein istu meikäläisen silmään. Kyllä vanhemmat Bimotat kuten esim. SB6 on paremman näköisiä. Tosin tässä asiassahan olen puolueellinen, kun on ns."oma lehmä ojassa"

    On se vaan kumma, kun meinaa Bimota-tehdas perustaa tulevan tuotantonsa yksinomaan Ducatin koneiden varaan. Eihän lopputuloksena oikein voi olla mitään muuta kuin hieman kalliimpi Ducatin korvike.

    Näyttää kuitenkin Bimotan historiassa olevan ne japsikoneella varustetut mallit eniten valmistettuja ja kaupallisesti parhaiten menestyneitä.
    Bimotan tarkoituksena ei olekaan tehdä enää mitään SB6:n kaltaista "myyntimenestystä", vaan keskittyä pieniin eriin noita erikoisia pyöriä. Ducatin koneissa ei sinänsä ole mitään vikaa (oma lehmä ojassa..), mutta olis kai tuohoin voinu istuttaa vaikka 999 Testastretta koneen!
    Riminillä, VDM-nimisellä pajalla - jossa kehitettiin ja rakennetaan uutta Tesiä - oli jo keväällä -04 Tesin runko, jossa oli kiinni 998 Testatretta
    Bimota SB8K-Anthony Gobert-replicassa on Suzukin 1000cc V-2 moottori Bimotan omalla patentoidulla ruiskutusjärjestelmällä.



  24. #24
    *järkky*
    Varaosien saaminen voi olla hankalaa ja kallista, jos vain 30 kpl tehdään. Eipä varmaan tavallisesta mp-liikkeestä saisi.

    Muut Bimotat ovat kyllä ihan kohtuullisen hyvän näköisiä.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  25. #25
    Erittäin hieno kokonaisuus. Todella mielenkiintoinen luomus...

    En tosin väitä, että paljon valmistettu sarjatuotantopyörä olisi huonompi jossain kuin Bimota, oikeastaan sarjatuotantopeli on parempi ja sitä ostetaan enemmän.

    Sinänsä virkistävää, että on muitakin merkkejä kuin sinivalkoiset gixxerit. Ja etenkin erilainen ajattelu on oikein piristävää.

    Itselleni en tosin tuollaista hankkisi. Normaali palkkatyöläinen kun joutuu tekemään valintoja.
  26. #26
    Pyörän kuivapainoksi on ilmoitettu 149kg, notta luulisin, että nuo teholukemat voivat hyvinkin olla kohdallaan noin kevyessä pyörässä?

    Mittaristo on muuten asiallinen!



    Kawasaki ZX-10R 2008.
  27. #27
    Lainaa (Jyri @ Touko. 18 2005,13:29) kirjoitti
    Sinänsä virkistävää, että on muitakin merkkejä kuin sinivalkoiset gixxerit. Ja etenkin erilainen ajattelu on oikein piristävää. *
    Kaikillahan sellaiset pitäis olla! Se kun on paras pyörä !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #28
    Lainaa (Athene @ Touko. 20 2005,13:54) kirjoitti
    klips* sinivalkoiset gixxerit. Klips*
    se kun on paras pyörä !
    The best bikes are the best bikes.
    vs. WSBK mestaruus vaikka kymmenen vuoden sisään...
  29. #29
    Kieltämäti hieman erikoisen näköinen viritelmä, ei ainakaan löydy joka pojalta. Kauneus on kylläkin katsojan silmissä.
    Kumpi on etupää? .

    Tässä Bimotan omat sivut.
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Mik@ @ Heinä. 04 2005,22:35) kirjoitti
    Sillä voi ajaa molempiin suuntiin
    RSV Mille