Mikä olis parasta öljyä koneeseen? Kaveri on bikeworldissa töissä ja sano et hondan oma mineraaliöljy olis kaikkein parasta, et ei kannata mitään synteettistä pistää. Mitä te ootte käyttäny?
Ja pyörä on 600F -02
1290 Super Duke R
Olen käyttänyt Hondan GN4, 10-40 SJ öljyä. Halpaa ja hyvää... Olen kokeillut Castrolin ja Shellin öljyt myös mutta ne maksoivat enemmän enkä usko että ne olisivat yhtään parempia mun pyörään. Vaihtovälinä mulla on ollut 4-5 tkm...
Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
Millainen homma on vaihtaa -91 cebariin öljyt? Tarviiko ottaa katteita irti? Paljonko öljyä mahtuu säiliöön? Entäs öljynsuodattimen vaihto? Millainen homma? Kun tässä juuri mietin, että yrittäiskö itse vai veiskö liikkeeseen...Kuinka kauan homma muuten kestää ammattilaiselta?
Honda Monkey Z 50 J -94, Yamaha TZR 125 ypvs -91, Yamaha RD 350 LC ypvs -87, Honda CBR 600 f -91, Yamaha YZF 600 R -98. Yamaha YZF 600 R -03
Alasivukatteet joudut ruuvaan irti jotta pääset tyhjennysruuviin ja suodattimeen käsiksi. Öljyä menee suodattimen vaihdon kanssa n 3,5 litraa ja suodattimen saa auki ihan tavallisella autoonkin sopivalla suodatinavaimella. Ei öljynvaihto varmaan hirveästi liikkeessäkään maksa, mutta itse en ainakaan raaski mitään näin yksinkertaisesta hommasta kenellekään maksaa(markovilja @ Loka. 07 2004,14:03) kirjoitti
![]()
Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.
"Ei sun kannata
ei kai kannata
pitää päällä vilkkua
jos oot jo ojassa"