Otsikon mukainen kypärä huurustui väkisin kylmillä keleillä, jos ei ajellu visiiri raollaan. Itsellä on siinä se Shoein oma hengityksenohjain mallia ilmeisesti liian matala ja kyllähän se vähän tuo helpotusta, muttei kuitenkaan riittävissä määrin. Iridiumvisiiri tuntuu huurustuvan vielä helpommin kuin kirkas, johtunee siitä että iridium sattuu olemaan jostain syystä tiiviimmin kiinni.
Onko saman kypärän omistajilla huuruongelmia ja mikä ratkaisu toimii? Ei oikein huvittais tuon takia vaihtaa muuten ihan hyvää ja uudehkoa kypärää...
Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
laita siihen se shoein pinlock-visiiri, niin ei huurru enää.
Toinen vaihtoehto on lopettaa ajokausi. Alkaa olla kylmäkin..
Täytyy tuommonen pinlockki iskeä kiinni. Ajokauden oon jo lopettanu pari viikkoa sitten, tuli vaan tuommonen juttu mieleen... On ilmeisesti jääny kaivamaan mieltä *![]()
Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
Tuo oli ihan väärä kommentti. Vaatetta päälle ja visiiriin huurteenestoainetta jos ei muu auta.(Harri @ Loka. 22 2004,07:39) kirjoitti
![]()
Pinlock-visiiriä minäkin suosittelen. Ko kypärään myydään visiirejä, jossa pinlock-kalvo on valmiiksi kiinnitetty. On myös mahdollista ostaa pelkkä Pinlock-kalvo ja kiinnittää se itse.
Ee... Mistäs noita pinlock -visiirejä saa? En kerkiä nyt ruveta selaamaan ja ajattelin päästä helpommalla kysymällä![]()
Ainakin Allrightista tai Org-shopista.
Täällä foorumissakin joskus mainittu, jokaisesta kodista löytyvä huurteenestoaine : fairy tms. astianpesuaine. Sitä kun hankaa pikkutipan visiirin sisäpinnalle ja kiillottaa aivan kiiltäväksi niin johan häviää huurtumisongelma. Itsellä ainakin toimi rajussa rankkasateessa n. 200km matkan mainiosti.
Pinlock on ainoa pätevä vaihtoehto...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Niitä ohjaimia on ainakin kahta eri mallia, matala kuminen ja korkeempi, melkein nenään kiinni tuleva, ei kuminen... Se kuminen oli mulla ihan turha keksintö, ei pysynyt edes kunnolla paikallaan.(Janos @ Loka. 22 2004,07:32) kirjoitti
Leukasuojan alle tuleva "juttu", sellanen kankainen rätti, jonka tarkoitus on estää tuulta puhaltamasta alakautta sisään, aiheutti mulla ihan tolkuttoman huurtumisen, eikä muutenkaan meinannu henkee saada paikalla ollessaan. Tosi näppärän tuntuinen lisävaruste...
Fairy on testattu ja hyväksi todettu *(gurdi @ Loka. 22 2004,17:42) kirjoitti
, halpa, löytyy joka paikasta, nopea asentaa, eikä visiiri huurru ainakaan vesisade kelillä, pakkasella oon pysynyt kotona.
Jos visiirin sisäpuoli kastuu, taas huurtuu *![]()