Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 62:een 62:sta
    Lainaa (anssi @ Joulu. 31 2004,11:44) kirjoitti
    Niin että heti jos tekee mieli sanoa jotain ei-negatiivista ko. asiasta, tekee itsestään automaattisesti "sukulaisen" tm. jäävin kommentoimaan asiaa?

Mulla ei ole mitään omaa lehmää ojassa, jonka takia puolustelisin tai kehuisin (tai haukkuisin) ko. firmaa. Alkoi vaan ärsyttää nämä "joo mun kumminkaima osti hiukan kalliinpuoleisen pyörän joka myöhästyi viikon ompa paska paikka älkää kukaan menkö sinne" -tyyliset tilitykset.
    Totta.

Mutta onpa ko. firmasta kuultu jo nin paljon negatiivista palautetta, että ainakin itse pyrin välttämään siellä asioimista!!!

Edit: Epäilyyni vaikutti hieman toi "Newbie" status, kun ilmestyit niin sopivasti... Sori!

But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
  2.  
    Lainaa (anssi @ Joulu. 31 2004,11:44) kirjoitti
    Niin että heti jos tekee mieli sanoa jotain ei-negatiivista ko. asiasta, tekee itsestään automaattisesti "sukulaisen" tm. jäävin kommentoimaan asiaa?

Mulla ei ole mitään omaa lehmää ojassa, jonka takia puolustelisin tai kehuisin (tai haukkuisin) ko. firmaa. Alkoi vaan ärsyttää nämä "joo mun kumminkaima osti hiukan kalliinpuoleisen pyörän joka myöhästyi viikon ompa paska paikka älkää kukaan menkö sinne" -tyyliset tilitykset.
    No miksiköhän siitä firmasta on tälläkin foorumilla keskusteltu erittäin paljon ja nimenomaan negatiiviseen sävyyn?

Lisäksi ko. yrityksen toimitusjohtaja selittää antaa vastineen lähes jokaiseen firmaansa liittyvään viestiin, jossa on negatiivista palautetta. Lisäksi ko. toimitusjohtaja kertoo lähes poikkeuksetta harmissaan olevan asiakkaan, joka on kokenut tulleensa väärin kohdelluksi, olevan erittäin vaikea tapaus heidän yritykselleen ja heidän yrityksensä on tehnyt kaikkensa, että henkilö ********* on saanut parasta mahdollista palvelua.

Noille selityksille kannattaa ehkä olla hieman varauksellinen.

Itse en ole töissä ko. yrityksessä.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123