Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 180:sta
    Uusien suksien sisäänajo Tahkolla. Sukset lyhenivät 25cm vanhoista ja tuli muotoilu mukaan kuvioon (tiimalasi).
    Tarttis vaan vielä voidella pohjat ennen laskemista.
    Ikinä en ole lautailua kokeillut, enkä kokeile nytkään
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    Lainaa (Markku @ Helmi. 07 2005,16:37) kirjoitti
    Ikinä en ole lautailua kokeillut, enkä kokeile nytkään
    *NÖRD*
    aina noit menee...noit menee aina.
    No niin. Meiän aikataulu on seuraava:

6:30 Startti Kauniaisista, MadMan & Muke83
    6:45 Leppävaara, tomij:n noutopaikka
    7:00 Mäkkylä, Zia:n piha
    7:40 Tikkurilan asema, anna kyytiin
    7:55 Koivukylä, Gasmonkeyn piha
    8:00 Startti kohti Nilsiää

Ja jos jokainen kyytiintulija tosiaan viitsisi ottaa 20 €uron setelin mukaan, niin maksu hoituu näppärästi.

Kiitos!

PS. anna, klo 7:22 Hesasta lähtevä k-juna on Tiksissä 7:40
    Edellinen k-juna taas lähtee 7:12 ja on Tiksissä 7:30...
    Tiedoksi lähtijöille:

Mökkivarustukseen ei kuulu lakanoita. Niitä pitää käyttää, joten BYO lakanat tai ne voi myös saada paikan päältä hintaan 10 egeä/naama. Ota mukaan myös oma pyyhe. Jos haluat nukkua makuupussissa, ota sen lisäksi tyynyliina ja aluslakana.

Mulla on kartta jonka avulla mökki löytyy, loistavia ajo-ohjeita voi kysyä puhelimitse Jos mieluummin luotat omaan kartanlukukykyysi, voin skannata ja lähettää kartan halukkaille tämän päivän aikana. Ne ketkä olivat paikalla viime vuonna ja/tai osaavat suunnistaa Nilsiän keskustasta Tahkon rinteille vievälle tielle (seuraa "Tahkovuoren loma-alueet" -opasteita), niin tämä mökkikylä löytyy samaisen tien varresta kuin viime vuotinen, n. 3 km ennen Tahkoa selvin opastein "Loma-Rantala". Ja mökin nimihän on Haapala.

Tiedoksi niille jotka ekana ehtii paikalle, avaimet (2 kpl) pitäisi löytyä mökin ovelta. Mökin ja avaimet saa vasta klo 16. Ja sinne vois sitten jättää ainakin toisen jos poistuu mökistä esim. kauppaan tms. että muutkin pääsee sisään

Jos kysyttävää, mulle voi soittaa

"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Lainaa kirjoitti

Ja jos jokainen kyytiintulija tosiaan viitsisi ottaa 20 €uron setelin mukaan, niin maksu hoituu näppärästi.

Kiitos!
    Keretään hyvin vielä iltamäkeen tällä aikataululla ja aivotärähdykset jätetään kotiin.
    Voima on nopeutta, nopeus on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
    Team Bimmer starttaa Keravalta kasilta, perillä vallotetaan rinteet sit
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Heips

Eli jos jäit rannalle ruikuttamaan niin vielä olis mahdollisuus päästä tahkolle samaan aikaan.

Meidän mökki on 200m raflasta ja 5 tähteä.

Hintaa vkl tulisi 60€

Kyseessä on 28 ihmistä isoissa mökeissä ( ulkomaalaisia vaihtareita ja amk opiskelijoita)

Nopea soitto mulle jos kiinnostaa 050-3428291
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
    Lainaa (Viilettäjä @ Helmi. 10 2005,13:14) kirjoitti
    Heips

Eli jos jäit rannalle ruikuttamaan niin vielä olis mahdollisuus päästä tahkolle samaan aikaan.

Hintaa vkl tulisi 60€

Kyseessä on 28 ihmistä isoissa mökeissä ( ulkomaalaisia vaihtareita ja amk opiskelijoita)

Katos perkule, satutkin tulemaan samaan aikaan Siellähän saadaan vielä kunnon kemut aikaiseksi!
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 09 2005,18:39) kirjoitti
    No niin. Meiän aikataulu on seuraava:

Kiitos!

