Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
    Lämpöä olisi aikomus saada käsille.. eli kyselen kahvan lämmittimistä kokemuksia..
    Onko hankala asentaa ja onko tietty merkki hyvä jotta ei tarvitse aina ihmetellä missä vika..
    Kertokaa vinkkejä mikäli kokemusta..
    Reissut mielessä........
    Ostin juuri tuolta saksanmaalta ja aika helpot oli asentaa.
    Vanhat tupit pois ja uudet tilalle, vähän johtojen vetoa ja releen kytkentä. Katkaisin sopivaan paikkaan ja se on siinä.
    Paljoa en ole vielä käyttänyt, mutta ne muutamat kerrat kun olen pitänyt päällä niin kyllä toimii ja varsinkin viime viikonloppuna yöllä oli mukavan tuntuiset. Hintakaan ei päätä huimannut 24,95€.
    On. Pois en antaisi. Keväällä ja syksyllä kullan arvoiset.
    -=Lake=-

"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
    Keskiviikkona kävin asennuttamassa Allrightilta ostamani lämppärit. Ei ollut vaikea homma. Nyt kun näin, miten ne laitetaan, niin olisin kyllä itsekin saanut ne laitettua. Arkailin vaan, kun ei oikein ole kokemusta sähköhommista.

Pari lyhyttä pätkää olen niitä nyt testannut ja jo nyt voin sanoa, että hyvät ovat. Tähän mennessä juuri kädet ovat paleltuneet ekana. Seuraava pullonkaula taitaa olla se, että tulee liukas.
    Lainaa (Zarah @ Syys. 24 2004,08:14) kirjoitti
    Pari lyhyttä pätkää olen niitä nyt testannut ja jo nyt voin sanoa, että hyvät ovat. Tähän mennessä juuri kädet ovat paleltuneet ekana. Seuraava pullonkaula taitaa olla se, että tulee liukas.
    Ei vaan se, että kädet paleltuu.

Ne paleltuu vaikka olisi uudet pakkashanskat ja lämpökahvat. Lämpökahvat tosin auttaa aisaa tosi paljon, mutta keväällä ajoin -7 asteen lämpötilassa(140km), eikä tuolloin moottoritiellä auta enää mikään muu kuin lämmittelytauko kuuman kupposen ääressä. Sormet jäätyy aina, kun veri ei kierrä sinne kunnolla, kun pitää pitää tangosta kiinni.

Lämpökahvoja voin kyllä suositella kaikille. Ne tulevat olemaan jokaisessa pyörässäni tulevaisuudessa.
    Onpas halvan tuntuisia kahvalämppäreitä! Oon katsellut Yamahan virallista tarvikehinnastoa ja siellä on Yamahan lämppärit luokkaa 400e.

Onks missään kuvaa tuosta Allrightin lämppäristä? Lähinnä siis siitä säädinosasta joka tulee tankoon kiinni.
    -Scott
    -Kilo Fazeria-
    Joutuukohan alkuperäiset kahvat aina hajottamaan irrotuksessa?
    ts. saako ne jotenkin ehjänä irti?
    --- Honda CBR 600F ---
    Lainaa (jvirta @ Syys. 24 2004,12:36) kirjoitti
    Joutuukohan alkuperäiset kahvat aina hajottamaan irrotuksessa?
    ts. saako ne jotenkin ehjänä irti?
    Sain ehjänä irti.

Puhalla paineilmaa tupin päästä kumin ja tangon väliin ja vedä samalla poispäin. Kun saat ilmaa tupin ja tangon väliin se alkaa liikkua kohtuu helposti. Näin lähti ainakin minulla. Ensin tietysti kahvapaino päästä pois.
    Lainaa (Scott @ Syys. 24 2004,12:12) kirjoitti
    Onpas halvan tuntuisia kahvalämppäreitä! Oon katsellut Yamahan virallista tarvikehinnastoa ja siellä on Yamahan lämppärit luokkaa 400e.

Onks missään kuvaa tuosta Allrightin lämppäristä? Lähinnä siis siitä säädinosasta joka tulee tankoon kiinni.
    Itse ostin lämpökahvat Lousilta ja ne maksoi jotakin 40-50€. Ovat toimineet hyvin tämän kesän. Pyörää säilytän ulkona, mutta kosteus ei ole tehnyt mitään pahaa. Asensin ihan itse ja helppoa oli vaikka en ollut mitään vastaavaa aikaisemmin tehnyt.

Itse en maksaisi yli 100€ missään tapauksessa lämpökahvoista tai kahvanlämmittimistä. Mutta jokainen maksaa mitä haluaa mistä haluaa, pääasia että on tyytyväinen ostokseensa.

