Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
    samalla kysyin 636 kawojen tilanteen mahdollisten tehonrajoittajien osalta alemmilla vaihteilla. siitä oli hieman kahtalaista tietoa, joissakin yksilöissä oli penkissä kuulemma eroja tehoissa ykkösvaihteella ja kuutosella, mutta ei kaikissa. syytä ei tiedetty.

siis zx10r ja zx12r ovat kaikilla vaihteilla täysitehoisia. 12r kaikissa vuosimalleissa. eri maakohtaisia mallieroja on tietysti tehoissa. kas kun ei kohta jokaiseen kuntaankin tehdä omaa malliaan, olen kuullut, että orimattilaan ja sipooseen on viety hieman tehokkaampia versioita aikanaan, virniö, niissä on joku pakoputkimuutos, kierrätyssysteemi.

espoossa taas on hieman laiskempia, helsingissä keskitehoisia ja salonsuunnalla tarvinnee lievää virittelyä.

hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Kyselin sitte itekkin tota asiaa Sumekon teknisestä tuesta, Z 750 kohdalla, asia varmistunee perjantaina, mut näillä tiedoilla Zetassa todella olis jokin rajoittaja.
    Don´t tread on me!
    Lainaa (kawabata @ Marras. 08 2004,17:13) kirjoitti
    samalla kysyin 636 kawojen tilanteen mahdollisten tehonrajoittajien osalta alemmilla vaihteilla. siitä oli hieman kahtalaista tietoa, joissakin yksilöissä oli penkissä kuulemma eroja tehoissa ykkösvaihteella ja kuutosella, mutta ei kaikissa. syytä ei tiedetty.
    Kiitoksia tiedoista! Melkein voisin uskoa, ettei mun yksilössä tollaista rajoitinta ole tai jos on, niin voipi olla aika nopeesti seljällään jos sen menee poistamaan * . Eiköhän sitä ihan perus putki-boxi-linjalla pysytä.
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
    Lainaa (kawabata @ Marras. 08 2004,17:13) kirjoitti
    .. ja salonsuunnalla tarvinnee lievää virittelyä.

hehiö.
    Joo, alitehonen lussu.. häpiö..
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  5.  
    Noniin sumekolta kertoiltiin mulle, ettei kyseessä ole varsinainen tehonrajoittaja, mikä nyt sinänsä oli jo selvä asia, mutta jos noi sähköohjatut läpät poistaa käytöstä, niin kaasuun vastaavuus paranee ja keskirekisteriin tulee selvemmmin havaittava tehopiikki, tosin kaikki tämä alaväännön kustannuksella.
    Sumekolta ei suositeltu tehonrajoittajan käyttämistä, koska lyhentää tasavarmasti koneen käyttöikää.
    Jos edut on noin pienet mitä tolla Ivan´s tre:llä saa, nii mä säästän rahat ainakin vakuutusmaksuihin ja bensaan.
    Don´t tread on me!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12