PS. anna, klo 7:22 Hesasta lähtevä k-juna on Tiksissä 7:40 *
    Edellinen k-juna taas lähtee 7:12 ja on Tiksissä 7:30...
    Heh, kilttiä tehdä mulle aikataulu valmiiks * (Mä tulkitsin, et mun suositellaan ottavan toi 7.12 juna *)

*palaa takaisin töiden pariin* *
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
    Lainaa (Viilettäjä @ Helmi. 10 2005,13:14) kirjoitti
    Heips

Hintaa vkl tulisi 60€

Mahtavaa. Lyhyt matka jatkoille.
    Tuurilla ja asenteella
    Mmmm olikohan siellä ceedee...? No oli tai ei ni pitää ottaa levyjä messiin... Mitäs tuolta löytyy ööö rammstein... kilpi... seether... linkin park... nightwish... 3 doors down... aa ja toinen rammstein... jokohan toi riittäs... jaa no otan vielä ton creedin
    Tuurilla ja asenteella
    Mökissä ei ole mankkaa!!!! Ottakaa joku joka sellaisen omistaa ni mukaan!!! siis mis olis cd...

Mä ottaisin mut ei oo...
    Ottikohan kukaan sitä mankkaa... Noh.. Team vålvå tulee sitten illalla valmiiksi lämmitettyyn saunaan..
    "Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
    Lainaa (haltiasiipi @ Helmi. 11 2005,11:37) kirjoitti
    Ottikohan kukaan sitä mankkaa... Noh.. * * Team vålvå tulee sitten illalla valmiiksi lämmitettyyn saunaan.. *
    Team vålvåhan voi hakea sen kesän reissumankan... * Jos se vielä on siellä veneessä tallella....
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Lainaa (Ace @ Helmi. 11 2005,12:03) kirjoitti
    Ottikohan kukaan sitä mankkaa... Noh.. Team vålvå tulee sitten illalla valmiiksi lämmitettyyn saunaan..
    Team vålvåhan voi hakea sen kesän reissumankan... Jos se vielä on siellä veneessä tallella....
    Team VÅLVÅ noutaa Italiasta ostetun mankan matkalla mökiltä ja ottaa sen mukaan.
    ©
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 11 2005,12:06) kirjoitti
    Lainaa (Ace @ Helmi. 11 2005,12:03) kirjoitti
    Ottikohan kukaan sitä mankkaa... Noh.. * * Team vålvå tulee sitten illalla valmiiksi lämmitettyyn saunaan.. *
    Team vålvåhan voi hakea sen kesän reissumankan... * Jos se vielä on siellä veneessä tallella....
    Team VÅLVÅ noutaa Italiasta ostetun mankan matkalla mökiltä ja ottaa sen mukaan.
    No perkule! Hieno homma! *

Huh huh. Hengissä kotona *

Reissu oli aivan loistava, vaikkei sillai laskettua tullutkaan mutta uusilta fyysisiltä vaurioilta tällä kertaa vältyin. *

Kiitos kaikille mukana olleille mahtavasta seurasta *

ME ROKATAAN !!!

Ja Petri, mulla on sun Tommy-kalsarit pistänkö postiin

Nyt mä nukun ehkä viikon...

Jes, kotona ollaan täälläkin!

Kiitokset kaikille kyytiläisille ymmärryksestä ja suuri kiitos muille autollisille, jotka kuskasivat meidän kyytiläiset takasin kotiin! Ja kiinnostuneille tiedoksi, että meikäläinen hukkasi auton avaimet ja tila-auto piti jättää Tahkolle varsin mielenkiintoisten vaiheiden jälkeen.

Pikkusen meinas bussissa pelottaa ku kuski ajeli kelistä huolimatta aika mielenkiintoisin ottein... piti jo laittaa vareiksi kengät jalkaan, ettei ne häviä kolarissa. Oishan se ikävää seisoskella hangessa sukkasillaan No hyvinhän se silti meni...

Hauskaa oli kyllä, kiitos kaikille osallisille
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 13 2005,17:40) kirjoitti
    Ja Petri, mulla on sun Tommy-kalsarit pistänkö postiin
    Jaahas... no siellä Team Bimmerin "lemmenluolassa" voi olla vaikka mitä. Sieltä mä lattialta löysin mun kadonneet koti/työ/mökki jne avaimetkin.
    En ole vielä laukkua purkanu, joten kadoksissa voi olla myös muitakin vaatekappaleita ja tavaroita.

Ei tainnu mennä ihan suunnitelmien mukaan tää mun toimintasuunnitelma "Perjantaina otetaan ihan pikkasen vaan ja sit lauantaina vois bilettää kunnolla."
    Käytäntö osoitti että voi bilettää koko viikonlopun ihan kunnolla, kun vaan seura on sopivaa. Kiitos ja kumarrus kaikille.

PS. Nyt on nukuttu 14 tuntia, toipuminen jatkuu...
    ©
    juopot....
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (Bluesman @ Helmi. 14 2005,08:37) kirjoitti
    juopot....
    kateellinen...
    ©
    Kiitos kaikille osallistuneille... Nyt on nukuttu liskot pois, mutta kyllä oli naama turvoksissa aamulla..

Lähden lepuuttamaan itseäni kauas pois joten Himoksella lisää!
    "Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
    Jees, kiitoksia TAAS kerran kaikille.... Laskut jäi loppujen lopuksi aika vähiin kun käynti Pehkussa venyi hieman odotettua pitempään. Mutta lasketaan sitten Himoksella senkin edestä, eikös juu....? Kaikki meni loistavasti ja hauskaa (lue rankkaa) oli, tappiolistalla ainoastaan henkinen/fyysinen terveys, hanskat, pipo ja kuoletettu Visa. Tosin laukku vielä purkamatta.
    Jos puoletkaan koko porukan välillä hävinneinä olleista kamoista olisi jäänyt tielleen, olisi Nilsiään voinut perustaa sekatavarakaupan, kilpailijan Tuurille.
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 14 2005,08:42) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Helmi. 14 2005,08:37) kirjoitti
    juopot....
    kateellinen...
    joo...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Mein Gott, olihan humpat. Vieläkin nykii... Noh, huomenna on jo taas ihan ihminen. Hyvä oli meininki, ja vauriotkin taisi olla pelkästään taloudellisia ja henkisiä, mitään pysyvää fyysistä ei tällä kertaa tainnut sattua edes Sumpalle... On muuten aika yllättävää, miten paljon sellanen pitkä kuus tuumaa paksu täyspuinen baaripöytä antaakin periks murtumatta, kun sen päällä hyppii kymmenkunta orggilaista (ml. petri => kaks normaalikokosta äijää), suorittaen lähes täydellisyyteen hiottua koreografista liikesarjaa.
    Vielä ku sais kamat joskus takas. Toisaalta paluumatka oli helppoa suorittaa pelkkää Siwan muovikassia kantaen...
    Tuurilla ja asenteella
    Ai niin... mun suksibotskista löytyi sitten kaks ylimääräistä lumilautaa ja yhdet sukset sauvoineen. Saa noutaa, ken omakseen tunnistaa.

Mielellään pian, ennenkuin varkaat vievät.

©
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 14 2005,10:05) kirjoitti
    Ai niin... mun suksibotskista löytyi sitten kaks ylimääräistä lumilautaa ja yhdet sukset sauvoineen. Saa noutaa, ken omakseen tunnistaa.

Joo oliskohan ne mun?? Tullaan vielä tänään illalla!

Kiitos vaan kaikille "managerinkin" puolesta.
    Jaloissa, selässä, yms.. paikoissa joissa en tiennyt edes lihaksia olevan on ihan jumissa...
    aina noit menee...noit menee aina.
    Lainaa kirjoitti
    Kiitos kaikille mukana olleille mahtavasta seurasta

ME ROKATAAN !!!
    Todellakin ja tosiaan kiitokset huippu reissusta!! Sumppa sun pipos löyty mun sängystä kun oltiin lähtöä tekemässä mökiltä. Älä kysy miten se sinne on eksyny...?
    Voima on nopeutta, nopeus on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 14 2005,10:05) kirjoitti
    Ai niin... mun suksibotskista löytyi sitten kaks ylimääräistä lumilautaa ja yhdet sukset sauvoineen. Saa noutaa, ken omakseen tunnistaa. *

Ai sielläkö ne mun sukset onkin! Noutaja tulee kunhan kerkiää. Enää puuttuu sit se lauta..

Joo kiitsit kaikille mahtavasta seurasta! Ei ollut todellakaan mikään löhöloma, laihtunu varmaan monta kiloa Pehkubaarin pöydällä ja Piazzan afterissa joratessa.. ja kävin mä rinteessäkin! On semmonen jumitus päällä jaloissa, olisikohan jotain tekemistä mm. vaativien Call On Me-koreografioiden kanssa
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  30.  
    Ja näin on taas kerran motoristien mainetta ja kunniaa kasvatettu
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen