Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Onko kokemuksia kyseisistä ketjuista? Mikä on todellinen laatu tehokkaampiin laitteisiin tarkoitetuissa 530 ketjuissa? Hinta on puolet esim. D.I.D.- ketjuihin paljonko on laatueroa??? Kokemuksia/ajomääriä kyseisillä tuotteilla?
    Osta kartaanipeli !!!
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (hlpvu8 @ Loka. 08 2004,13:36) kirjoitti
    Osta kartaanipeli !!!
    *
    Osta moottoripyörä!
    tai entäs remmiveto ?
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
    Vaikka kardaania mielinkin, minuakin kiinnostaisi lähinnä Iris ja Regina o/x-rengasketjujen laatu ja kesto verrattuna DID:iin. Onko kokemuksia?
    No niin, no
    Pysyttele vaan D.I.D:ssä tai RK:ssa et pety,jos haluat halvan ja hyvän osta kaks
    If you can't fix it,fuck it.
    I know art when I see it,fart when I smell it.
    itselle ostaisin vain didit, rk:t tai iris kenties heikkotehoisempiin. didi on varmin ja laadukkain. regina on hyvä naistenlehti.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Itse laitoin suosiolla r&k 530 sarjalaiset 600 cebariin. Hintahan se oli se ratkaisevin juttu. Eroista en voi sanoa muuta ku myyjien kuulemien perusteella ero on aivan marginaallinen. Ja hinta ero reginoihin (joita vierastin) ja D.I.D:n ketjuihin oli mielestäni reiluhko. Tais olla jotain 40-50 euroa sarja. Rattaat joita tarjoilivat olivat samat.
    Japi vaan..
    Lainaa (Japi @ Loka. 09 2004,21:06) kirjoitti
    Itse laitoin suosiolla r&k 530 sarjalaiset 600 cebariin.
    Onkos 600:ssa kikottimessakin 530 ketjut.. luulis 520 kestävän, kun omaan veturiinkin tulee talven aikana 520 konversiosetti. DID ERV2 ja AFAM rattaat.. taakse alumiinia. Paketille tulee hintaa tilattuna maailmalta joku 230 euroa.

edit: hiton euromerkki

Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Lainaa (Earthend @ Loka. 09 2004,21:48) kirjoitti
    Lainaa (Japi @ Loka. 09 2004,21:06) kirjoitti
    Itse laitoin suosiolla r&k 530 sarjalaiset 600 cebariin.
    Onkos 600:ssa kikottimessakin 530 ketjut.. luulis 520 kestävän, kun omaan veturiinkin tulee talven aikana 520 konversiosetti. DID ERV2 ja AFAM rattaat.. taakse alumiinia. Paketille tulee hintaa tilattuna maailmalta joku 230 euroa.
    Itse hommasin samankaltaisen setin alkukesästä 1000RR:ään, 520:t 15/42 välitykset Renthalin rattailla (takana aluratas) ja mainitulla DID ERV2 ketjulla. Maailmalla ovat monet vahvasti sitä mieltä että 520-ketjuista tuo DID ERV2 on nimenomaan paras, eikä oikeastaan kannattaisu muita juuri ajatella etenkään litraisten 520-konversioihin. Itse hommasin ketjurataspaketin Javanaisen Kallelta Wandemista, ellen täysin väärin muista oli hinta paikalleen laitettuna muutama kymppi enemmän kuin mitä tuolta "maailmalta" saa.
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  11.  
    Lainaa (tn954 @ Loka. 09 2004,21:57) kirjoitti
    Itse hommasin ketjurataspaketin Javanaisen Kallelta Wandemista, ellen täysin väärin muista oli hinta paikalleen laitettuna muutama kymppi enemmän kuin mitä tuolta "maailmalta" saa.
    Täytyykin pyytää tarjous Wandemilta.. En ole kovin kattavaa vertailua ehtinyt tekemään. Dan Kyleltä vaan saa kätevästi just veturiin valittuja palikoita.. noilla kun ei kotosuomessa paljoa ajella kilpaa, niin ei osia oo joka hyllyssä.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012