Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa turbon asentamisesta isoon bandittiin. Kustannustietoja, kontakteja, koneen kestävyys asennuksen jälkeen ja paljonko järkevää ottaa tehoja ? Vai onko ylipätään mitään järkeä koko hommassa?
  2. #2
    Kokemusta ei ole, mutta jenkeissä myydään ilmeisesti aikalailla täydellistä kittiä hintään vajaa 4000 dollaria. Yksi kaveri sieltä meinasi turbon omaansa asentaa. Aiheeseen voi tutustua täällä: Mr Turbo kit for Bandit



  3. #3
    Laita mulle privaa,niin mä annan sulle numeron josta saat varmasti asiallista tietoo......kamulla ollu moinen bandiitti.
  4. #4
    Eiköhän noita i/ö-suikan turbosettejä saa ihan koto-Suomestakin. Käsittääkseni osoitteesta raaseri.fi löytyy kaikki tarvittava ilmaöljysuikan ahtamiseen. Ja mitä olen turbopyöräilijöiltä kuullut, niin homma kannattaa.
    1835
  5. #5
    Lainaa (MadMan @ Syys. 29 2004,11:27) kirjoitti
    Kokemusta ei ole, mutta jenkeissä myydään ilmeisesti aikalailla täydellistä kittiä hintään vajaa 4000 dollaria. Yksi kaveri sieltä meinasi turbon omaansa asentaa. Aiheeseen voi tutustua täällä: Mr Turbo kit for Bandit
    Noita imupuolen asennuksia aka MrTurbo ei olla Euroopassa Brittejä lukuunottamatta tehty enää 20-30 vuoteen.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  6. #6
    Jos olen ymmärtänyt oikein niin Viaber nuo sarjat ovat vain vanhempaan bandiittiin ja uudempaan tarvitsee erilaisen bakosarjan... Raaserista varmaan saa pyydettäessä jonkun tekemään uudempaan? Tosin varmaan Erik saa ehkä myöskin sellaisen aikaiseksi...
    En tiedä onko niissä paljon muita eroja...
  7. #7
    Lainaa (B12 @ Syys. 29 2004,18:00) kirjoitti
    Noita imupuolen asennuksia aka MrTurbo ei olla Euroopassa Brittejä lukuunottamatta tehty enää 20-30 vuoteen.
    Mitäs mitäs, tämä olikin ihan uutta minulle? Mikä on imupuolen asennus ja miten se tapahtuu? Mikäs se normaali tapa sitten on?

    Edit: Minuutin kun mietin niin totesin, että tämä lienee sellainen turbo, joka tulee kaasarin "eteen" eli kaasarin ja imusarjan väliin? Toinen tapa taas lienee käyttää paineistettua kaasaria ja tuupata paine kaasarin ilmanputsarin puoleiselta puolelta?

    Mitäs etuja/haittoja tässä "amerikkalaisessa" tavassa on?



  8. #8
    *Joskus aikanaan kokeilin Intin eräitä maastokuorma-autoja (diesel) jossa on aftercooler?
    Siis jäin siihen uskoon että se on "pelkkä" fööni joka on pakosarjassa ja puhaltelee lisää painetta imupuolelle, eli mottiin saadaan enemmän soppaa työnnettyä...
    Se KA oli aikamoinen kierroskone, ei juuri vääntöä voinut kehua.
    Siviilipuolen KA:ista sitten IC:t on jo ihan eri sarjassa ominaisuuksillaan.

    Ja sitten aiheeseen, mikä "taika" näissä i/ö suzukeissa on että ne on yleisiä tbo käytössä?
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  9. #9
    Fööni suskia ollu suomessa iät ja ajat!kelahaara ainakii tietää niistä paljon (nuo raaseri/proboost) sarjojen tekijä!ajanu paljon kilpaa just suskilla!!kaveillani kelahaaran tekemä bandit toimii tosi hyvin!!
    halvemmalla saat jos rakentelet ite mut.....!!
    AHDIN TAKAA TAHDIN!!
  10. #10

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jul 2004
    Jyväskylä
    Lainaa (mkoo @ Syys. 29 2004,22:19) kirjoitti
    Ja sitten aiheeseen, mikä "taika" näissä i/ö suzukeissa on että ne on yleisiä tbo käytössä?
    Sutsukin I/Ö kone kestää vakiopalikoilla/lähes vakiopalikoilla uskomattoman määrän viritystä. Siinäpä taitaa olla suurin syy.
    Olet, jos ajat..!! Ajat, jos et..!!
  11. #11
    kiitos vinkeistä, täytyy ryhtyä tarkemmin selvittämään kustannuksia - itsellä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (=taitoa) alkaa väsäämään moista. Koneen kestävyys "normaaliajossa" kiinnostaisi.
  12.  
  13. #12
    kaverin banditissa ei suurempia murheita ajeli 0,8barin paineilla pari kesää noin 20000km!normaali ajoa ja tais välillä käydä kokeilee varttimailiakin!!nyt myynyt laitteen uusien puhallin projektien tieltä!

    AHDIN TAKAA TAHDIN
    AHDIN TAKAA TAHDIN!!