Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 48:een 48:sta

Kokeilen jos osaan ite... * Jännitys tiivistyy...

JEE!!! Eli lataa kuva eka vaikkapa tänne Orgin albumiin. Sit kuvan päällä oikeeta hiiren nappulaa ja sieltä PROPERTIES...Properties "osuudesta" maalaat kuvan osoitteen ja COPY & PASTETAT sen tonne Image ikkunaan sitten. Oliko tarpeeksi huonosti selostettu?

It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Jep. Kuva pitäisi upata jonnekkin palvelimelle(vaikka mun ftp:lle[jos ei muuta ole]) tai vaihtoehtoisesti Bikepics.com <-- tuonne. Tuonne tosin pitää luoda käyttäjätunnus, ennen kuin onnistuu.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Nojoo Yammumaisen tasainen käyrästö alusta saakka...
    Lainaa (Yamaha1 @ Loka. 25 2004,19:34) kirjoitti
    Nojoo * Yammumaisen tasainen käyrästö alusta saakka... *
    Mitä muutoksia teit putken vaihdon lisäksi? Käyrä on nimittäin aika loistavan näköinen. Onko sulla tietoa paljon tehot on takanakilta?
    edelleenkin kesää odotellessa
    (poistettu tili)
    Lainaa (kurapolku @ Joulu. 13 2004,17:51) kirjoitti
    Mitä muutoksia teit putken vaihdon lisäksi? Käyrä on nimittäin aika loistavan näköinen. Onko sulla tietoa paljon tehot on takanakilta?
    Teho takanakilta 129,7hv, vääntö 102Nm/7503rpm.

Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa.

Eipä siinä muuta tehty.
    "Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa."

Mitä tuollainen setti dynotteluineen about maksaa. Itekin tekis mieli, mutta säästäminen taitaa jatkua sillai, että toi on mun joululahja itselleni vasta vuonna 2005...
    -Scott
    -Kilo Fazeria-
    (poistettu tili)
    Lainaa (Scott @ Joulu. 14 2004,10:56) kirjoitti
    "Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa."

Mitä tuollainen setti dynotteluineen about maksaa. Itekin tekis mieli, mutta säästäminen taitaa jatkua sillai, että toi on mun joululahja itselleni vasta vuonna 2005...
    Taisi olla aika tasaraha, 1000 euroo.

Toinen vaihtoehto mulla oli Yoshimura TRS, Dynojet suuttimet ja MR-Powerin penkki Espoossa, varmasti ihan hyvä vaihtoehto sekin ja hinta-arvio samanlainen. Piti vaan valita joku ja valitsin Viaberin, eipä valittamista siinä.
    Joo, tota 1.000 euroa itekin budjetoin. Ehkä mieluummin maksaa sitten noi roippeet valmiiksi asennettuina kun sählää ite. Nimittäin penkkiin jos on viemässä pyörää kuitenkin.
    -Scott
    -Kilo Fazeria-
    (poistettu tili)
    Fasu on kompakti paketti. Sen purkaminen voi olla haasteelista kokemattomalle, mä en ainakaan viitsi edes yrittää. Sliparin kiinnilaittoon ei nyt mene montaa minuuttia, sen voi tehdä kotona ni jää vanha putki kotiin, eipä tartte sitte selkäänsä laittaa.

Minusta suuttimien laiton/säätämisen huomaa ajettavuudessa, ja lienee välttämätöntä.
    Minä taas meinaan ostaa eka sliparin ja lyödä vaan paikalleen, ajelen sillä sit niin kauan kunnes on mynttiä ostella suutinsatsit ja muut roippeet+penkittää. Niin ovat tuolla ulkomaan foorumeillakin tehneet, eikä ole ongelmia ollut... Vakio fasussahan on SUURIN ongelma juuri toi äänien totaalinen puuttuminen. Se on korjattava...

Varmasti mulle tulee yks jos toinenkin sit heti ensimmäiseksi j##susteleen ja päivitteleen et ku ei oo penkitetty jne. Tulkoot...toisesta korvasta sisään, toisesta ulos... Minä en jaksa uskoa et menee vaarallisen laihalle jos vain putken pää on hengittävämpää mallia... Exupit ja kaikkihan sinne jää vieläkin hannaan...
    (poistettu tili)
    Mä ajelin pari viikkoa uudella sliparilla ilman suuttimia ja säätöä. Minusta pyörä ei ollut hyvä ajettava, kaasua kun käänsi, ensin ei tapahtunut mitään ja sitten se hyökkäs. Säädön jälkeen tuli tosi tasaiseksi.

