Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Keuliiko 1000rr kolmosella? Itse kävin kopasemassa kesällä kyseisen pyörän, ja kyllä se ainakin kakkosella keuli niin jotta nauratti... mutta entä kolmosella? Jäi kokeilematta ja se lapsellisen on tärkeä tieto uutta pyörää ensi kaudeksi katsellessa.. Meinaan kun toi kusisatanenkin kytkimellä nostaa kakkosella niin onhan sen tonnisen kolmosella kevyeen nostettava, muuten ei tule kauppoja
    MC Kulkumulkut foreva! ;) www.kulkumulkut.tk
  2. #2
    Se on miehestä, ei pyörästä kiinni, millä vaihteella keulii...
    ...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
  3. #3
    No kyllä se pyörästä on kiinni, näes ei ainakan kuussatkua saa keulimaan kolmosella vaikka kiskois tangon irti ja polttais kytkimen pilalle... En tarkoita tässä siis sitä kuka osaa keulia vaihteet läpi aloittaen ykkösellä, vaan sitä kun kolmosella ohitat autoletkaa ja kesken ohituksen saat päähäsi, että "tuon mersun ohi on keulittava"..niin siihen tarvitaan pyörästä raakaa voimaa!
    MC Kulkumulkut foreva! ;) www.kulkumulkut.tk
  4. #4
    Lainaa (Kulkumulkku @ Loka. 02 2004,13:03) kirjoitti
    No kyllä se pyörästä on kiinni, näes ei ainakan kuussatkua saa keulimaan kolmosella vaikka kiskois tangon irti ja polttais kytkimen pilalle... En tarkoita tässä siis sitä kuka osaa keulia vaihteet läpi aloittaen ykkösellä, vaan sitä kun kolmosella ohitat autoletkaa ja kesken ohituksen saat päähäsi, että "tuon mersun ohi on keulittava"..niin siihen tarvitaan pyörästä raakaa voimaa!
    Helpompi on pudottaa kakkoselle ja sit pieni näpy kytkimellä ja hytti taivaalle. Näin ainakin menettelin kun kävin koeajamassa 1000RR:n, ja pitkiä siivuja lähti todella helposti. Hemmetin tasapainoinen ja helppo keulia. Se oli ihan vakio, ja myös vakio välityksellä. Kakkosellakin voi ohittaa jengiä hytti pystyssä vaikka motarilla, on sen verran pitkät välitykset kaikissa noissa uusissa kilosissa. Mittariin n. 200km/h kakkosella, se riittää jo aika pitkiin keuloihin.

    Omassa Gixxerissä on piikin pienempi eturatas ja vähän tuunattu muutenkin, kakkosella nousee kyllä ihan pelkästään kahvaa kääntämällä. Kolmosellakin nousee, jos vaihtaa rajusti kakkoselta kolmoselle.. Ja sitten hiukan rajummin kytkimen kanssa kikkailemalla nousee myös. Esim kiihdytyshommissa Gixxer keulii madallettunakin, jos vehje sutii kakkosella ja sitte kun lyö kolmosta tupaan, niin hytti nousee kun saa pitoa, siis vaikka on madallettu.

    Gixxeri kyl keulii vähän helpommin kuin Blade, joten powerwheeliet voit unohtaa kolmosella Bladella ihan varmasti. Piikin pienempi eturatas (kannattaa vaihtaa heti), niin sitten sen saa kolmosella ylös inhimillisellä repimisellä, näin arvioisin aikaisempiin kokemuksiin perustuen
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #5
    Kohta 1.
    Kyllä saa. Osta Kawa 636. Kolmosella n.10-12trpm, kytkintä ja hellä nosto tangoista ja awot!

    Kohta 2.
    Ei tarvita. Edelleen, osta 636. Tehty tuo 500-sarjan bemulle yömyöhään motarilla kun päätti ruveta "härnäämään"

    Lainaa (Kulkumulkku @ Loka. 02 2004,13:03) kirjoitti
    Kohta 1.
    No kyllä se pyörästä on kiinni, näes ei ainakan kuussatkua saa keulimaan kolmosella vaikka kiskois tangon irti ja polttais kytkimen pilalle...

    Kohta 2.
    kun kolmosella ohitat ja kesken ohituksen saat päähäsi, että "tuon mersun ohi on keulittava"..niin siihen tarvitaan pyörästä raakaa voimaa!
    P.S. Oli muuten kollin ilme ikimuistoinen kun oltiin valoissa rinnakkain ton episodin jälkeen. Eipä enää kolli "härnäilly" vaan lähti kiltisti hiljalleen valoista.



    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  6. #6
    Joo, 636 tosiaan keulii vielä kolmosella ja kakkosella saa keulan pystyyn ilman kytkintä... Sinsä lienee harvinainen kuussatanen. En mä noita ole kauheen montaa kokeillu, mut kyl 636 on ainoo, millä ite oon saanu kyseiset temput tehtyä.
  7. #7
    Lainaa (MadMan @ Loka. 08 2004,12:56) kirjoitti
    Joo, 636 tosiaan keulii vielä kolmosella ja kakkosella saa keulan pystyyn ilman kytkintä... Sinsä lienee harvinainen kuussatanen. En mä noita ole kauheen montaa kokeillu, mut kyl 636 on ainoo, millä ite oon saanu kyseiset temput tehtyä.
    Vaikka tämä ei varsinaisesti tuohon liitykään niin tämähän on itsestään selvyys sillä 636 on paras..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  8. #8
    Lainaa (Kawa600 @ Loka. 08 2004,13:20) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Loka. 08 2004,12:56) kirjoitti
    Joo, 636 tosiaan keulii vielä kolmosella ja kakkosella saa keulan pystyyn ilman kytkintä... Sinsä lienee harvinainen kuussatanen. En mä noita ole kauheen montaa kokeillu, mut kyl 636 on ainoo, millä ite oon saanu kyseiset temput tehtyä.
    Vaikka tämä ei varsinaisesti tuohon liitykään niin tämähän on itsestään selvyys sillä 636 on paras.. * *
    En kyllä muista 636:sen keulivan teollissuus alueella kuin rääkkäämällä 1:llä. Höpö puheita et keulis tosta vaan onhan toi todistettu et äffä cepari keulii paremmin.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  9.  
  10. #9
    ikävä kyllä täytyy todeta, että ilmeisesti keulii myös kolmosella.kaveri veti viime kesänä eturatas ilmas jonku matkaa,auto päätti kääntyä oikealta kaistalta vasemmalle kotipihaan.sen tietää hyvin kuinka siinä kävi..loppu slut.eli niin sanotusti kampi kankaalle,mutta en tod rupee jeesus.....,mutta tarkkana vaan missä ottaa tassun ilmaan.