Korjauksena luuloihin, että kyllä ne Allrightin tai Duellin versiot saa meiltä shopista tilattua, että silleen.(ajf @ Loka. 09 2004,12:27) kirjoitti
Se tehohomma on korjattavissa niinkin, että laittaa kalvot tuplana per puoli, mutta ne on silloin liimattava oikeanlaisella liimalla yhteen, ettei tuppi luista ja lisäksi saattaa olla tupessa hiukan ahdasta. Siten saa kuitenkin lämmitystehot helposti tuplattua.
Toinen tapa on katkaista vastuslanka keskeltä ja liittää puolikkaat rinnan, jolloin maksimiteho kasvaa nelinkertaiseksi riippuen etuvastuksesta, mutta on varmistuttava, että kalvo kestää sen virran, mitä niihin ajaa. Kokeilu voi muuten maksaa simahtaneen kalvon verran.
t. Spagu
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Jonkun merkkisistä kelkkaan tarkoitetuista kahvalämppäreistä löytyi ainakin pari vuotta sitten kahta eri tehoa. Ostimme kaverin kanssa kimppaan 15W ja 20W sarjat ja panimme ostokset puoliksi. Molemmille yksi kumpaakin elementtiä. Tehokkaampi elementti kytkimen puolelle, koska se liimataan suoraa metallisen tangon päälle ja "löysempi" elementti kaasun holkin päälle. Lämpiävät kahvat aika tarkkaan samaan tahtiin.
-Timppa-
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Itseltäni kanssa ääni noille Saiton lämppäreille.
Löytyy kolme asentoa:
Start 40w
High 20w
Low 10w
Ja hintaansa (louisilla 34,95) nähden toimivat erittäin hyvin, käytttäjien kokemuksien mukaan jopa paremmin kuin kalliimmat versiot.
Ainoa huono puoli että tuppaavat olemaan vähän väliä loppu Louisilta, ainakin keväällä/kesällä oli varasto nollassa jatkuvasti.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Ja taas yksi ääni Saitolle. Toimii kun junan vessa varsinkin jos laittaa tuon releen väliin. Ei tarvitse murehtia josko unohtui lämppäri päälle vai ei. Lisäksi oikein kylmillä keleillä olen käyttänyt ainoastaan tuota startti vaihtoehtoa vaikka eivät sitä suosittelekkaan. Toimii ja rupeaa oikein sormia polttelemaan(Puuhis @ Loka. 13 2004,13:05) kirjoitti
![]()
-=Lake=-
"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
Noita Saitoja vois ottaa meillekkin myyntiin jotta löytyis hyllytavarana, mutta taas kerran ovat Louisilta loppuneet. Hyvä tuote, vielä kun niitä sais ostettua.![]()
Varaston tyhjennys/Lopettajaiset la 21/4/07!!!
Minunkin ääneni Saitolle. Olleet kaksi kautta käytössä ja ovat todella hintansa väärti. Ei ole mitään järkeä alkaa tuolla hinnalla väsäämään kelkan vastuksia tuppien alle. Lopputulos on Saitoa huonompi.(Lake @ Loka. 13 2004,13:10) kirjoitti
Sanoo nimemerkki: "Kokemusta on kummastakin"
PS. Tosin seuraavaan pyörään en taida värkkäillä Saitoakaan, nimittäin ostin EMC:stä Klanin valmistaman sähköfliisin, jossa on valmiina hihan suissa johdatukset Klanin sähkälämmitteisille hanskoille.
Kun se varsinainen vilu tulee ajoviiman muodossa hanskojen rystypuolelta, voisi hanskalämppärissä olla kyllä aika paljon ideaa myöskin. Piuhat vaan ovat se ainainen ropleema.
Tietty, jos kahvoissa ja hanskoissa olisi kämmenpuolella +kontakti ja hihasta saataisiin esim. housun peffan kautta maakontakti satulan vastaavaan, niin siinähän tuo näppärä sähköpuku syntyisi ilman turhia liittimiä, ja koska huonoon kontaktiin syntyy aina hukkalämpöä, olis sekin oikeessa paikassa, joko kahvassa tai pehvassa..
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Pisteet myös Saitolle, erinomaiset hintaansa nähden. Jos jotain negatiivista haluaa hakea, niin säätimen käyttö ajon aikana hanskat kädessä joskus tuottanut ongelmia eli sen nupikan pyöräytys ei ole aina onnistunut. Tarttis vissiin hommata karhennusta hanskoihin.
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
Ei vaan säätöpyörään karhennus päälle... Toimii hyvin.(Mik@ @ Loka. 16 2004,23:57) kirjoitti
![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Kyllä tarvii meikäläisen "kylmäsormet" tommoiset! Meinaa nimittäin palella joskus ilman kahvojakin sormet. Kiitokset Puuhikselle tosta "lontoonkielisestä" linkistä. Ei nuo asennusohjeet niin kovin pahat ole edes mulle!
Mä vaan ajelen . . . . . ajelen . . .Transalp 700
Biker Point Turussa myy Louisin tuotteita, vieläpä täsmälleen samoilla hinnoilla kuin Louis.(Puuhis @ Loka. 13 2004,13:05) kirjoitti
Ostin tänään Saitot, hyllyyn jäi vielä kahdet, eli voi olla että joku jää ilman lämpökahvoja tänä keväänä...
Mietityttää vain tuo asennus, Reveressä ei nimittäin ole juurikaan tyhjää tilaa ohjaustangossa, joka on siis "clip-on" mallinen, siis sille kytkimelle tilaa. Olisko kellään tähän patenttia?
BMW K 1200RS -97 (2019-)
Kawasaki GPZ 900R -87 (2016-2017)
Honda CB 750K -79 (2011)
Yamaha FJ 1200 -88 (2008)
Honda NTV 650 Revere -89 (2002-2008)
Kawassa sattui yläkolmion alta löytymään kierteitetty reikä mihin asensin tuon katkaisimen. Ei tosin ole Saitot nää mun härvelit. Mut jos se Saiton katkaisin sopii moiseen paikkaan niin voisit säkällä katsoo jos Reverestäkin löytyis vastaava jenka.
TL1000R
Saiton lämppäreiden katkaisija on aika tarkkaan neljän sentin mittalasin kokoinen mötikkä. Ei sen ihan niin suuri olisi pakko kyllä olla. Lämmitystehojen säätö toimii Saitoissa virtaa katkomalla ja sen elektroniikka on katkaisijan sisällä.
-Timppa-
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito