Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Tilasin jenkeistä osia tavarat tuli viikossa ihan tosi,sen kun haki rojut postista,ei tullia ei alveja,toimitus makso $22.50 että näin,tilailempa uudestaan on siellä halpaa
    Tuo se on onnenkauppaa Omasta kokemuksesta (kymmenkunta tilausta jenkeista) nayttas etta paremmat mahdollisuudet on siihen ettei tulli puutu sillon kun lahettajana on joku pikkufirma ettei ole logoja paketin kyljet tays, kun paketit on pienikokoisia ja jos tulevat DHL:n tms kautta.

Talla hetkella verojen perimattomyysprosentti n. 80.. eli tilaan edelleen, koitan onneani
    Mullakin tuli gixxer.comista kamat reilussa viikossa, ei postikuluja!!, mutta tulli nappas kiinni ja länttäs verot päälle...
    Rakastan Itseäni
    Tilasin kans tavaraa Jenkkilästä, Clear Alternativesista ja tuli paketti suoraan kotiin eli ei tarttenu maksaa tulleja
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    Kahdesti olen tilannut, eka kerralla tuli suoraan kotiin noin viikossa, toisella kerralla meni noin 10 päivää ja tuli tullista kortti jossa kehotettiin noutamaan paketti sieltä; tällöinkään ei mennyt mitään veroja, oli sen verran pientä tavaraa.

Eli on ilmeisesti jossain arpajaiset siitä mikä laitetaan tulliin ja mikä ei.

- life is too short to drink bad wine -
    Tuo tullin kantaminen riippuu paketin sisällöstä ja sen arvosta. Tavarasta riippuen tullia aletaan periä 50 - 120 taalan ylimenevästä osasta.
    - Rajatonta Voimaa! -
    Paljon se sitten on tulli+verot jos ne napsahtaa
    koska itse suunnittelen mittaristoa joka pyörii
    1600$ luokkaa vituttaa jos joutuu vielä verot maksamaan ja tullit!
    Blade The Ultimate Fighting Machine
    Lainaa (Blade945 @ Marras. 04 2004,18:17) kirjoitti
    tulli taitaa olla jotain 4-8% (tavara+rahti) ja alv. veronhan 22% tietty maksat kaikesta eli tavarasta, rahdista ja tullista...
    ex mopot --> Honda CBR 1000F -92, Suzuki GSX1300R Turbo -03, Suzuki GSX1300R -06, Suzuki GSX600R -06, KTM Super Duke -07, Kawasaki Z750 -07, Ducati 1098 -08.
    Nyt alla KTM Super Duke
    Lainaa (Blade945 @ Marras. 04 2004,18:17) kirjoitti
    Riippuu tosiaan tavarasta. Lähetyskulut, tulli ja alv päälle, niin saat tuollaisen paketin kotiin ehkä jollain 2100 dollarilla...
    - Rajatonta Voimaa! -
  10.  
    kyllä on vaikeaksi tehty tavaran saaminen tällä pienellä pallolla.
    Blade The Ultimate Fighting Machine