Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Eli, onko muilla kyseisen koneen omistajilla ollut samaista ongelmaa?
    Itselläni se esiintyy näinä "viileinä" <+10°C lämpötiloilla, eikä huuto lopu ollenkaan <+5°C lämpötiloissa. Kesällä se piti meteliä hetken käynnistyksen jälkeen ja loppui.

Olen antanut itselleni kerrottavan vian aiheutuvan pumpun resonoimisesta jotakin metallilevyä vasten. Triumph ei kait aio asialle mitään tehdä (vaikka vika on suht yleinen). Nimeltä mainitsematon huolto sanoi vain, että "...sen kanssa pitää vaan elää...".

Tai siis sehän ei ole "vika" vaan se on "ominaisuus", koska takuu ei sitä kata.

'01 tikru
    2004 Musta Triumph Tiger
    Ei ainakaan mun Daytonan bensapumpusta kuulu mitään ylimääräistä.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
    Kerropa tarkemmin. Ei kuulosta tutulta.
    AndersReisen
    Reissuverkko

"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
    Moto 6/01 V Saano Sprint ST:n koeajon yhteydessä: Tässä yksilössä polttoainepumppu vonkui ajoittain surkeasti, tosin itse pumppaustoiminnassa ei ollut mitään vikaa. Akustinen ongelma on tiettävästi korjattu tuoreimpiin Sprint ST-pyöriin.

Omassa 03 valmistetussa ST:ssä ei ainakaan ole moista.
    Ex-955i
    Mulla oli samanlainen vinkuminen aikanaan Rs -mallissa. Kestin sitä pari vuotta, mutta sitten vein sen Moto-Seinäjoelle ja poijaat korjasivat äänen pois.

En muista nyt ihan tarkkaan mikä härpäke se oli, mikä äänen aiheutti, mutta itte bensapumppu se ei ollut.Meni silloin takuuseen.

On muuten ollut aikalailla yleinen ominaisuus aikanaan vm. 00 - 02 Daytonassa, tikrussa ja rs:ssä.
    Mulla RS vinkui ainoastaan kun käänsi virrat päälle, n. 3s. Koneen käydessä ei kuulunut mitään, paitsi koneen ääni..
    Ducati Diavel Dark
    Kuten NewmanRS tuossa kuvasi samainen pumpun ääni joka kuuluu kun virrat käännetään päälle (pumpataan tyhjät pois?), alkaa kuulua uudelleen kun kone käynnistetään. Mitä viileämpi keli, sitä pidempään "huuto" jatkuu.

Jep, ongelma on vain akustinen, ts. bensaa ei siis lentele ympäriinsä .

Pitääkin kiusata myyjäliikettä, josko ne sen korjais. Joltain ulkomaiselta foorumilta luin sen vaativan pumpun irroituksen (eli myös tankki... ja tyhjäks?) ja jotain "fylliä" pumpun ja ilmeisesi kiinnityslevyn (metallinen ) väliin. Pätkä bensaletkua, joka kestää nää nykyiset gasot hoitaisi tod.näk. tuon.
    2004 Musta Triumph Tiger
    Harmiton vika. Menee takuuseen, jos joskus saatte osan
    Desmo Jugend
    Jep, regulaattori vaihdetaan 20k km:n huollossa, hmm... joskus viikon päästä.
    2004 Musta Triumph Tiger
  10.  
    Saivatten osan ja ei ainakaan äsken huutanut, vaikka ulkona ei ollut kuin +5°C.
    2004 Musta Triumph Tiger