Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    huomenta porukat saan tänään pyörän remontista pois laitettiin uudet vaimentimet .ketjut rattaat.nesteet .öljyt+suodatin.jarru palat e.t.venttiilin välykset tark.laakerit etu pyörään .kaasarin säädöt.eli joka kohta käyty läpi toimii kuin kello merkki kawasaki gpz900r ninja vm85. onko kenellä vielä käytössä eli hallussa kyseistä mopedia ja mitä mieltä olette kyseisestä vehkeestä .hyvää joulun odotusta teille kaikille tasapuolisesti heips.
    morjens!itse en koskaan oo omistanut mut isälllä oli -84 ja -85 gpz joilla tuli sitten ajeltua muutamia tonneja.viime talvena möi pois ja osti 1100 kikserin mutta itse asiaan,mun mielestä pyörä on ikäisekseen hyvä ajoinen ja räyhäkkä,tehoakin löytyy kiitettävästi.vakaa peli,mutkiin tietysti hiukan raskaampi taittaa kuin nykyiset.meillä molemmat pyörät toimi hienosti,ei edes kuuluisaa venttiilivikaa ilmennyt kummassakaan.kaiken kaikkiaan pidin erittäin paljon pyörästä!
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    kiitos huomaan heti että ymmärrät hyvän päälle hei.
    itellä vm- 87 900gpzr
  5.  
    TERVE KAVAILIA onko ollu mitä ropleemia sinun pyörässä minulla toiminut helvetin hyvin kirjoittele heips.