Motovelhoilta saa noita lämpökahvoja ja muistaakseni tarvittaessa asentavatkin ne. Kannattaa kysyä.
    Kahvanlämppärit on kyllä mukavat, mut ei kannata asentaa niitä sen kuumenevan ja virtaa hukkaavan vastuksen kanssa vaan asentaa ne vastukset niin, että ne on kytkimen toisessa asennossa rinnan ja toisessa asennossa sarjassa.
    TL1000R
    Lainaa (Harri @ Syys. 24 2004,13:36) kirjoitti
    Lainaa (Scott @ Syys. 24 2004,12:12) kirjoitti

Itse ostin lämpökahvat Lousilta ja ne maksoi jotakin 40-50€. Ovat toimineet hyvin tämän kesän. Pyörää säilytän ulkona, mutta kosteus ei ole tehnyt mitään pahaa. Asensin ihan itse ja helppoa oli vaikka en ollut mitään vastaavaa aikaisemmin tehnyt.

Itse en maksaisi yli 100€ missään tapauksessa lämpökahvoista tai kahvanlämmittimistä. Mutta jokainen maksaa mitä haluaa mistä haluaa, pääasia että on tyytyväinen ostokseensa.

Motovelhoilta saa noita lämpökahvoja ja muistaakseni tarvittaessa asentavatkin ne. Kannattaa kysyä.
    Jep, hinta on hirvee meinasin kanssa hommata noi samat lämppärit kun entisessä mopottimessa oli noi, mut enpä ostannu.
    Ehdottoman hyvä varuste
    Lainaa (Pena @ Syys. 18 2004,20:17) kirjoitti
    Ostin juuri tuolta saksanmaalta ja aika helpot oli asentaa.
    Vanhat tupit pois ja uudet tilalle, vähän johtojen vetoa ja releen kytkentä. Katkaisin sopivaan paikkaan ja se on siinä.
    Paljoa en ole vielä käyttänyt, mutta ne muutamat kerrat kun olen pitänyt päällä niin kyllä toimii ja varsinkin viime viikonloppuna yöllä oli mukavan tuntuiset. Hintakaan ei päätä huimannut 24,95€.
    Nyt voin sanoa että en luovu enää. Viime yönäkin Vehoniemeltä kotia ajaessa oli kosteeta ja +8-9 astetta lämmintä niin oli todella mukavat. Suosittelen "lämpimästi".
    Pohjolan oloihin tehdyissä on vakiona...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    juu ite kans asennin 3 viikkoo sit ja on hyvät..
    jotai halpis kamaa mut ne tuli pyörän mukana nii päätin kokeilla..
    vasempaan stongaan meni heittämällä mut kaasukahvan kaasusysteemiä joutu vähä viilalla(muovia) hiomaan et sai toimii silleesti ette kaasu jääny päälle...
    näin suzukissa mut muis voi olla eri tapanen toi kaasuhärdelli
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
    Ukkosässä asenteli mopooni sellaisen (myös omaansa) ja täytyy sanoa eilisen ekan kokemuksen jälkeen,että helvatin hyvät on.Ei siitä alkuperäisestä oikeastaan paljon osia jäännyt,kun isäntä teki muutoksia ja asenteli ne sähkärin ammattitaidolla.Portaaton säätö ja kaikki.. *
    Minkäslaisia kahvanlämmittimiä olette asennelleet, tupellisia vai pelkät vastukset tuppien alle? Itsellä on kokemusta ainoastaan kelkoista ja niissä voidaan lisätä pelkät vastukset tuppien alle. Tuli vaan kiinnostuksen herättyä mieleen, että pärrässähän pyörii oikeanpuoleinen tuppi, joten liitoskin pitää olla joustava eli saako pelkät vastukset laittamalla luotettavaa joustoliitosta vai pitääkö asentaa vastukselliset tupet?

Kokemuksia irtovastuksista ja toimivuudesta?
    Huono tie, parempi mieli
    Tossa olis aika paljon tietoa eri kahvanlämppäreistä ja varsinkin niiden asennuksista lontoon murteella.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Löytyiskö jostain 35-45 wattisia kalvomallisia lämppäreitä?
    Ostin AllRightilta kalvomalliset mut aamupakkasilla sais olla vähän enemmän tehoa...
    ...shit happens...
    noi germaanien verkkokaupat myy Daytonan lämppäreitä jotka on 45w teholla, hintaa about 65,- , myös Saiton kahvalämppärit on max 40w teholla.

Noissa Saitoissa on se hyvä puoli, että niissä on kolme eri vaihtoehtoa: Lähtötaso: 40w, Korkea: 20w, matala: 10w, eli voi pitää päällä mutta ei sentään sormet pala.
    Mut onx ne kalvoja vai kahvoja..?
    ...shit happens...
    kahvoja.. eli noi on täyspaketteja.

oops, nyt vasta huomasin että tarttet pelkät kalvot, sorry..

