Tampereella penkityksiä tekee ainakin Bike Doctor . Paikka on hyväksi havaittu ja aika edullinen. Penkitys maksaa 65 euroo.
Ducati 749 -04
Mun pyörä penkitettiin säätöjen yhteydessä H-D Centerissä Helsingin Lauttasaaressa joten siellä jonkinlainen sellain härveli ainankin on!!![]()
H-D Center
Ja kun customi on kyseessä niin hepat ei ratkaise vaan vääntö!!
HP: 62
Nm:136,78
Huikeeta.....mutta jauhaa läskiä melkein tyhjäkäynnillä......
![]()
WildStar XVS 1600
"Nothing beats the cubic inches"
"Loud Pipes Save Lives"
Viaber sipoossa, söderkullassa. Kehui että 50e kaksi vetoa + lappu kouraan, nelitahtisella 60e seoksien mittauksella + laput kouraan(kaksi vetoa).
Put put put.
Hmm... viaber on muuttamassa Järvenpäähän uusiin ja entista ehompiin tiloihin.(MänTä @ Joulu. 22 2004,12:52) kirjoitti
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Imatralla urheiluliike kisasta löytyy MJP-dyno.
Tehonmittaus moottoripyörään maksaa 50€ ja säätötyöt yms muut viritys hommat 45€/h tuntitaksan mukaan.
Kotkassa tuo JPP-Motor maksaa muistaakseni 40€, seokset ja teho/vääntö +lappu kouraan. Sekä lopuksi hyviä neuvoja mitä kannattais tai tarvis tehdä koneelle tai tarviiko tehdä mitään.
Siilinjärvellä kanssa mittaillaa tehoja. Samoin Joensuuhun tulee mp-mestalle oma dyno.
busanistit +200mph club finland
tanpereen lähellä siis ylöjärvellä on kans penkki.
www.motokeidas.com
-94 super tennari
Onko kokemuksia tuosta Huolto-Kaksikosta?
-> http://www.huolto-kaksikko.com/
Aiemmin olen joskus hyvää kuullut, asiantuntemusta kuulemma löytyy?
Ajattelin keväällä ensin ruuvata putken paikalleen, päräyttää Jämsään, lyödä suutinsarja ja suodatin käteen ja sanoa: Tehkää hyvä..
Onko hajua, miten moinen saattaisi kustantaa?
Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
yleisestä tasosta en tiedä mut oma 12r antaa takapyörältä 189hp ja150 nm jotka tosin olen ilmoittanut monessa topiikissa.Mutta jotkut antaa enemmän tehoa samoilla virityksillä mutta nokkien ajoituksella saa joko vääntöä lisää tai vääntöä vähemmän ja tehoa enemmän mutta noi tulokset anto tasaisimman käyrän ja herkullisen ajettavuuden.(Carlos13r @ Joulu. 05 2004,17:36) kirjoitti
Siat on ystäviä
Joopa joo,mutta kyse olikin putki ja commander viritteisistä mopoista.Eikös sulla ollut kumminkin jo kansikin tehty,joten ei voida puhua samoista virityksistä ja verrata tehoja/vääntöjä vakio kannellisiin vehkeisiin.(king kawa @ Helmi. 12 2005,17:56) kirjoitti
mopoton
kyllä vaan carlos oikeassa olet ei ollut pelkästään putki ja pc viritteinen.(Carlos13r @ Helmi. 12 2005,22:21) kirjoitti
Siat on ystäviä
IP-Dynotest Siilinjärvellä,palvelu on hyvää ja hinnat oli vuosi sitten keväällä:dynotesti 30e ja säätö(asennus)35e/h!(Japi @ Loka. 28 2004,21:01) kirjoitti
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
MP-Asennus.com Oy
Kyläsaarenkatu 8
00580 Helsinki
dazuissi.kuvat.fi
GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
wasaratallilla jyväskylässä,osoite vasarakatu 22.