BMW:ltä on näköjään tulossa kolmipyttyinen 990cc GP-mopo.
Tässä juttua.
Dixi et animam levavi
Ensin K1200S ja sitten vielä tuo!
Pitänee vaihtaa merkkiä, kun noita kyykkyjä alkavat tekemään.
Merkistä tulee liian haluttu. Onneksi hinta jarruttaa vähän.
Tuossa on näköjään imu sylintereiden edestä, jotta saadaan paremmat ja lyhyemmät virtaukset, bensatankki koneen alla, samantyyppinen Duolever-keula kuin KS:ssä...
Mielenkiintoinen häkkyrä.
Dixi et animam levavi
Eikös nuo kuvat ollu jo viime keväänä liikkeellä? Jotain jännää on varmaan tulollaan..
CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
Varmasti BMW ottaa ja räväyttää jossain vaiheessa oikeen kunnolla, merkkejä on jo ilmassa. Sitte voipi olla japsit ja makaroonit helisemässä. Saksalaiset osaa kyllä kun vaan viittivät...![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Heh, se onkin pemari kun rupee tuomaan jotakin uutta näiren patavanhoillisten mp-valmistajien porukkaan... Eipä silti, onhan noita oikeinpäin olevia patoja jossain ollu ennenkin, mutta japsivallan aikana unohtuneet kokonaan. Taitaa olla niin että pikkuhilja eurooppa alkaa jyllätä, innovaatioiden ja rohkeuden kautta.
Ps. Se boxericuppihan loppuu, että oiskohan tuo merkki jostain uudesta aktiviteetista? Jos net ottaa sen Lucan Pasin kuskiks ja voettaa mualimammestaruuvven?
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
The bike is believed to be a joint development by BMW and Italian engineering firm Oral Engineering, which has also been linked to MZ's GP project.(Yamaha1 @ Syys. 25 2004,16:15) kirjoitti
![]()
Kas kun ei Anal Engineering... sopis bemulle hyvin. Onpahan siinä bemaristeilla sulattelemista kun ei tuulilasi nousekaan sähköllä ja laukkuihn ei mahdu kuin ehkä hanskat *(750S @ Syys. 26 2004,11:24) kirjoitti
prh. Ei oo moposta vieläkään kuulunu mitään, missäköhän se raukka joutuu yönss viettämään *![]()
Selitys typerällä provoilulle
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Katos vaa bemari pomokin vetää vähitellen pään pois pyllystä. Liekö järkiinsä tullut..![]()
Niin ne vuodet vaan vierii, mutta 2009 pitäisi kai tuommoinen ilmestyä:
Tässä juttua MCN sivuilta.
Dixi et animam levavi
Juu mielenkiintoinen on.(ek@ @ Syys. 25 2004,12:27) kirjoitti
Mutta keula näyttää kyllä ihan Teleleveriltä,,,, eikä Duoleveriltä. Eli sama (samantyyppinen) keula kun ennenkin oli/on R malleissa (esim: R1100R/S/R1200R/S/ST yms.). K mallithan on nykyisin sillä Duoleverillä.
Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
Ne on tota nyt kolme vuotta miettiny, ja näköjään ainoo mitä on saatu aikaan on väritys...![]()
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Mitens se nyt meni, "eihän hätäilemällä tule kuin.... "(jhayrin1 @ Elo. 01 2007,15:47) kirjoitti
![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Jep, alkaa olla vähän myöhäistä 990cc GP-mopolle..![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Mitäs helvettiä muuten noissa japseissa on toi mylly niin päin ku on?? Nyt kun asiaa tarkemmin ajattelee, ni tuollain päin sen automaattisesti pitäis olla. Aikaisemmin ei ole tullu mietittyä, että miks ****ssa ne kaasarit/ruisku on siellä koneen takana ja putket edessä!!!!!
Komeeta touhua, mutta arvaan/veikkaan, ettei ihan heti kärkeä kolistella missään luokassa......
Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
Voipi lämpöongelmaa hieman pukata kun on pakosarja sylinterien takana jalkojen välissä![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Nelitahtinen korkealta laulava rivinelikko vaatii tietyn mitan ensiö/toisin putkia että saadaan resonanssi korkeille kierroksilla, yleensä ~1m nurkilla pytyltä viimeseen kollektoriin, eli 4-2-1 putkessa siihen 2-1 kokoojaan ja 4-1 putkessa ainoaan kokoojaan.(Proffa @ Elo. 01 2007,16:41) kirjoitti
Lisäksi taitaa olla penkin lämppäri ihan luonnostaan jos alkukäyrät menee 10cm munien alta...![]()
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Tässä jälkimmäisessä on kaiketi neljä cylinderiä und putkikin näyttäisi olevan sivussa. 190hp/190kg kadulle ja muutenkin vaikuttaa jaappanin siskoiltaan.
Dixi et animam levavi
Höpsis ei kait bemarissa mitään lämpöongelmia ole.Sehän on pyssyrautaa ei pysty kulmahiomakonekkaan.(hondamania @ Elo. 01 2007,16:50) kirjoitti
![]()
<p>R 1200 RT</p>
Australian Motorcycle News, Viimeisin numero (mikä se sitten onkin):
![]()
Dixi et animam levavi
Tehdas määrittää hyvin pitkälle markkina-aseman Suomessa. Kun uusia mopoja saadaan vähän, niihin laitetaan kunnon kerroin..(arikorho @ Syys. 25 2004,12:04) kirjoitti
Eli jos pojat meinaa Superbikeen 2008, pitänee myös katuversion tulla myyntiin jo ensi vuonna. Toisaalta, tuossa jutussa kerrotaan että uuden mallin testaaminen alkaa lokakuussa. Ei millään voi uutta mallia pistää myyntiin (ainakaan 2008 alussa) noin lyhyellä testaamisella, luulisin.
Mielenkiinnolla kuitenkin pyörää odottelen. Josko nyt viimein Bemu alle![]()
.
Tämmöinenkin kuva löytyi netistä. Tässä näyttäisi olevan kolme sylinteriä, kaksi edessä ja yksi takana. Mikä lie???
![]()
Dixi et animam levavi