Muusta en osaa sanoa mitään. Ei se pyörä ainakaan tossa menny rikki.Ajattelin laittaa vielä K&N:n, mikä laihentaa, mutta Viaberin mielestä nyt on vähä rikkaalla joten säätöä ei tarvita.
    Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 13 2004,17:59) kirjoitti
    Lainaa (kurapolku @ Joulu. 13 2004,17:51) kirjoitti
    Teho takanakilta 129,7hv, vääntö 102Nm/7503rpm.

Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa.

Eipä siinä muuta tehty.
    Oliko factoryn pääsuutimet eri kokoa eri kaasareille, sillä orkkikset ovat:kaasarit 1 ja 4: #132.5 suuttimilla, kun taas kaasarit 2 ja 3: #130:lla. (huom. mikunin omat mitat)
    edelleenkin kesää odotellessa
    (poistettu tili)
    Lainaa (kurapolku @ Joulu. 14 2004,17:33) kirjoitti
    Oliko factoryn pääsuutimet eri kokoa eri kaasareille, sillä orkkikset ovat:kaasarit 1 ja 4: #132.5 suuttimilla, kun taas kaasarit 2 ja 3: #130:lla. (huom. mikunin omat mitat)
    Auts! En minä osaa sanoa, en en edes nähnyt niitä.
    Mutta muille suosittelen kyllä että ostatte suuttimenne kaupasta, vaikkapa Allrightista, ei penkkipuodista. Tulee pikkasen halvemmaksi.
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 14 2004,14:33) kirjoitti
    Minä taas meinaan ostaa eka sliparin ja lyödä vaan paikalleen, ajelen sillä sit niin kauan kunnes on mynttiä ostella suutinsatsit ja muut roippeet+penkittää. Niin ovat tuolla ulkomaan foorumeillakin tehneet, eikä ole ongelmia ollut... Vakio fasussahan on SUURIN ongelma juuri toi äänien totaalinen puuttuminen. Se on korjattava... *

Varmasti mulle tulee yks jos toinenkin sit heti ensimmäiseksi j##susteleen ja päivitteleen et ku ei oo penkitetty jne. Tulkoot...toisesta korvasta sisään, toisesta ulos... * Minä en jaksa uskoa et menee vaarallisen laihalle jos vain putken pää on hengittävämpää mallia... Exupit ja kaikkihan sinne jää vieläkin hannaan...
    Mulla on Aceen laitettu Arrowssin pönttö, putsari ja suuttimet vaihdettu isompiin. Äänet kohdallaan ja aina saa kuunnella niitä j##susteluja et "et oo sit penkittäny"
    Jos siellä käyrässä olis jotain notkahduksia, niin mitä sitte? Minkälainen vaikutus sillä on tuolla tien päällä? Huomaako esim. ohitustilanteessa? Liikennevaloissa?
    37000 km toiminu helv***n hyvin, normaali käytössä en ole huomannut yhtään mitää vikaa kulussa, enkä vedossa.

(poistettu tili)
    Ja mulla on työkaveri, jolla on Micronin slipari pikku-fasussa muutaman vuoden eikä mitään ongelmia ole tullut, ja ajanut varmaan 20 000 km. Siis ilman suuttimien vaihtoa tai säätöä/penkkiä.

Miten tuo fasun suutinhomma menee?Tossa oli juttu et 02 suutinrunko on eri kun 04?Kävin kyselee eräässä paikallisessa"mutterissa" ja sanoivat et ei olis eroa...Pitäisi factoryn sarja tilata,mut kannattaisiko laittaa vaik kopio rek.otteesta mukaan tai jotain et tulis sit oikea sarja.Saako muuten fzs:ään racekit sarjaa ja mitä eroa siin on tohon jetkittiin?Säätöjen tekijä vaan sanoi et race parempi ja muutenkin toivoi factorya,sais parempiin säätöihin.
    <br />
  18.  
    Niinno mitä tohon säädättämiseen tulee ni kuussatkus (fasu)
    säädöt sika laihal jo tehtaalt tullessa...viaberin miäs joutu purkaan ja kasaan kaasarit 4 kertaa ku oli devilin pönttö isketty kiinnni..oli pikkasen säädöt/seokset hakuses
    kaiken tuon kivan PIENEN säätöruljanssin jälkeen pääs kokeileen ja ero oli todella suuri!!!
    jos kerran on valmis maksaan monta satkua pöntöstä,niin eikö sitä pyörää sitten vois/kannattas samal säädättää???itse en
    kyl pelkist höpinöist rupia maksaan,kaikki hyöty irti!!..nykyään tonninen fasu ja akran pönttö kiinnitettynä,3 vkon piäst viaberin
    penkis kidutettavaks
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12