Ajattelin lieventaa moottoripyorakuumetta selailemalla foorumeita, mutta virhe oli. Kuume nousee ja laake loytyy vasta tammikuussa (toivottavasti)
. Saakeli, taalla aurinko paistaa ja ajokeleja riittaa (Italia), mutta ei toivoakaan pyoran ostosta ennen tammikuuta ja finanssipuolen paranemista
. Tammikuuussa edessa ensimmaisen oman pyoran osto ja taitaa valinta osua XJ 600 puoleen kun ovat taalla suht'edullisia ja tuntuu olevan juuri passeli minulle (luotettava, nappara, pieniruokainen ja kuitenkin voi tehda matkaakin). Aloittelevana motoristina otan mielellani vastaan kaikki neuvot ja vinkit ko. pyorasta, nyt on kaksi kuukautta aikaa opiskella italia-suomi tekniikkasanasto, ettei pastan syojat vie ihan 10-0 ostotilanteessa. Maaliskuussa muutto Suomeen ISON mutkan kautta, pitaahan sen tulevan puolison nahda hiukan ulkomaitakin
.
Tämä kuume ei ole vaarallista muutaku lompakolleTervetuloa joukkoon tummaan.
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Ööö... tota. Jos oot ollu italiasta poismuutaessa vuoden pois Suomesta ja mopo on ollu puolivuotta sulla rekkarissa ulkomailla, ei tarvi maksaa veroja. Ootko laskenu kannattasko venyttää Suomeen tuloa?
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Kannattaako sieltä PITKÄN ajokauden maasta tänne tullakaan? Itse olen ajatellut vanhemmiten suunnata enempi siihen suuntaan!
Ja varsinkin kun ilmeisesti vielä silloinkin ajopelit PALJON halvempia kuin Finlandiassa.
Mä vaan ajelen . . . . . ajelen . . .Transalp 700
Suomeen tuloa kannattais venyttaa, mutta nyt ei aikataulu anna myoten. Jaa tama ulkomaanpesti vain 7 kk mittaiseksi...![]()
Etsi uusi työpaikka sieltä. On tuo ilmasto niillä leveysasteilla sen verran parempi, että... (Nimim.Heti kun voitan Lotossa, muutan Etelä-Ranskaan)
Mulla on prätkäkuumetta 41,11°C
"Yleensä auto-/prätkäkuume lähtee kun hieroo lompakolla otsaa"
Nuo lukemat vaatii jo pikaista lääkitystä...(odu @ Loka. 22 2004,20:56) kirjoitti
, alle 40 lukemilla saattaa selvitä "levolla"...
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"