Pitäisi apdeitata tuo hanskapuoli... Eli haussa olisi hanskat tyyliä race (kovat suojat) ja pitäisi vielä olla kohtalaisen vedenpitävät. Onko mahdoton yhtälö? *
Hyviä suosituksia?
Talutan bokseria. Ajan rivinelosta. Wuf!
Olen menettänyt uskon noihin tixtexeihin. Omassa käytössä olen huomannut parhaaksi ratkaisuksi pitää penkin alla toisia hanskoja. Hyvät nahkahanskat pitävät vettä kohtuulisesti pitkänkin aikaa. Viime kesänä jouduin käyttämään niitä varahanskoja vain kerran ja vettähän tuli kesällä ihan kiitettävästi.
edelleenkin kesää odotellessa
Kyllä hyvin istuvat nahkahanskat on ehdottomat. Ajomukavuus paranee huomattavasti. Loppukesästä ajoin kerran sellasilla paksummilla hanskoilla ja se homma tuntui lähinnä vaaralliselta kun käsistä tuli sellaiset tumpelot. Pitää sitten vaikka sellaisia sadepäällisiä penkin alla huonompia kelejä varten..
TL1000R
Tuollaisilla eurobikerin hanskoilla ajelin helvetillisessä vesisateessakin, kunnes toisen niistä onnistuin hukkaamaan.
http://www.eurobiker.fi/indexfi.html
HALF&HALF
-Materiaalina 600dn kangas ja vasikannahka.
-Schoeller carbon suojaus, Scotchlite heijastimet.
-Hipora vedenpitävä kalvo, ohut lämmin vuoraus.
Art.no: SHH-väri-koko
Koot: XXS-XXXL
SVH 49 .-
![]()
Haa, ja sattumoisin mulla on juuri tuommoiset myynnissä! Ostin kaverilta käytettynä, mutta ovat pirut kuitenkin liian pienet. Eli alkukesän käytetyt AStarssin TECH ROAD GORE-TEX hanskat, koko L, väri musta (eli ylin tuossa linkissä), siistit ja täysin ehjät puoleen hintaa allrightin hinnasta. Ostakaa, ostakaa...(visu @ Loka. 26 2004,22:45) kirjoitti
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Ostin keväällä BW:stä Halvarssonin vesitiiviit nahkahansikkaat, joissa on kovat suojat. Istuu ainakin mun käteen loistavasti, suojat ja saumat ei paina mistään kohtaa. Kesän lämpimissä sateissa niitä ei voi pitää, hiostaa likaa ja riisuminen voi vaatia reilua voimankäyttöä. Sopiva käyttölämpötila on ollut noin +15 astetta ja siitä alaspäin jopa nollakeleihin asti, jos matka ei ole kovin pitkä.
Edit: kokeilin MP-messuilla noita Alpinestarsin vastaavia, mutta sormille oli muistaakseni liian vähän tilaa jos koko oli muuten kohdillaan.
1000
Mulla on tommoset Richan GP Top Race hanskat. *Aivan loistavat hanskat! *Jos alle laitat vielä jonkinlaiset silkkisormikkaat niin hyvin pystyy ajelee vielä näilläkin keleillä. *Mulla on Oxford merkkiset alushanskat jotka pitävät veden ja tuulen ulkopuolella. *Makso 12e 4MCssä.
Pain is just weakness leaving the body
Mustat Richa Titaniumit on mun käteen ainakin pirun hyvät. Alushanskoja tuskin mahtuu, ehkä jotku todella ohuet. Mä ruuvasin omaan pyörään homosohva varusteet eli kahvanlämppärit ni noilla hanskoilla pärjää aikast kylmilläkin keleillä.
TL1000R
Ostin myös BW:stä tuollaiset Halvarssonit (liekö juurikin samat) ja on pitänyt sekä veden että kylmän loitolla. Jos kädet hikoilee, niin on todellakin vaikea ottaa pois kädestä vuoren liikkumisen takia. Yhdyn muutenkin täysin edellisiin kommentteihin.(Hannula @ Loka. 27 2004,11:30) kirjoitti
Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
se hanska on halvarssonin zenith ovh.70€ ovat tietysti hiukka paksut, koska niissä on se vesitiivis kalvo välissä... mutta ihan mukavat kyllä..(Hannula @ Loka. 27 2004,11:30) kirjoitti
![]()
Mulla on tuollaiset hanskan toisena parina ja ovat muuten ihan jees mutta vuori lähtee irti (tulee mukana) kun vetää hikisen käden pois hanskasta = lue yhtä kuin eivät hengitä!!!!(SJV @ Loka. 27 2004,07:39) kirjoitti
-C9BR4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä