Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Mitä mieltä ovat 1200GSn hankkineet ajopelistänsä. Haavaissa olisi hankkia GS ensi suveksi. Millaiset ovat kokemukset ja fiilikset.
    Tuollahan niitä juttuja on aikaisemmin. Selaile taaksepäin tai hakua kehiin.
    Dixi et animam levavi
    Selailin ja kun en löytänyt parempaa ajokokemuksen ääntä kuin
    "Olivat Biken testissä kokeilleet" tai
    "Mutta muuten on aika käypäinen peli, kun ajokokemusta takana n. 3000 km."
    Ajattelin että joku Bemaristi olisi jo kauden AJANUT niin saisin ensikäden tietoa täältä "merkkikeskustelukerhosta" mutta kuten sanoit ehkäpä hakukone löytää ne paremmat tiedonlähteet.
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Lainaa (awaaja @ Loka. 22 2004,00:08) kirjoitti
    Mitä mieltä ovat 1200GSn hankkineet ajopelistänsä. Haavaissa olisi hankkia GS ensi suveksi. Millaiset ovat kokemukset ja fiilikset.
    Minulla on takana vajaa ajokausi. Heinäkuusta lokakuun puoliväliin R1200GS:llä.
    Ajokilometrejä n. 10.000 km.
    Seuraavassa kokemuksia:
    Oikein mukava ja monipuolinen ajopeli, laukut mainiot. Toimii hyvin sekä maantieajossa (asfaltilla), että sorateillä. Ei kuitenkaan mielestäni mikää oike maastopyörä, on sen verran raskas ja boxerin kannut kyllä on jonkin verran haittana oikeassa maastoajossa. Ja boxeri on boxeri, omanlaisensa käyntikäyttäytyminen.
    Helppo käsitellä.
    Huonoa hidas varaosien ja tarvikkeiden saanti, ainakin vielä viimekesänä.
    Varaosat myös kalliita ja esim. polttimoiksi käy vain bemarin omat, sen uuden LAN??? systeemin takia. Ei tunnista esim. varustepoltinta ja väittää että poltin palanut, vaikkei olekaan.
    Kokonaisuutena voisi todeta, että on semmoinen maasto- ja maantiepyörän toimiva sekoitus. Ei niin hyvä maantiellä, kun parhaat maantiepyörät, eikä niin hyvä maastossa kuin parhaat maastopyörät, mutta molemmissa toimii ja sen kanssa pärjää hyvin. Eli tuo uuden ulottuvuuden sekä maantiepyöräilijälle että maastopyöräilijälle.
    Mutkateillä mukava!
    Minä kyllä olen ihastunut pelistä aivan hurjasti.
    Olen ajanut paljon sekä customilla että sporttourerilla ennen tätä ja kyllä RS on kaikkein mieluisin!
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    Lainaa (PSmo @ Loka. 24 2004,11:45) kirjoitti
    Olen ajanut paljon sekä customilla että sporttourerilla ennen tätä ja kyllä RS on kaikkein mieluisin!
    Siis tykkäsit kuitenkin K1200RS:stä enemmän kuin R1200GS:stä, vai menikö vahingossa sekaisin?

Mielessä on käynyt vaihtaa samaan syssyyn tuo cruiseri GS:ään, kun sain sen nyt kyljelleen. Cruiseri sopii minun silmälle parhaiten näistä boksereista, mutta on liukkailla sekä vauhdikkaammassa menossa vähän pelottava takapainoinen malmikasa. Tosin noi jotkut maratoonirenkaat on semmoista guttaperkkaa, ettei juuri ole kulunut 10tkm:n jälkeenkään. Täytyypä tässä miettiä, onko järkeä kahta uutta mopoa ostaa kerralla, kun tuo K1200S on jo tilattu. Tässä kun on niin myöhäisherännäinen, niin pitää ottaa kaikki ilo irti.

Voisi olla mukava yhdistelmä ajonautintoja ajatellen R1200GS ja K1200S. Fiilisten mukaan valkkaisi, millä lähtee. Sen olen huomannut, että kun on kaksi, niin toinen tuntuu aina kivalta vaihtelulta toisen jälkeen.
    Dixi et animam levavi
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    [QUOTE= (ek@ @ Loka. 24 2004,14:04)]
    Lainaa PSmo,Loka. 24 2004,11:45 kirjoitti
    Siis tykkäsit kuitenkin K1200RS:stä enemmän kuin R1200GS:stä, vai menikö vahingossa sekaisin?

Juu meni sekaisin GS on hauskin, vaikkei RS:ssäkään mitään vikaa ollut. On vaan erityypin peli!

PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    No semmoinen kuva oli tullutkin aikaisemmista kirjoituksista.
    Dixi et animam levavi
    Nyt kun näyttäisi saavan vähänajettuja 1150GSiä todella houkuttelevaan hintaan niin onko uusi GS niin paljon parempi verattuna edelliseen malliin mitä mainosteksteissä sanottiin. Oma kokemukseni oli etten huomannut lyhyessä koeajossa vaihteissa mitään eroa mutta koneessa oli kyllä suun virneeseen vääntävää voimaa. Aikaisemmin minusta tuntui että GS oli liki norsun kokoinen ja painoin samanverran. Tuntuuko laihdutuskuuri ajossa?
    Asia selvinnee minulle ensi suvena kun oma GS on tilattu ja ajot alkaa.
  10.  
    Lainaa (awaaja @ Loka. 28 2004,13:24) kirjoitti
    Oma kokemukseni oli etten huomannut lyhyessä koeajossa vaihteissa mitään eroa
    Kesemmällä kävin ohimennen Kuvalla ja kävin ajamassa mutkan GS:llä Vaajakoskella. Vaihteisto pelasi selvästi liukkaammin kuin omassa R:ssäni, kuin vanhassa Hondassa, sanoisin. Nelosen ja kuutosen välillä vaihteli ihan vain huvikseen, juuri kuin pikku-Hondallani.

Muuten niin lyhyellä kopasulla ei päässyt perille pyörän syvemmästä olemuksesta mutta voimaa tuntui olevan perstuntumalta tarpeeksi.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45