Just mut ku tartteisin kalvot...
    ...shit happens...
    kärpiössä on daytona, laus. däytönä eiku deitona, noh, nimiset kahvallisentupelliset kämmenien lämmittimet. kyllähän ne lämmitti kun toimivat. viimeaikoina ovat pimentyneet ts. kylmentyneet, eivät lämmitä enää, ja kaasupuolen kahva alkoi luistamaan, jah, teippaus auttoi hieman asiaa, sekä rautalanka, ja klemmari, taas voi vännellä gasua. pitäis jonkun sähköexpertin vilasta, että mihkä se virtanen niistä katos. kärpiössä sellainen vilasu on heleppo homma.

olivat kivat just keväisin ja syksyisin toimiessaan net.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Olisiko jollakin sietoa tai LINKKIÄ mistä läppärit voisi tilata.......... Muu kuin SAKSA
    Reissut mielessä........
    Lainaa (kccot @ Loka. 09 2004,12:00) kirjoitti
    Olisiko jollakin sietoa tai LINKKIÄ mistä läppärit voisi tilata.......... Muu kuin SAKSA
    Ei orgshoppi eikä motovelhotkaan ilmeisesti myy noita ja aamun lenkiltä opittiin että pakkohan moiset on hommata.

Kun louis kerran myy noita niin ajattelin tilata sieltä, siinä samallahan niitä tulisi toisetkin ja postikulut voi puolittaa. Pistä privaa jos kiinnostaa.
    ajf saitko mun yksitys viestin kyseisestä aiheesta..
    Reissut mielessä........
    Hyvää keksintö! Vifferi sai tuollaiset nyt syksyllä. Ihan ehdottomat reissuajossa. Saksasta Louisilta ostettiin. Saito-merkkiset ja hintaa oli jotain 30-40 eur. Asennus oli suhteellisen yksinkertainen, virrat akulta ja takavalon johdosta, ostettiin rele väliin ja asennettiin se penkin alle. Ei jää lämppärit vahingossa päälle akkua tyhjentämään. Lämpövaihtoehtoja on 3; start 40 W, high 20 W ja low 10 W. Starttia ei paljon tarvi, ehkä alussa, jos haluaa kahvat äkkiä lämpimiksi. Low asento sopii yli +10 asteen lämpötiloille ja high siitä alle. Tupet on hieman paksummat kuin alkuperäiset tupit, mikä on mielestäni positiivinen asia matka-ajossa (isompi kosketuspinta-ala). Johdotukset laitettiin siististi samaan kasaan muiden johtojen kanssa, joten lämppäreiden olemassaolon huomaa ainoastaan lämmönsäätimestä ohjaustangon keskellä ja kaasukahvassa olevasta pienestä johtolenkistä.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Kahvanlämmittimet on kyllä ihan MUST, jos meinaa ajella huhtikuussa ja lokakuussa.
    Ei kannata keskustella. Hanki, jollei jo ole !
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Lainaa (Athene @ Loka. 11 2004,14:08) kirjoitti
    Hyvä keksintö! Vifferi sai tuollaiset nyt syksyllä...

...Johdotukset laitettiin siististi samaan kasaan muiden johtojen kanssa, joten lämppäreiden olemassaolon huomaa ainoastaan lämmönsäätimestä ohjaustangon keskellä ja kaasukahvassa olevasta pienestä johtolenkistä.
    Onko kuvatusta laittaa tuon katkaisijan sijoituksesta? Mulla on VFR800Fi ja tangosta en oikein mieleistäni paikkaa vielä löytänyt tuon samanlaisen lämmitinsarjan kanssa. Asennus on tällä hetkellä väliaikainen: jeesusteipillä kytkinnestesäiliön kyljessä Ajattelin talven aikana upottaa katteisiin sen katkaisijan.
    -Timppa-

Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
  30.  
    Lainaa (Timo Tasakaasu @ Loka. 12 2004,15:18) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Loka. 11 2004,14:08) kirjoitti
    Hyvä keksintö! Vifferi sai tuollaiset nyt syksyllä...

...Johdotukset laitettiin siististi samaan kasaan muiden johtojen kanssa, joten lämppäreiden olemassaolon huomaa ainoastaan lämmönsäätimestä ohjaustangon keskellä ja kaasukahvassa olevasta pienestä johtolenkistä.
    Onko kuvatusta laittaa tuon katkaisijan sijoituksesta? Mulla on VFR800Fi ja tangosta en oikein mieleistäni paikkaa vielä löytänyt tuon samanlaisen lämmitinsarjan kanssa. Asennus on tällä hetkellä väliaikainen: jeesusteipillä kytkinnestesäiliön kyljessä Ajattelin talven aikana upottaa katteisiin sen katkaisijan.
    Se on siinä "vasemmassa reunassa keskellä" ohjaustangonpätkien välissä, virtalukon alapuolella olevassa "kolmiossa".. Silleen, ettei Honda-merkki peity ja keulan liukuputkien muttereita pystyy kiertämään avaimella. Johto lähtee eteen alas virtalukon taakse. Muutamissa muissakin viffereissä olen nähnyt ko. paikassa. Pysyy. Tangoista ei paikkaa löydykään. Yhtenäisen tangonkin kanssa liimaus (esim. kuumaliimalla) tuohon kolmioon onnistuu.

Katteisiin upotus !

Laittaisin kuvan, mutta mopo on jo talvisäilössä toisella paikkakunnalla .

Edit: jotakuinkin samassa paikassa, kuin tässä Trumpassa on tuo gps.. (vähän enemmän vasemmalla, ei ihan suoraan virtalukon alapuolella kumminkin

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen